Hoe zit het eruit??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Imperator
    Retired
    • Sep 2008
    • 44

    #16
    update gekrulde blaadjes

    even een updatetje, hierop zie je de gekrulde blaadjes beter. (Hoe komt dit????) En de toppen zijn ook wat duidelijker. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
    Attached Files

    Comment

    • Micks
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 157

      #17
      ja, ik vind het vreemd dat de plantjes zo klein zijn. Wat betreft de omgekrulde blaadjes zou het kunnen komen door een slecht wortelgestel. De plantjes zijn vrij klein, ik denk dat hun wortelgestel de vraag naar water niet bij kan houden.

      Maar heel zeker ben ik niet.

      Greetz,
      Micks

      Comment

      • Imperator
        Retired
        • Sep 2008
        • 44

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Micks
        ja, ik vind het vreemd dat de plantjes zo klein zijn. Wat betreft de omgekrulde blaadjes zou het kunnen komen door een slecht wortelgestel. De plantjes zijn vrij klein, ik denk dat hun wortelgestel de vraag naar water niet bij kan houden.

        Maar heel zeker ben ik niet.

        Greetz,
        Micks
        Het is alleen maar bovenin, en alleen bij de plant die het dichtst bij het zeil staat. Die staat dus het dichtst bij de kou, zou het daardoor kunnen komen? En zou het kwaad kunnen?

        Gr

        Comment

        • Micks
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 157

          #19
          ja, de buitentemp is nu rond de 10 graden. Groeiachterstand door kou geeft ook andere problemen.

          Heb je verwarming in je buitenhok? Ik las dat je hok amper geïsoleerd is. Dat betekend dat het zonder verwarming in je hok even koud wordt als buiten. Gezien een wietplant zich het beste ontwikkeld in 20-28 graden is 10 graden echt te koud!

          Greetz,
          Micks

          Comment

          • Imperator
            Retired
            • Sep 2008
            • 44

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Micks
            ja, de buitentemp is nu rond de 10 graden. Groeiachterstand door kou geeft ook andere problemen.

            Heb je verwarming in je buitenhok? Ik las dat je hok amper geïsoleerd is. Dat betekend dat het zonder verwarming in je hok even koud wordt als buiten. Gezien een wietplant zich het beste ontwikkeld in 20-28 graden is 10 graden echt te koud!

            Greetz,
            Micks
            hoi nee heb geen verwarming in het hokje, het is wel vrij dicht (met purschuim ed) dus het is geen 10 graden daarin maar ook geen 24... heb geen mogelijkheid voor een kachel helaas.. is dit een groot probleem?

            Comment

            • Micks
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 157

              #21
              hoe koud wordt het met de lamp aan? Hoe koud wordt het met de lamp uit? Wanneer heb je de lamp aan? 'S nachts?

              Greetz,
              Micks

              Comment

              • Imperator
                Retired
                • Sep 2008
                • 44

                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Micks
                hoe koud wordt het met de lamp aan? Hoe koud wordt het met de lamp uit? Wanneer heb je de lamp aan? 'S nachts?

                Greetz,
                Micks

                Ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen maar ik schat zo'n 15 a 16 zonder lamp en zo'n 21 met lamp. de lamp is overdags aan, snachts is het risico te groot dat iemand het ziet..

                Comment

                • Micks
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 157

                  #23
                  ja... volgende kweek moet je zorgen dat de temp niet onder de 20 graden komt. Dat is toch het beste!

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Imperator
                    Ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen maar ik schat zo'n 15 a 16 zonder lamp en zo'n 21 met lamp. de lamp is overdags aan, snachts is het risico te groot dat iemand het ziet..
                    Hoi imperator de temp met je lampen aan 21graden is goed maar zou zeker mogen opgetrokken worden naar een +- 24graden. Maar als de lichten uit zijn mag het verschil niet meer bedragen dan 8 graden,
                    Brobeer eens je temperatuur op te meten 10 min voor de lichten branden.
                    Voor een goeie bloei en een goede celstroom mag het zeker geen 8 graden verschillen of ze kunnen stres krijgen.En uiteindelijk minder opbrengst.
                    ps.Je lamp is het een hps? En hoe hoog hangt je lamp boven de planten? Want dat krullen van de bladeren lijkt erop dat ze wat uitgedroogd zijn.
                    grtzzz
                    Last edited by westport; 24 October 2008, 14:45.
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • Imperator
                      Retired
                      • Sep 2008
                      • 44

                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door westport
                      Hoi imperator de temp met je lampen aan 21graden is goed maar zou zeker mogen opgetrokken worden naar een +- 24graden. Maar als de lichten uit zijn mag het verschil niet meer bedragen dan 8 graden,
                      Brobeer eens je temperatuur op te meten 10 min voor de lichten branden.
                      Voor een goeie bloei en een goede celstroom mag het zeker geen 8 graden verschillen of ze kunnen stres krijgen.En uiteindelijk minder opbrengst.
                      ps.Je lamp is het een hps? En hoe hoog hangt je lamp boven de planten? Want dat krullen van de bladeren lijkt erop dat ze wat uitgedroogd zijn.
                      grtzzz
                      Als het goed is is de lamp een hps, 600 watt. hangt redelijk hoog. ongeveer 1.10m denk ik..
                      Op die blaadjes zitten wel heel erg veel kristallen, zou het niet daardoor kunnen komen?

                      Gr

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #26
                        Die kristalletjes zijn goed hoor.
                        Maar denk het niet .
                        Geef je voeding mee in het water .
                        Want zou kunnen dat ze voeding vragen .
                        grtzzz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • bobo
                          Cronic Grower
                          • Oct 2007
                          • 3103

                          #27
                          Soms zit er hier en daar wel eens een freakje tussen het zaad en je hebt er één te pakken . De rookwaar die er van af komt zal evenwaardig zijn aan degene van de andere planten. Enkel de opbrengst van dat plantje zal lager liggen.

                          Grtz

                          Comment

                          • Imperator
                            Retired
                            • Sep 2008
                            • 44

                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            Soms zit er hier en daar wel eens een freakje tussen het zaad en je hebt er één te pakken . De rookwaar die er van af komt zal evenwaardig zijn aan degene van de andere planten. Enkel de opbrengst van dat plantje zal lager liggen.

                            Grtz
                            Super Bobo dankjewel! Jammer van de mindere opbrengt maar beter minder dan helemaal niks!!

                            Gr

                            Comment

                            • Imperator
                              Retired
                              • Sep 2008
                              • 44

                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door westport
                              Die kristalletjes zijn goed hoor.
                              Maar denk het niet .
                              Geef je voeding mee in het water .
                              Want zou kunnen dat ze voeding vragen .
                              grtzzz

                              Ja ik geef voeding, canna geloof ik. Zo'n grote groene jerrycan.

                              Groetjes

                              Comment

                              • ijscoman1
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2008
                                • 1768

                                #30
                                Heb je wel een ventilator onder de lamp door blazen? 600watt komt nogal wat hitte af. Misschien dat je plantjes daarom uitdrogen

                                Comment

                                Bezig...