vraag over 250 watt lamp

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ferron
    Senior Stoner
    • Sep 2012
    • 43

    #1

    vraag over 250 watt lamp

    Korting op 420shop
    hoi mede kwekers

    ik wil een inbouwkast gaan inrichten als kweekruimte deze is 50cm diep en een meter breed en 2,5 meter hoog

    nu was mijn vraag of een 250 watt lamp veel stroom verbruikt?
    en of de maand kosten heel erg omhoog gaan

    anders wil ik gaan kijken voor led maarja las dat dat niet zo goed als een normale lamp was

    hoor het graag

    mvg ferron
  • bramonius
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2012
    • 793

    #2
    Re: vraag over 250 watt lamp



    succes

    Comment

    • berry ryder
      Special member
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2012
      • 2666

      #3
      Re: vraag over 250 watt lamp

      Ik kweek met een 400 watt lamp en merk er persoonlijk weinig van, en led is leuk maar duur in de aanschaf
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: vraag over 250 watt lamp

        250W verbruikt, dat verwacht je niet, zo'n 230W per uur. Per 4 uur heb je ongeveer 1kw รก 33cent bij een dure maatschappij. Vergeet ook je afzuiging niet mee te rekenen, die verbruikt soms ook aardig watt.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • ferron
          Senior Stoner
          • Sep 2012
          • 43

          #5
          Re: vraag over 250 watt lamp

          ja das waar
          ik weet niet waar ik dat ken vinden hoe duur mijn maatschappij is
          zoals jullie idd al zeggen kom de afzuiger enzo er ook nog bij
          wil graag binnen kweken maar wel beetje dat het betaalbaar blijf
          denk toch zoals ik al vorig jaar ook al wilde een complete tent ga aanschaffen van 90x90x200

          mvg ferron

          Comment

          • berry ryder
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 2666

            #6
            Re: vraag over 250 watt lamp

            Ik ben low budget kweker, die stroom valt best wel mee,maar dat is mijn mening
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment

            • ferron
              Senior Stoner
              • Sep 2012
              • 43

              #7
              Re: vraag over 250 watt lamp

              Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
              Ik ben low budget kweker, die stroom valt best wel mee,maar dat is mijn mening
              en met wat kweek jij als ik vragen mag

              mvg ferron

              Comment

              • berry ryder
                Special member
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 2666

                #8
                Re: vraag over 250 watt lamp

                400 watt philips lampenset, bij EU Growshop iets van 55 euro
                2 badkamerafzuigingen , hr sanitair 2x 10 euro

                Echt gappie, 1 goei kweekje en je hebt alles weer deruit
                check mijn kweekverslag Eerste kweek.... je weet zelf! dan zie je dat dit alles en de stroom allang is terug verdiend
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                sigpic

                Comment

                • Cookaap
                  Elite Grower
                  • Dec 2011
                  • 2730

                  #9
                  Re: vraag over 250 watt lamp

                  Ik zou ook voor de 400w gaan.

                  Zeer goed idee Berry die badkamerafzuiging! Ik overweeg sterk om dat ook te doen. Heb jij daar dan ook iets vaan een koolstof filter bijzitten?

                  Comment

                  • berry ryder
                    Special member
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2012
                    • 2666

                    #10
                    Re: vraag over 250 watt lamp

                    Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
                    Ik zou ook voor de 400w gaan.

                    Zeer goed idee Berry die badkamerafzuiging! Ik overweeg sterk om dat ook te doen. Heb jij daar dan ook iets vaan een koolstof filter bijzitten?

                    Nee in mijn buurt heb ik geen filters nodig, dat is hier 1 grote kweekfabriek.
                    Iedere maand word er wel weer een kwekerij opgerold( dan heb ik het over 500 planten.)
                    Ik heb er maar 4, daar maken ze zich geen zorgen om
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment

                    Bezig...