Stekken in de groeikast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Zenne
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 386

    #16
    Re: Stekken in de groeikast

    Ik ben benieuwd naar jou spliff verslag corsax.
    ik zie dat je ook een heel mooie kweek kast hebt.je planten/stekken ziet er goed uit.mooie groen.
    Dit is geen topic voor beginners dat lees ik.

    neem nr 3 dat vond mijn vrouw heel sterk.
    Last edited by Zenne; 26 December 2012, 19:37.

    Comment

    • RufneckDeuce
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2012
      • 196

      #17
      Re: Stekken in de groeikast

      bonzai moms
      chech this out
      http://forum.grasscity.com/advanced-...ums-guide.html
      Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
      groe(n)tjes for all

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Stekken in de groeikast

        Als het voor jezelf is, zou ik vooral de smaak/effect van de wiet belangrijk vinden.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Fruitboer
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 412

          #19
          Re: Stekken in de groeikast

          Wie graag de stekken verder volgt, even klikken op mijn handtekening, in het spliff verslag duiken deze nog regelmatig op.

          Graag een slotje, dank u!!!
          Last edited by ceBep; 31 December 2012, 18:48.
          Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

          Comment

          Bezig...