Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afsterven van zijtakken..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    afsterven van zijtakken..

    Korting op 420shop
    Hey guys,

    ik heb in mijn kweektent 4 skunks staan, nu net aan het bloeien geslagen, en ik heb opgemerkt dat er onderaan eigenlijk best wel wat sterfgevallen zijn waar het fanleaves en zelfs hele takken betreft. Ik kweek onder een combinatie van TL en spaarlampen dus ik vermoed dat het zal liggen aan het feit dat de onderste takken niet genoeg licht krijgen maar ik wou toch ff jullie inbreng.
    Ik gebruik de Biobizz lijn als voeding en ze staan gewoon in standaar potgrond (met wat voeding initieel maar die zal wel uitgewerkt zijn nu)

    Iemand enig idee?

    #2
    Re: afsterven van zijtakken..

    Dat lijkt mij ook dat het door een gebrek aan licht daar onderin komt, maar een foto erbij maakt het een stuk duidelijker!

    Comment


      #3
      Re: afsterven van zijtakken..

      ik ga ervan uit dat je hiermee genoeg ziet? Mijn mobieltje trekt helaas niet zo'n goeie foto's...



      Comment


        #4
        Re: afsterven van zijtakken..

        Ik zou ze verwijderen ze zien er inderdaad dood uit... Beter alles er mooi afdoen je zal zien dat het er gewoon afgaat zonder veel moeite!

        Comment


          #5
          Re: afsterven van zijtakken..

          Er is daar wel meer aan de hand dan alleen te weinig licht. Blad vertelt een verhaal van tekorten, en de grond lijkt te nat. Volgens mij zie ik zelfs schimmel op de stam.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: afsterven van zijtakken..

            Yep, zou even goed kijken voor stamrot of wortelrot, alhoewel dat laatste niet te zien is zonder ze uit de pot te trekken.
            Hele takken sterven niet zomaar af door licht tekort.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: afsterven van zijtakken..

              En wat zijn de remedies?
              Als het te nat staan is dan vermoed ik minder water geven maar ze krijgen nu al amper water omdat de pot dagenlang nat blijft..

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              En wat zijn de remedies?
              Als het te nat staan is dan vermoed ik minder water geven maar ze krijgen nu al amper water omdat de pot dagenlang nat blijft..

              Comment


                #8
                Re: afsterven van zijtakken..

                Misschien minder veel water tegelijk geven ? Hoeveel water geef je en hoe vaak ?

                Volgens mij zijn er tegen rot in deze fase weinig remedies (wat niet wilt zeggen dat het het einde is) maar zou je even moeten googlen of hier op het forum opzoeken.

                Comment


                  #9
                  Re: afsterven van zijtakken..

                  Ik zal ze ff droog laten..ongetwijfeld teveel water in een keer. Ik zal erop toezien dat ik het meer spreid.

                  Comment

                  Bezig...
                  X