Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te weinig afzuiging denk ik

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Goh, dat verschil is te groot hoor. Die koolstoffilter moet pakken groter, anders 'overblaas' je hem wat en krijgt hij niet op tijd alles 'gefilterd'. Eens een telefoontje doen en je mistevredenheid of ontgoocheling laten voelen kan geen kwaad, dit zijn zware blunders voor een shop vind ik... Bij een basisopstelling de mist ingaan, haha ...

      Comment


        #18
        Haha ja, mja ik denk dat ze er gewoon van af moesten. Ik weet gelukkig nog een andere shop in de buurt, haal ik voortaan daar me spullen wel. Kan wel bellen maar ze moeten dit toch wel weten, want ze kweken zelf ook Dus ik neem deze les voor geleerd en zal er nooit mensen heen sturen. Wel morgen ff bellen en het hebben over onze bevindingen hier Nou ja bedankt voor de hulp mensen!

        Comment


          #19
          Kan je meteen al gaan zeggen dat het een slechte shop is. Zomaar van je spullen geraken door onwetende klanten aanbevelingen te gaan doen is onvergefelijk. Was ik jou dan vroeg ik gelijk mijn geld terug, ventilator terug en dan gewoon naar een andere shop zoals je zegt. Misschien dat Alien wel een alternatief is mocht die een beetje dichter liggen. Als je zegt dat je van JDforum komt dan kom je op de eerste plaats daar .

          Comment


            #20
            Woon in Rotterdam xD
            Wel leuke route voor in de zomer denk ik
            Probeer tot die tijd alles wat dichterbij te zoeken

            Comment


              #21
              Te weinig afzuigen zorgt altijd voor problemen, dat is niet alleen bij wiet. Voor mensen is dat ook een groot probleem.

              Comment

              Bezig...
              X