Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

troubles met eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    troubles met eerste kweek

    Korting op 420shop
    heyla mensen..
    alles goed ? heb hier veel op het forum liggen rondkijken en ben heel veel wijzer geworden.
    nu bij mijn eerste kweek heb ik me een beetkje laten meeeslepen door verhalen van 'anderen'!
    en natuurlijk ook de onwetendheid...

    daarmee vraag ik jullie voor hulp omdat er veel zoniet allemaal kenners zitten.
    heb een tent staan, met 72 potten in van 11 liter (volgens growshop beste keuze)
    nu lees ik hier al verscchillende keren dat grotere potten beter zijn ...
    Mijn planten zijn ook klein gebleven ( +- 60 cm) terwijl ik hier op forum beesten zie de hoogte van een appartement.
    ...

    de vragen zijn eigenlijk:
    1) bij het voorgroeien , 1lamp of 2lampen aan (stekken)
    2) heb voeding van bio g power , maar wou overgaan naar canna ?
    3) grotere potten ? en hoelang in groei laten ? (heb nu 4 dagen gedaan en getopt)
    4) de ventilator moet die comtinu aanstaan of alleen als de lampen aangaan?

    jullie zijn al hard bedankt voor de hulp die ik reeds van dit forum heb kunnen halen ...

    keep up the good work

    #2
    Re: troubles met eerste kweek

    72 stekken.. Kan nooit allemaal voor jezelf zijn of wel?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: troubles met eerste kweek

      we doen dit met 6 man he ... had ik er mss bij moeten vermelden..
      sorry, maar aangezien ik de plaats heb...

      Comment


        #4
        Re: troubles met eerste kweek

        Zes man,12 planten per persoon? Klink toch meer als een criminele organisatie dan als een hobbykweek...

        Niks op tegen persoonlijk: De coffeeshops moeten ook bevoorraad worden. Wie er wel iets tegen heeft zijn de mods van dit forum. Je zult zeer binnenkort verbannen worden van dit forum, maar geen nood: Op het concurrerende forum zijn ze een stuk makkelijker over commerciele teelt.

        Comment


          #5
          Re: troubles met eerste kweek

          Geef ze meer aarde. Dat geeft grotere planten, komt omdat ze veel voeding kunnen opnemen dan.
          Meer planten betekend trouwens niet meer wiet.

          Afzuiging moet in de bloei sws 's nachts aan, anders is de lv te hoog en dan krijg je rot in je buds.

          Comment


            #6
            Re: troubles met eerste kweek

            we hebben ook teveel planten staan! dit was ook door onwetendheid om eerlijk te zijn...
            hadden gedacht dat de helft toch dood zou gaaan daarmee...
            ja als ze me verbannen is het zo ma tis echt een hobby van 6 vrienden daarmee.
            toch al bedankt voor jullie hulp

            Comment


              #7
              Re: troubles met eerste kweek

              Okee, laat ik even helpen.

              Je wilt met 6 man het hele jaar kunnen blowen, met ieder zeg 1 gram wiet per dag? Laten we zeggen dat je iedere 3 maanden kan oogsten (autoflowers direct in de kast, of reguliere planten via een voorgroeihokje.) Je wil dan per oogst graag 3*6*30 gram hebben, is 540 gram per oogst - zeg 600.
              Als onervaren kwekers zou ik dan uitgaan van een kweekvloer van 2 vierkante meter, 1200 watt lampen erboven en 18 planten in 11-liter potten.

              Twee-en-zeventig planten man...

              Comment

              Bezig...
              X