Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goed bezig ?¿

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: goed bezig ?¿

even een andere vraag: ik heb begin jullie 4 planten gezaaid en dit is mijn eerste oogst ik heb ze alleen in de vensterbank gegroeid. De planten (3 van de 4) beginnen nu redelijk groot te worden voor de vensterbank. Ik wil ze vanavond ook gaan verpotten naar +- 10L pot en daar laat ik het bij. Mijn vraag is alleen wanneer zou ik deze planten naar buiten kunnen zetten zonder teveel risico te lopen dat ze doodgaan door overtollig water o.i.d.
    alvast bedankt
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

@Ilikebigbuds Wat voor soort zaden heb je gehaald? Ze rond dit tijd van het jaar naar buiten doen is altijd een risico als je niet weet wat je doet.
      @grinderke succes verder

Comment

ik heb critical jack + gehaald autoflowering, ik heb plastic potten waar ik in de onderkant gaten heb. Door de gaten onderin kan overtollig water weg dus ik dacht eigenlijk dat het zou moeten kunnen.. of heb ik het dan helemaal mis?
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Misschien moet je dit niet in een ander z'n topic doen maar even een eigen topic maken ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ja nvm ik weet genoeg

Comment

update
              ja ik bedoelde dus fuck die lamp
              verder hebben4 plantjes al 2 bladeren en 1 plant is wat trager

Comment

vraagje stel dat ik ze ipv 1.5m maar o.5m laat worden en dan in bloei zet heeft dat veel gevolgen
                ps met 10g per plant ben ik al gelukkig

Comment

Dat levert maar een fractie op in vergelijking met planten die 1.50 meter worden. Want het scheelt niet alleen 2/3 in hoogte maar ook 2/3 in breedte.
                  [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                  mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

zou ik dan nog aan 10g per plant raken

Comment

hoeveel denken jullie dat ik er dan wel zou uithalen 5 a 10g?

Comment

minimaal 1 gram
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Hoe groot de opbrengst zal zijn, kan niemand een zinnig woord over zeggen: dat is afhankelijk van het weer. Maar dat wist je ook wel. Anders ben je horend doof en ziende blind.
                          Je kan net zo goed vragen wanneer we denken -in welk jaar, welke maand, welke dag en op welk tijdstip- dat je zal gaan overlijden.
                          Last edited by Kwasimodo; 7 August 2014, 17:20.
                          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

grinderke, waarom zou je je druk maken over de opbrengst als het tegenvalt dan kan je bij je volgende kweek dingen gaan aanpassen mooiste manier om te leren je planten te optimaliseren is denk ik lezen en filmpjes kijken van mensen met ervaring waarvan er hier volgens mij zat zitten ( ik niet maar ik lees veel en kijk veel filmpjes waarvan ik tot nu toe al veel leuke dingen heb gezien die ik ga proberen bij mn volgende kweek) dus ik zou zeggen geniet van je planten zolang ze nog groeien en wacht je oogst af in de tussentijd heb je hier wat leuke filmpjes : https://www.youtube.com/user/EastCoastChameleon

Comment

troubles in paradise
                                planten zijn 3weken oud en hebben nog maar 2 bladeren en groeien .5mm per dag
                                ze hebben grote potten en stekgrond

Comment

Bezig...
                                X