Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zadenkweek gelijk op 12-12

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• grinderke
    replied
    Re: Zadenkweek gelijk op 12-12

zonder voorgroeien gaat niet echt goed lukken
    anders ga ke niet zien welke plantjes de sterkste zijn en welke slapper en gaan er van die mini plantjes ook niet bepaald veel zaden van komen.
    Last edited by grinderke; 8 January 2015, 22:05.

Leave a comment:

• angel777
    replied

ik merk al dat je totaal geen verstand hebt van zaadkweken
    jij laat alles met elkaar sexen en je hebt zaad en dat wil je gaan verkopen!!!

zaadkweken is meer als 'n plant bestuiven.
    ben jij die verkoper die op growshopmarkt adverteerd onder de naam DQ seeds toevallig?

Leave a comment:

• dqseeds
    replied

Ik dacht eerder aan het reduceren van de tijd. Ik wil mij gaan bezig houden met apparte zaden zoals duckfoot en australianbastard. Maar na aardig wat lees werk ben ik tot de conclusie gekomen dat het veel tijd kost om een soort stabiel te krijgen, dus daarom de vraag.
    Last edited by dqseeds; 8 January 2015, 21:20.

Leave a comment:

• karpervissen
    replied

beste dqseeds ik heb in het verleden ook met direct 12x12 te gaan met zaad maar de meeste soortjes hebben hier toch een beetje moeilijk mee [behalve dan de autoflowers , wat is de reden dat je dit wil gaan proberen ,als ik vragen mag ,waarschijnlijk ruimte tekort maar ik ga je zeker volgen

Leave a comment:

• dqseeds
    heeft een topic gestart Zadenkweek gelijk op 12-12

Zadenkweek gelijk op 12-12

Ik wil mij gaan bezig houden met het kweken van zaad. Is het verstandig om de planten gelijk op 12-12 te zetten om op deze manier tijd te winnen. Of gaat dit erg ten kosten van de kwaliteit en/of kwantiteit? En wat zouden de mogelijke gevolgen zijn?
Bezig...
X