Meer zaad dan me lief is

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • freubel
    Expert Stoner
    Member
    • Nov 2010
    • 85

    #1

    Meer zaad dan me lief is

    Korting op 420shop
    Ik heb net me eerste plantje geoogst, geen idee wat voorn soort het is.
    Nu merk ik dat er heel veel zaadjes? vanaf vallen bij het drogen.

    Ik heb totaal geen ervaring, heb wat foto's gemaakt voor jullie.

    Is dit goed, hoort dit zo bij bepaalde planten ?
    IMG_0348.jpgIMG_0349.jpg
  • Amili
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 418

    #2
    Re: Meer zaad dan me lief is

    dat is ene herma... wiet met zaad toch?
    die zaadjes zouw je weer kunnen zaaien

    Comment

    • freubel
      Expert Stoner
      Member
      • Nov 2010
      • 85

      #3
      Re: Meer zaad dan me lief is

      De zaadjes vang ik ook op, al een stuk of 50 te pakken. Maar als het een herma is dan verklaard dat wel een boel :p

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Meer zaad dan me lief is

        en dan heb je waardeloos hermazaad wat je beter in de tuin voor de vogels kan gooien
        dat soort zaden bieden ze vaak als goed zaad aan voor 50 cent of 1 euro op diverse marktplaats sites helaas
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • freubel
          Expert Stoner
          Member
          • Nov 2010
          • 85

          #5
          Re: Meer zaad dan me lief is

          herma zaad geeft vrijwel altijd een herma plant? Zoja, dan wordt het idd vogelvoer

          Comment

          • Pariaz
            Wicked Stoner
            • Dec 2010
            • 280

            #6
            Re: Meer zaad dan me lief is

            Ik zag de topic titel en ik dacht:


            BUKAKE!!

            Maar is vervelend de beste weed bevat natuurlijk geen zaadjes... Het feit dat ze niet bevrucht is frustreert haar en dan gaat ze nog meer THC aanmaken...in jou geval is ze bestoven en heeft ze daarna al haar energie in de zaden gestoken...afgezien van hoe laat ze in de bloei is bevrucht...maar het was je eerste keer, weer wat geleerd en weer verder..en k hoop dat die weed nog beetje te roken is... Kalm aan
            Pz

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Meer zaad dan me lief is

              Het kon zijn dat ze bestoven was door een man, maar na de foto gezien te hebben....een herma idd.
              IMG_0348.jpg

              Comment

              • freubel
                Expert Stoner
                Member
                • Nov 2010
                • 85

                #8
                Re: Meer zaad dan me lief is

                Dit is op een ander takje..

                Plant maar direkt 'dumpen' ?
                IMG_0351.jpg

                Comment

                • kroket
                  Moderator
                  420 MemberLucky MemberModerator
                  • Apr 2010
                  • 1915

                  #9
                  Re: Meer zaad dan me lief is

                  Scherpe blik Vale
                  - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                  - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #10
                    Re: Meer zaad dan me lief is

                    Dat is reeds uitgebloeide mannelijke bloei, een open gesprongen bal die zijn stuifmeel al kwijt is. Die plant ken je na drogen en ontdoen van de zaden gewoon roken hoor, Zal wat minder potent zijn omdat ze veel energie int zaad heeft gestopt in plaats van thc aanmaak maar er zit wel degelijk hars met thc op die plant dus gewoon oproken, rook je ergewoon eentje meer ben je net zo stoned.

                    Of uit die zaden weer hermaas komen¿ dat hangt ervan af of de plant de herma neiging genetich heeft meegekregen of dat ze enkel door slechte externe omstandigheden tot herma bloei is overgegaan. In het laatste geval erft ze de herma gevoeligheid niet door (want die was niet aanwezig) en heb je theoretisch vrouwelijk zaad. Is ze herma geworden omdat ze dit reeds meekreeg van haar ouders, (genetisch vastgelegd) dan vererft ze dit in de zaden door en vaak word de herma tendens dan zelfs versterkt. In dat geval is het vogelvoer. Ik zou er dus gewoon eens een paar zetten , (onder ideale omstandigheden) en kijken hoe groot de herma tendens is. Dit is namelijk de enigste manier om dat nu nog te weten te komen.

                    Grtz

                    Comment

                    • freubel
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Nov 2010
                      • 85

                      #11
                      Re: Meer zaad dan me lief is

                      bedankt monty, Maar ik ga dit niet roken, maar ken wel een paar mensen die dit ook graag hebben.
                      Met het zaad ga ik niet werken, maar ga 't ergens planten straks (plantenbak voor 't gemeentehuis lijkt me wel lachen )

                      Was achteraf een leuke ervaring. Weet denk ik waar het fout ging en hoe ik dit voortaan moet voorkomen.

                      Comment

                      • Buizerd
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 1161

                        #12
                        Re: Meer zaad dan me lief is

                        Mensen doen zo overdreven alsof wiet waar zaat in zit regelrecht afval is!

                        Vroeger de import wiet uit Jamaica , Thailand of Africa zat altijd zaad in.
                        Zaadjes eruit vissen en gewoon roken.

                        Is ook respect!

                        Grtz
                        B.

                        Comment

                        • freubel
                          Expert Stoner
                          Member
                          • Nov 2010
                          • 85

                          #13
                          Re: Meer zaad dan me lief is

                          respect voor 0ldskool smoking

                          ... maar heb mijn persoonlijke voorkeur.

                          Comment

                          Bezig...