Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lst training hoofdtop afgebroken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lst training hoofdtop afgebroken

    Korting op 420shop
    Beste,

    ik ben bezig met mijn plant LST te geven, ik had deze voor de 2de keer getopt gisteren ( ik weet het, dat is geen LST). Dus had ik 4 beginnende hoofdtoppen, nu was ik bezig met 2 van deze beginnende scheef te trekken tot deze spijtig genoeg is afgebroken. Wat kan ik nu het beste doen? Die andere laten voortgroeien om deze dan nog is te toppen en zo aan mijn oorspronkelijke 4 hoofdtoppen te geraken? Of het beter bij deze 2 houden? En is dit erg of niet?

    #2
    Re: Lst training hoofdtop afgebroken

    Foto? Hoofdtop is dat dan niet meer he. En gemainlined dan ipv gewoon getopt? Als je twee keer topt hou je normaal een top of 8 over minstens. Normaal zijn zijtakken flexibel genoeg om volledig te plooien, die zouden ni mogen breken. Erg is dat niet, afhankelijk van waar komt dat soms zelfs beter uit.

    Comment


      #3
      Re: Lst training hoofdtop afgebroken

      Gewoon doorgaan.
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Re: Lst training hoofdtop afgebroken

        Hierbij een foto:

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Niet echt pure mainlining aangezien ik toch zoveel mogelijk probeer te behouden
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Lst training hoofdtop afgebroken

          Gaat een stuk beter als je de zijtakken laat groeien tot ze zo'n 20-30 cm zijn en ze dan met touw naar beneden trekt. Das normaal dat je op die manier de scheut breekt.

          Comment


            #6
            Re: Lst training hoofdtop afgebroken

            Ik had ergens gelezen hier best zo vroeg mogelijk met te beginnen omdat de plant dan nog het meest flexibel is.

            Comment


              #7
              Re: Lst training hoofdtop afgebroken

              Voor de hoofdstam om te buigen wel. Als je topt wacht je best tot ze zo'n 20 cm zijn, die scheuten zijn heel flexibel om om te buigen. Zo'n anderhalve week nadat je getopt hebt.

              Comment


                #8
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...
                X