Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vullen van potten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vullen van potten

    Korting op 420shop
    Ik heb 11L potten met onderin gaten, voor de waterafvoer.

    Wat ik me afvraag is, hoe vullen jullie de pot- en hoe zorgen jullie ervoor dat de aarde niet uit de gaten valt?

    Ik gooi direct aarde in de pot, maar alles valt er aan de zijkanten weer uit.
    Een plastic zak in de pot stoppen, lijkt me niet goed. maar hoe is dit op te lossen?

    #2
    Re: Vullen van potten

    Als ik met fijne zandgrond werk dan leg ik weleens een krantenartikel onderin. Of pruimenbloesem, of een stukje karton, of een blaadje van een plant, of een sinaasappelschil, of een handje mos, of ik koop andere potten. Creativiteit kent geen tijd. Zorg echter wel dat 't niet giftig is en verteerbaar door bijvoorbeeld wormen. Maar dat had je echt zelf niet kunnen bedenken?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Vullen van potten

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Als ik met fijne zandgrond werk dan leg ik weleens een krantenartikel onderin. Of pruimenbloesem, of een stukje karton, of een blaadje van een plant, of een sinaasappelschil, of een handje mos, of ik koop andere potten. Creativiteit kent geen tijd. Zorg echter wel dat 't niet giftig is en verteerbaar door bijvoorbeeld wormen. Maar dat had je echt zelf niet kunnen bedenken?
      Bedankt LR2 als het zo makkelijk kan ga ik dat zeker doen.
      Die gaten zitten er natuurlijk niet voor niks, het water moet er wel nog uit kunnen lijkt mij.

      Comment


        #4
        Re: Vullen van potten

        QNQ2012013.jpg Kunststof horregaas
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Vullen van potten

          hahah, thanks voor de reacties!
          zo makkelijk kan het zijn, ik schaam me diep

          Comment

          Bezig...
          X