Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweker gezocht!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweker gezocht!

    Korting op 420shop
    Zoals bij de meest hobby kwekers inmiddels bekend is gaat onze overheid 10 vergunning uitgeven voor legale kweek! Deze vergunning aanvraag moeten voor 31 Juli verzonden worden. Wij van Project W zijn aan het onderzoeken of het ons ook gaat lukken een vergunning te bemachtigen.

    Wij zijn reeds ver gevorderd en hebben inmiddels investeerders, benodigde locatie en business plan rond. Wat wij nog missen is iemand met aantoonbare kweek ervaring of een geschikte opleiding in het telen van gewassen. Deze kweek ervaring mag ook in het telen van ander soortige gewassen.

    Weet jij iemand of heb je zelf het geschikte profiel neem dan contact op!
    Last edited by ProjectW; 24 June 2020, 13:02.

    #2
    Je moet iemand zien te vinden met geldige spuitlicentie, cricantenkweker komt het dichts in de buurt die verduisteren ook
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Moet wel iemand zijn zonder strafblad net zoals
      je een vergunning wil krijgen.........

      Leuk dat je je even voorstelt

      Comment


        #4
        Ja dat lijkt me erg slim.
        Aan vreemden gaan vertellen dat je wiet kweekt.

        Ik hoop dat de leden van JD iets verstandiger zijn.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Tja.. Het lijkt mij fanastich mooi om van wiet kweken mijn werk te kunnen maken..
          Maar die ervaring of papieren heb ik (nog) niet .

          Mocht de hele situatie rond en concreet zijn, dan hebben jullie vast ook mensen nodig die gewoon met de planten werken.
          Onder de aansturing van een ervaren kweker. Zo'n kweekje is al heel snel arbeidsintensief.

          Voor nu is het voor mij persoonlijk een te groot vraagteken en risico om hier serieus op in te gaan.
          Maar indien mogelijk blijf ik graag op de hoogte.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #6
            Tja, dat is een lastig verhaal........ natuurlijk zouden velen hier, waaronder ikzelf, op het forum interesse hebben in zo'n baan. Maar verreweg de meesten zullen hun identiteit liever verborgen houden zodat ze hun hobby op kleine schaal kunnen behouden ipv KANS te maken op een droombaan.......
            2e
            3e

            Comment


              #7
              ProjectW........ het zou zomaar het ministerie van justitie kunnen zijn om op deze manier de hobbymatige thuiskweker dwars te zitten

              De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

              Comment


              • Nederhigh
                Nederhigh commented
                Editing a comment
                Zeker iets dat ik ook in mijn achterhoofd had ja

              #8

              Zoals Waltpiek schrijft AFBLIJVEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








              Comment


                #9
                Bedankt voor jullie reactie. Ik ga jullie op dit forum ook wel op de hoogte houden van onze vergunning aanvraag. Mocht het zo zijn dat we daadwerkelijk een vergunning krijgen dan zoeken we natuurlijk mensen met passie voor het product. Wel is het belangrijk dat werknemers een VOG kunnen aanleveren. We zitten in het noorden van het land.

                Comment


                • Nederhigh
                  Nederhigh commented
                  Editing a comment
                  Super! Ik duim voor jullie dat het allemaal rond komt!

                #10
                O leuk, 10000 stekjes maken, tientallen kilo's knippen, honderden en honderden plantjes overpotten, dieven en checken op ongedierte!!!!

                #sogeenzinin.

                Ik kweek alleen voor mezelf en niet voor een ander!!

                Comment


                • Nederhigh
                  Nederhigh commented
                  Editing a comment
                  Tja.. Ieder zijn ding natuurlijk. Ik zit nu de hele dag achter een Bureau.. Dan ga ik toch echt liever 1000 stekken maken en wat planten overpotten

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Jij hebt vast nog nooit op een kwekerij gewerkt

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Ik was altijd kapot als ik thuiskwam. Heeft mij doen besluiten door te leren

                #11
                PS. Van een coffeeshophouder in groningen gehoord, dat de staat, 5 tot 10% thc wiet wil kweken!!!!!

                Comment


                • inho100
                  inho100 commented
                  Editing a comment
                  Er zit geen limiet aan THC- en CBD-gehaltes van gesloten coffeeshopketen. De cannabis moet echter wel geanalyseerd worden voor de verkoop aan coffeeshops. Dus 5 tot 10% lijkt me een beetje raar

                • ProjectW
                  ProjectW commented
                  Editing a comment
                  Zoals inho100 ook al zegt. Zit er geen limiet aan de hoeveelheid THC en CBD. Wel moeten we dit meten en ook de hoeveelheid vermelden op de verpakking van het product.

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Juist!! Ordinaire coffeeshop gerroddel dus!!!!
              Bezig...
              X