BioBizz voeding

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BeginGrow
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2014
    • 173

    #1

    BioBizz voeding

    Korting op 420shop
    Hallo growers,

    Binnenkort gaat een maatje van me een binnenkweek starten voor het eerst.
    We hebben gekeken op internet en willen de BioBizz voeding gaan gebruiken hiervoor.
    Maar is het volgens jullie noodzakelijk of de moeite waard om hun gehele voedingslijn aan te schaffen?
    Of is Biogrow Biobloom wel voldoende?
    -De Perfecte Guerilla Kweek
    -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: BioBizz voeding

    Hangt er vanaf welk medium je gaat gebruiken. Ik zou er in ieder geval nog de fish mix bijnemen en eventueel een booster.

    Comment

    • ip20
      Big Bongmaster
      Nieuw Lid
      • Jun 2015
      • 369

      #3
      Re: BioBizz voeding

      of als je niet weet waar je moet beginnen (staat in de tekst)

      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        Re: BioBizz voeding

        met grote potten is groei en bloei voeding zat,heb wel een keer een topoogst gehad met bioheaven erbij.de groei voeding moet je de hele kweek meegeven,in het begin meer later onderhoud dosis.je voed eerst de aarde en die voed de plant,dus een goede aarde is het belangrijkst.zou voor allmix gaan is iets zwaarder bemest dan lightmix en een flesje pk 13 14 kost geen rochel.vanaf begin week 5 geeft je 3 water beurten met pk erbij,dan verder het biobizz schema volgen,en je zal bij het juiste klimaat geen tekorten hebben.heb ook zat draaien gedaan zonder pk gaat ook goed hoor.tip koop een weegschaal dan kun je aan het gewicht van de planten zien of ze dorst hebben,hoe lichter ze worden hoe meer dorst,blijft het gewicht een paar dagen hetzelfde dan heb je ze verzopen,en dat doen beginners nogal vaak.succes.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #5
          Re: BioBizz voeding

          Ik gebruik binnen de hele biobizz lijn , in aangepaste dosering dwz de helft tot twee/derde wat biobizz voorschrijft. Alleen het nieuwe produkt op basis van aloe vera heb ik nog niet gebruikt.

          Is het een bewuste keuze voor biologisch kweken ?

          Check het Ph van je kraanwater, als dat te hoog is (boven 7) zal je ws toch moeten aanzuren.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: BioBizz voeding

            Toekomst zal dat uitwijzen. Ik gebruik kraanwater van 8. Zuur niet af. Heb nu twee waterbeurten de fish mix meegegeven. So far so good.

            Comment

            • Ronthebudman
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2015
              • 916

              #7
              Re: BioBizz voeding

              Ik gebruik de biolijn van Plagron. Mijn kraanwater is PH 8. Zonder de growvoeding. Met de growvoeding zakt de PH naar 6. Misschien is dat bij jouw voeding ook zo. Maar ik zou zeker mijn PH blijven checken anders is het zonde van je voeding.

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #8
                Re: BioBizz voeding

                De bioheaven en topmax zijn de 'zuurste' producten van biobizz, grow en bloom eenstuk minder, dit zal zeker verschil maken.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                • BeginGrow
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2014
                  • 173

                  #9
                  Re: BioBizz voeding

                  Ja het is een bewuste keuze om biologisch te groeien.
                  Ik hou nou eenmaal van puur natuur. Ook zou je wiet dan beter smaken.
                  Omdat hij nog nieuwer in het kweken is dan ik is het ook handig om biologisch te kweken
                  omdat je dan minder snel overvoed. Heeft iemand hier misschien een kweekverslag met biobizz?
                  Ook vond ik trouwens de prijs goed te doen, behalve dan die BioHeaven die was weer erg duur.
                  JoremFrank, zeg jij dus dat die bioheaven de moeite waard is of niet?
                  -De Perfecte Guerilla Kweek
                  -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

                  Comment

                  • Ronthebudman
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2015
                    • 916

                    #10
                    Re: BioBizz voeding

                    Ok. Dus daar zit echt verschil in. Weer wat geleerd. Blijkt maar weer eens dat je gewoonweg bij iedere waterbeurt de PH moet blijven checken.

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #11
                      Re: BioBizz voeding

                      Check mijn volgende verslagen


                      en


                      Er zijn meer kweekverslagen met biobizz te vinden.

                      Zorg voor grote potten vol voor biologische kweek geschikte aarde.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • joremkrank
                        Cronic Grower
                        Lucky Member
                        • Oct 2015
                        • 3260

                        #12
                        Re: BioBizz voeding

                        was misschien geluk maar draaide 0.8 gram de watt met 5 planten onder 2 keer 6 met bioheaven erbij.kweek nu met hypro is biomineraal en afzuuren hoeft niet meer nu gaat prima een plastic beker van 200 ml geeft een ec van 1.5 en dat hou ik van begin tot eind aan,makkelijker kan niet noemen ze vlakschema is oldschoolalleen wat pk erbij en gaan
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment

                        • Cannista
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2014
                          • 46

                          #13
                          Re: BioBizz voeding

                          Uw potgrond zelf samenstellen en bemesten, dat is oldschool.
                          Of custom zoals je zelf wilt.

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: BioBizz voeding

                            Hmm, topic niet eerder gezien.
                            Ik gebruik ook de complete Biobizz lijn, behalve de wortelstim.

                            Complete kweekverslagen + alle uitleg en schema's :
                            Kelder kweek 1
                            Kelder kweek 2

                            smoking.gif
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...