Te weinig afzuiging denk ik

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nosferatu
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 179

    #16
    Heb het even opgezocht: Koolstof buisfilter 50 cm - 125 mm 150 m³
    Verschilt 2 mm dus zal wel ongeveer t zelfde zijn. De 125 liter kan ik verder niks over vinden. Vond wel wat over een andere 125 liter buisventilator en die was goed voor 330 M². Als dat ook geldt voor de mijne klopt er idd het een en ander niet. Zal er morgen maar eens naar die zaak bellen. Denk dat ik hierna zelf een hok in elkaar flans.. kan ik t naar mijn zin inrichten en de spullen halen die ik nodig acht Tent als voorgroeihokje gebruiken ofzo met een 250 watter

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #17
      Goh, dat verschil is te groot hoor. Die koolstoffilter moet pakken groter, anders 'overblaas' je hem wat en krijgt hij niet op tijd alles 'gefilterd'. Eens een telefoontje doen en je mistevredenheid of ontgoocheling laten voelen kan geen kwaad, dit zijn zware blunders voor een shop vind ik... Bij een basisopstelling de mist ingaan, haha ...

      Comment

      • nosferatu
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 179

        #18
        Haha ja, mja ik denk dat ze er gewoon van af moesten. Ik weet gelukkig nog een andere shop in de buurt, haal ik voortaan daar me spullen wel. Kan wel bellen maar ze moeten dit toch wel weten, want ze kweken zelf ook Dus ik neem deze les voor geleerd en zal er nooit mensen heen sturen. Wel morgen ff bellen en het hebben over onze bevindingen hier Nou ja bedankt voor de hulp mensen!

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #19
          Kan je meteen al gaan zeggen dat het een slechte shop is. Zomaar van je spullen geraken door onwetende klanten aanbevelingen te gaan doen is onvergefelijk. Was ik jou dan vroeg ik gelijk mijn geld terug, ventilator terug en dan gewoon naar een andere shop zoals je zegt. Misschien dat Alien wel een alternatief is mocht die een beetje dichter liggen. Als je zegt dat je van JDforum komt dan kom je op de eerste plaats daar .

          Comment

          • nosferatu
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 179

            #20
            Woon in Rotterdam xD
            Wel leuke route voor in de zomer denk ik
            Probeer tot die tijd alles wat dichterbij te zoeken

            Comment

            • simplemind
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 204

              #21
              Te weinig afzuigen zorgt altijd voor problemen, dat is niet alleen bij wiet. Voor mensen is dat ook een groot probleem.

              Comment

              Bezig...