Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zit het eruit??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe zit het eruit??

    Korting op 420shop
    Hoi

    Een tijdje geleden heb ik een thread geplaats voor hulp gevraagd. Mijn plantjes zijn inmiddels nog een beetje gegroeid maar niet zo veel meer. Ze zijn dus erg klein gebleven.
    Ze staat buiten met daarom heen een soort van 'kastje' van zeil en hout. Er hangt 1 lamp boven van 600 watt. Ze zijn nu aan het toppen, graag zou ik willen weten of het goed gaat? en of ze er goed uit zien..
    Hoe lang zouden ze nog moeten ongeveer?

    Gr Imperator.
    Attached Files
    Last edited by Imperator; 19 October 2008, 21:51.

    #2
    ze zien er in ieder geval wel schattig uit

    Comment


      #3
      zien er heel leuk uit

      Comment


        #4
        Dankje hobbyist!

        Cannaboy, ze staan nu een paar dagen op 12/12. Ze plakken al heel erg. Wat bedoel je met uitgetopt? (sorry dit is de eerste keer voor mij dus ken nog niet alle termen)
        Overigens beginnen de kleine blaadjes in de toppen, te krullen. Is dit wel goed?

        Gr
        Last edited by Imperator; 21 October 2008, 16:46.

        Comment


          #5
          Nog maar een paar dagen op 12/12? Dat wordt een heel plakkerig wietje dan...

          Uittoppen is bij je plant in de groeifase de topjes eraf te nijpen tussen duim en wijsvinger, zodat je twee nieuwe vertakkingen krijgt in plaats van 1. Maar aangezien je het niet kent, ga je het waarschijnlijk niet gedaan hebben.

          Dit volg ik wel... zelden gezien dat een soort zo vroeg begint met dergelijke kristalvorming.
          Last edited by Jointjedraaien; 19 March 2009, 11:17.

          Comment


            #6
            wat voor soortje is het?
            gaat goed!
            grtz

            Comment


              #7
              in het begin hebben ze op 13/12 gestaan, toen ze begonnen te toppen zij een vriend van me tegen me dat ik ze op 12/12 moest zetten. Ik ben toen hier gaan informeren omdat ik ze toch nog iets groter wilde hebben en toen is mij geadviseerd om ze alsnog op 18/6 te zetten. Dit heb ik toen meteen gedaan en toen zijn ze nog iets gegroeid een aantal weken.Nu sinds een paar dagen staan ze dus weer op 12/12.
              Diezelfde vriend heeft ze 1 keer getopt overigens.
              Ik weet niet welke soort het is, volgens mij pp (kan dat?) het is voor me gehaald omdat ik zelf geen stekjes mee kreeg bij de growshop omdat ze me niet kenden.
              Ennehh dat plakkerige kan dat kwaad???

              Gr

              Comment


                #8
                dat plakkerige is goed daar zit de thc in
                en de soort zal je niet kunnen weten als je het niet weet. je kan vermoedens hebbe maar nooit zeker.
                grtz

                Comment


                  #9
                  oke gelukkig, maar misschien een stomme vraag maar dat plakkerige zit op de bladeren en die gaan eraf geknipt worden toch.. dus waar is het dan voor? Enneh het krullen van die blaadjes, is dat goed?
                  Gr

                  Comment


                    #10
                    de kristallen (het plakkerige spul) is bedoeld om het stuifmeel van de mannelijke plant beter mee te kunne vange maar hier wordt dus thc in aangemaakt. de bladeren waar je de kristallen op ziet kan je gebruiken voor hasj, spacecake, wietboter enz...
                    welke krullen?
                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Oke dus straks met het knippen moet ik die apart houden? of moeten die er al eerder af?
                      De krullen, de blaadjes bij de toppen (dus direct eromheen) die kleine blaadjes die zijn gaan omkrullen..
                      Overigens 2 van de 4 die je ziet zijn Analexis, kan dat? heb het net nagevraagd.

                      gr
                      Last edited by Imperator; 21 October 2008, 19:04.

                      Comment


                        #12
                        die mogen er niet eerder af. als je oogst en je gaat je toppen knippen, hou je het knipafval waar er kristallen op zitten, de rest kan je weggooien. Om hasj te maken moet je eens kijken op het desbetreffende forum.

                        grtz

                        Comment


                          #13
                          ik zie dat op een van je foto's dat bij een plantje de bovenste bladeren wat geel van binneuit worden dit kan wijzen op een zwafel of een mangaan tekort. zie op deze link: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...rten-t167.html

                          maar mischien moeten de pro's hier maar over antwoorden
                          grtz

                          Comment


                            #14
                            dat zag ik op de foto's ook maar is in het echt niet te zien, denk dat dit door de flitser komt..

                            gr

                            Comment


                              #15
                              oo ja kan gebeuren.
                              nou voor de rest is dan alles goed
                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X