veiligheid online bestellen
Collapse
X
-
-
Re: veiligheid online bestellen
Remember that Tor anonymizes the origin of your traffic, and it encrypts everything inside the Tor network, but it can't encrypt your traffic between the Tor network and its final destination. If you are communicating sensitive information, you should use as much care as you would on the normal scary Internet — use HTTPS or other end-to-end encryption and authentication.
BRON
Comment
-
Laat ik het zo zeggen: als ze er actief achteraan zouden gaan, dan waren er niet zoveel kweekverslagen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
iedere cent die je momenteel aan led uitgeeft is teveel!
egaal of je ze nieuw of gebruikt koopt
en ook op marktplaats zwerven oplichters rond die nieuwe spullen aabieden!
het is allemaal puur 'n kwestie van ervaringen delen en mondreclame, om het grote gros oplichters dat er tussen zit te kunnen ontwijken.............
ikzelf ben op marktplaats al 1 malig opgelicht met het aankopen van : 'n boek!!!
Comment
-
Misschien een stomme vraag.iedere cent die je momenteel aan led uitgeeft is teveel!
egaal of je ze nieuw of gebruikt koopt
en ook op marktplaats zwerven oplichters rond die nieuwe spullen aabieden!
het is allemaal puur 'n kwestie van ervaringen delen en mondreclame, om het grote gros oplichters dat er tussen zit te kunnen ontwijken.............
ikzelf ben op marktplaats al 1 malig opgelicht met het aankopen van : 'n boek!!!
Als je het over marktplaats hebt bedoel je dan hetgeen wat in dit forum staat of marktplaats..nl.
Marktplaats is in de volksmond marktplaats..nl. Dat zorgt voor de verwarring bij mij.Comment
-
Juist wel, in '1984' om correct te zijnTja, da's simpel eh..
Al je internetverkeer wordt bewaard door je provider, zie het als een soort keylogger.
En als je je gegevens bij een growshop achter laat dan weet je ook niet meer wat die er mee doet.
Ip's zijn te traceren etc. bankgegevens, adressen, alles, maar is allemaal niet nodig, als adresgegevens simpel in de database van een online shop staan.
Van wiet worden sommigen paranoïde inderdaad, gewoon eens wat minderen, misschien helpt dat.
Maar als ze willen, is alles te achterhalen.
Ook als je zelf naar een growshop gaat.
In de buurt van growshops werd in 2006-2007-2008 regelmatig gesurveilleerd door een middagje een auto neer te zetten, mannetje erin, en die noteert gewoon alle kentekens die hij ziet.
Geen hear-say, ik heb het gezien, van dichtbij
Toen gebruikte we al een leenauto om naar de growshop te gaan.
Of dit nog steeds voorkomt weet ik niet.
Ik bestel tegenwoordig het meeste online, alleen voor aarde en filter ga ik 1x per jaar naar de shop, en haal ik meteen een jaarvoorraadje.
Wil je geen risico lopen, zeg je internet op, doe de gordijnen dicht en de deur op slot en maak je eigen kweekbenodigdheden.
Wist je dat Microsoft ook de inhoud van alle email (hotmail, gmail, livemail) scant ?
Internet is geen privé aangelegenheid, we leven niet meer in de 80's, toen was 'internet' heel anders.
‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’Comment
-
@QnQ
Je gebruikte een leenauto om naar growschop te gaan ben je dan ook niet beetje paranoide
.
En voor een leenauto moet je ook je gegevens nalaten e
.
Het is wel duidelijk allemaal big brother is overal als ze willen , ga mijn zaadjes toch maar online bestellen .
Heb laatste tijd al genoeg ritjes naar ijzendijck gemaakt denk dat ik hier de 420 shop eens ga gebruiken voor zaadjes .
Trouwens big brother moet niet eens in je huis komen ze kunnen ons kweekverslag online of op google ook wel volgen
.
grtzComment
-
egaal welke marktsite
marktplaats.nl is slecht 1 van de vele plekjes waar spullen nieuw en gebruikt worden aangeboden
marktplaats hier op het forum kent ook z'n minder betrouwbare 'adverteerders' is al gebleken in het verleden (weedlover)
dus op elke marktplaats zwerven wel wat oplichters die iets aan bieden wat de mensen zoeken.
of het nu 'n boek is of 'n kweektentje maakt verder niet uit.
het boek kostte ook 35 euro tenslotte!Comment
-
Comment
-
Om t nog een beetje ontopic te houden: meestal staat er op de grow site wel wat extra info over wie t bezorgd en hoe. En soms ook partners. Dan kijk je daar weer even wat verder.
Ps volgens mij word t tornetwerk voor hele andere dingen gebruikt
Comment

Comment