Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke soort met deze temperaturen en voor scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soort met deze temperaturen en voor scrog

    Korting op 420shop
    Hallo Growers en Smokers,

    Ik wil graag 5 mooie wietplanten houden en vroeg mij af welke soort jullie adviseren en waarom. De plek waar de tent staat heeft veel zon en de warmte kan niet direct naar buiten worden gebracht, in deze maand juli en de komende maand augustus zal het er dus warm zijn. Nu begrijp ik dat sativa beter tegen sprint bestand is dan indica, met deze hoge temperaturen. Ook wil ik graag gaan scroggen. Verder heb ik liever een cyclus van 7 a 8 weken ipv 14 weken of meer wat je hebt met haze. Ik twijfel nog tussen regulier zaad of vrouwelijk zaad. 4 dingen om rekeningen mee te houden dus: temperatuur/spint, scrogpotentie, korte cyclus en regulier/vrouwelijk zaad. Een lekker smaakje, goed effect en hoge opbrengst moeten vanzelfsprekend aanwezig zijn.

    Welke soort zou jij nemen en waarom?

    #2
    Re: Welke soort met deze temperaturen en voor scrog

    Ik zou schijt hebben aan de temperatuur en spint, die kun je bestrijden/verhelpen. Elke cannabisplant reageert daar een beetje anders op, maar over het algemeen wennen ze er aan als de temp constant te hoog is. Nu moet je niet veel hoger dan 33 uit komen, maar vaak levert dat tot die temperatuur weinig problemen op. Goed, ze strekken wat meer.
    Scrogpotentie hebben ze allemaal, er is geen enkele wietplant die dat niet heeft. Korte cyclussen dan zit je bij alles behalve sativa.
    Dan blijft eigenlijk dus over qua eisen:
    - Indica / hybride
    - Lekkere smaak en hoge opbrengst (dat willen we allemaal toch!)

    Dan zou ik zelf gaan voor een santa maria uit fem zaad.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Welke soort met deze temperaturen en voor scrog

      Ik zou sowieso vrouwelijk zaad halen en neem een kijkje op wietzaadjes.nl en kijk dan tussen te categorie 'SOG / SCROGG'
      Hier geven ze een keuzen van gefeminiseerde zaden die uitstekend zijn voor een scrogg kweek.
      sigpic- Don't kill my high because you're low.

      Comment


        #4
        Re: Welke soort met deze temperaturen en voor scrog

        Voordat je plantjes in bloei gaan en het licht echt nodig gaan hebben zijn we al snel in october,...tempraturen zijn dan al een pak lager..tot die tijd ruiken ze niet en kan je ze op een warme (zonnige) dag ook achter glas zetten en eind van de dag weer in de tent om wel 18 uur licht aan te houden.

        Comment

        Bezig...
        X