Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe De juiste man te selecteren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe De juiste man te selecteren

    Korting op 420shop
    Zoals we weten heb je vanaf zaad verschil in types
    dat is bij de mannetjes dus ook
    Nu ook je bij vrouwelijke planten goed de terpenen ruiken
    ik las dat als je een man over de stam wrijft
    dat je dan zijn terpenen kon ruiken
    Een vrouwelijke plant geeft geur rond de vorming van de eerste bloem
    Hoe zit dit bij de man?
    ik heb nu een mannelijke silverhaze
    Toont ook als een echte haze
    Maar de geur ruik ik nog niet als ik over de stam wrijf
    Balvorming is gestart

    #2
    Vraagje voor LR2 moet je wel aan L stellen hè, anders duurt het antwoord zo lang.

    Comment


      #3
      Als je goed wrijft, dan zou die geur wel aan je vingers moeten blijven plakken. Dat duurt maar kort, helaas. Dus om er met je neus bovenop te zitten terwijl je wrijft is geen overbodige luxe.
      Maar als je niets ruikt, dan kan dat ook een teken zijn dat er gewoon weinig terpenen in zitten. Dus als je dat niet bevalt, dan moet je die man niet gebruiken.

      Over het algemeen is het geurprofiel van mannelijke planten in mijn beleving altijd wel compleet rond de vijfde of zesde week groei, het wordt iets breder naarmate de bloei inzet; minder scherp en zachter, maar een prima beeld kan je redelijk vroeg opstellen als je een gevoelige neus hebt. Die heb ik, maar ik weet dat niet iedereen dat heeft.

      Je kunt altijd stuifmeel opvangen en blijven wrijven en ruiken totdat je iets vindt. Als het dan nog steeds crap is, dan kun je beter alles weggooien en voor een andere man gaan.
      Als je nu denkt "Goh, dat is onhandig, ik heb maar een enkele man! Dus nu kan ik kiezen tussen niet-ideaal zaad of geen zaad.. Tsjongejonge wat vervelend!" Dan is dat een goede les voor de volgende keer. Ik laat zoveel mannen als vrouwen volgroeien tot ik de keuze gemaakt heb, en dan pas ruim ik de overige mannen op.
      Dat betekent soms dat ik stuifmeel moet bewaren in de vriezer, of dat ik een jaar geen zaden kan maken omdat de mannen gewoon niet goed genoeg zijn.. So be it.
      Als het een jaar WEL goed gaat namelijk, dan zit ik op 300 zaden, en dat is ruim voldoende om circa 70 jaar van te kunnen roken.

      In dit soort selecties moet je slim zijn door het makkelijk te maken voor je zelf, en hard zijn door geen mooie toppen te verspillen en vooral geen onhandige genen in te bouwen. Om weer terug bij een mooi geur en smaakprofiel te komen, kan namelijk drie tot acht generaties kosten.. Dus als je de verkeerde keuze maakt omdat je niet anders wilt, dan maak je het alleen lastig voor jezelf.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • Bobledsgrow
        Bobledsgrow commented
        Editing a comment
        Hartstikke bedankt voor de heldere en duidelijke uitleg👌🏽
        Ik heb net de ene mam uit de weg geruimd
        Hij had wel geur maar het kwam niet in de buurt van een hazegeur
        Nu heb ik 15 where's my bike regular staan
        SilveramnesiaXbikerkush

        En ik heb het geluk een mooie zure compacte en thcrijke nyc diesel te selecteren uit de 5 regular dames
        Ik ga nu de 2e testdraai maken
        Maar dan met kleinere dames
        Om te kijken wat ze doet
        Maar nu is het niet de gulste
        Maar wel qua kwaliteit de beste en de geurigste

        Ik vermoed en hoop betere mannen
        die misschien beter passen ,te kunnen selecteren uit de where's my bike

        En we doen het voor de lol
        En we hebben alle tijd
        En we kunnen onze collega's op JD weer met de lotto laten mee doen
    Bezig...
    X