Jullie mening, mogelijk of niet ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dylero
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 280

    #1

    Jullie mening, mogelijk of niet ?

    Korting op 420shop
    Hey Growers,

    Ik ben van plan om een sativa kweekje in scrog te , maar het is nogal op een beperkte oppervlakte en ik vroeg me af of het mogelijk is ?

    tech specs:
    Dp90 90x60x90
    2x55Watt tneon
    2x55Watt tneon
    150m³ buisafzuiger 100m³ koolstoffilter ( beiden buiten het tentje )
    2xgreenhouse Arjan haze 3 in een pot van 9l of mss meer (graag jullie mening).
    medium : nog geen idee in het verleden altijd batmix gebruikt.


    Gr

    Dy'
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #2
    Re: Jullie mening, mogelijk of niet ?

    Strak op het net binden,kijk eens bij member QenQ daar valt qua scroggen en een bepaalde hoogte aanhouden veel te leren.Om hoogte te sparen zou je zoiezo kunnen denken aan een vaste bak.Als je de hele oppervlakte voor je medium gebruikt heb je die centimeters weer over. Bij een bak van 0,9x0,6= elke cm 5 1/2 liter aarde.Succes!

    Comment

    • Dylero
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 280

      #3
      Re: Jullie mening, mogelijk of niet ?

      Tnx for the reply,

      ja idd dat was het plan met het scroggen.
      en zo'n bak ja idd klinkt logisch, enig idee waar ik rechthoekige bak kan vinden ? vind altijd grote vierkanten op de sites van de growshops.
      2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Jullie mening, mogelijk of niet ?

        gamma heeft cementkuipen die rechthoekig zijn. vanaf 45L.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: Jullie mening, mogelijk of niet ?

          Blokker heeft hele mooie bakken, en de Gamma ook

          Buig je gaas aan de zijkanten omhoog, dan blijft de afstand tot de lamp hetzelfde maar het net wordt groter.
          En niet te lang voor groeien, vlak voor het net vol is de klok op 12/12
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • Dylero
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 280

            #6
            Re: Jullie mening, mogelijk of niet ?

            Ok lol ja nog ni echt bij nagedacht ma idd, op de site van de gamma al een kuip gevonden die wel kan passen, binnekort een bezoekske brengen daar!

            en van het scrognet tnx vr de tip, ik had een gelijkaardig idee al gehad voor een hps lamp, en er ni aan gedacht om het ook toe te passen bij de Tneons, maar idd gezien de tneons niet de volledige opp innemen kan dat best dus tnx
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

            Comment

            • Dylero
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 280

              #7
              Re: Jullie mening, mogelijk of niet ?

              Kan iemand mij een idee geven wat ik nodig zal hebben voor 4x55watt Tneon kwa afzuiging ? zal 150m1² voldoende zijn ?

              tnx
              2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

              Comment

              • HJM
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 3714

                #8
                Re: Jullie mening, mogelijk of niet ?

                Probeer eens wat, en vergeet niet dat een afzuiging niet werkt zonder goede inlaat.
                Die moet liefst wat groter zijn dan de uitlaat. (tenzij die ook actief is)
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                • HR83
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 1046

                  #9
                  Re: Jullie mening, mogelijk of niet ?

                  __________________________________________________ ______________

                  When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                  sigpic

                  Comment

                  • Dylero
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 280

                    #10
                    Re: Jullie mening, mogelijk of niet ?

                    ah idd tnx dat ziet er goed, degelijke prijs ook , khad al paar van die kleine fans gevonden maar telkens 100m³, maar dit zou perfect zijn tnx
                    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                    Comment

                    Bezig...