Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8-10 uren licht of donker tijdens het bloei fase

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8-10 uren licht of donker tijdens het bloei fase

    Korting op 420shop
    Beste kwekers ik zat vandaag te lezen hoe ik precies mijn plant moet groeien op http://growcannabis.com/how-to-grow-...ANTING-INDOORS in het flowering sectie en er staat dat je het licht terug naar 8-10 uur moet draaien maar het zegt niet als de licht aan moet staan of niet ik hoop dat jullie mij antwoord hierop kunnen geven.

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

    #2
    Re: 8-10 uren licht of donker tijdens het bloei fase

    Ik niet begrijp niet. Groei is 18 uur licht aan 6 uur licht uit. Bloei is 12 uur aan en 12 uur uit. Eventueel laatste 3 weken bloei afbouwend 1 uur minder licht geven. Suc6. Gr JB
    Keep em green

    Comment


      #3
      Re: 8-10 uren licht of donker tijdens het bloei fase

      24-8=16 uur.
      24-10=14 uur.
      Maar dat klopt niet met wat er staat..

      Vegetative stage, ofwel de groei:
      Try to light the weed plants for 18 or more hours, or continuously at this point.
      FLOWERING
      The the Top 44 plant will be induced to fruit or flower with dark cycles of 11-13 hours that simulate the oncoming winter in the fall as the days grow shorter.
      Dus 11 tot 13 uur donker.

      At the point you feel your ready to see the existing flowers become ripe ( you feel the weed plant has enought flowers), turn the lights back to 8-10 hours. Now the weed plant will start to ripen quickely, and should be ready to harvest in 2-3 weeks. The alternative, is to allow the weed plant to ripen with whatever natural day length is available outside, or keep the weed plants on a constant 12 hour regimen for the entire flowering process, which may increase yield, but takes longer.
      Zo werkt het alleen niet.. De plant is klaar wanneer die klaar is, en terugschroeven van de tijd (tot minder dan 12 uur licht) helpt daar niet bij.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: 8-10 uren licht of donker tijdens het bloei fase

        Je hebt al 66 berichten gepost op dit forum, maar vind hier echt nergens de juiste info? Bizar...

        Voor de duidelijkheid:
        Zolang je plantje groeit geef je haar 18/6. D.w.z. 18 uren licht, 6 uren (pik)donker.
        Vanaf de moment dat je ze naar de bloei wilt sturen geef je haar 12/12.
        Zorg steeds dat je donker ook zo blijft. Je kweekruimte blijft het best gesloten zolang de plantjes geen licht krijgen.
        Constant openen van de kweektent tijdens de nachtcyclus (ook tijdens de dag trouwens) geeft de plant enorm veel stress, met alle gevolgen van dien.
        Rol je er eentje, en lees hier eens een avondje lang op het forum, je zult verbaasd staan met welke nieuwe kennis je de dag erop wakker word.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: 8-10 uren licht of donker tijdens het bloei fase

          Dankjewel voor de reacties

          Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: 8-10 uren licht of donker tijdens het bloei fase

            Zo weinig?! Shit ik moet meer posten dan

            Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

            Comment

            Bezig...
            X