Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Na jaren lezen van dit forum toch vandaag lid geworden.
    Ik kweek al een jaar of 13 en de laatste jaren met de opticlimate. Ik kweek voornamelijk amnesia.

    Mijn vraag is onder 600 W laat ik de ruimte vol 'blazen' tot maximaal 900 ppm waarbij de temperatuur maximaal 28 aan 29 graden wordt. Hierdoor haal ik maximaal 1.1 gram per watt. Ik lees geregeld dat er mensen zijn die naar de 1200 ppm hun hok laten blazen. Worden hierdoor aanzienlijk meer resultaten behaald dan mijn 1.1 ? Dient hiervoor ook de temperatuur hoger te worden dan 29 ? Ik ben ook bang voor dat fluf bij een te hoge temperatuur.

    Mvg

    #2
    Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

    Je gebruikt een opticlimate met 1 lampje van 600W
    Yeahriight ..

    Sry, als hobbykweker wil ik niet met -zoals het lijkt- broodkwekers geassocieerd worden.
    Ik denk dat je op 't verkeerde forum zit.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

      Ik heb zelfs 2 x 600 W.... alleen 5 planten.... mocht u het antwoord weten op mijn vraag dan hoor ik het graag een 5 anders succes met uw eigen kweek.

      Comment


        #4
        Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

        2x 600w en enorm dure opticlimate voor 5 planten?

        Wil ik wel eens foto zien hoe jij binnen 240gr per plant haalt.

        Comment


          #5
          Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

          Ja daar zal ik een nieuwe topic over maken....maar weet je het antwoord op mijn vraag?

          Comment


            #6
            Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

            De ruimte. Ja, zo noem ik mijn tent ook altijd. Als je al een tijdje meeleest zou je beter moeten weten.

            Comment


              #7
              Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

              haha inderdaad 240g de plant, goed geobserveerd mensen dit vreemde verhaal stinkt toch wel een beetje, je denkt toch niet dat mensen hier achterlijk zijn he patje

              Comment


                #8
                Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

                Te hoge temperatuur geeft mij altijd fluff en gestrekte toppen, te snel droog staan enzo.
                25 a 26 werkt voor mij het best.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  #9
                  Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

                  CO2 verhogen moet je samen met de lichtsterkte doen, anders heeft het weinig zin. De optimumtemperatuur blijft tussen de 25-28 graden.
                  1.1 gram per watt, en je hebt dus 1200W, dan heb je genoeg voor een jaar aan rookwaren. Ik zou niet zien waarom je dat zou willen verbeteren.
                  Als je meer dan 3,5 gram per dag weg rookt, dan zou ik eerder kijken of je daar wat kunt verbeteren, in plaats van je opbrengst proberen te verhogen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

                    Dit topic ruikt naar versgebakken brood

                    Comment


                      #11
                      Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

                      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      CO2 verhogen moet je samen met de lichtsterkte doen, anders heeft het weinig zin. De optimumtemperatuur blijft tussen de 25-28 graden.
                      1.1 gram per watt, en je hebt dus 1200W, dan heb je genoeg voor een jaar aan rookwaren. Ik zou niet zien waarom je dat zou willen verbeteren.
                      Als je meer dan 3,5 gram per dag weg rookt, dan zou ik eerder kijken of je daar wat kunt verbeteren, in plaats van je opbrengst proberen te verhogen.
                      Den truuk is om af en toe is een weekske volledig te stoppen. Ik kan nog altijd stoned geraken van een plukske van 0,2 gram. Scheelt iets als ge 3 gram per dag op smoort of verdampt of eet.

                      Comment


                        #12
                        Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

                        Waar staat 'ppm' voor ?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

                            Wat een pro-apparaat is dat, ik wist niet van het bestaan.
                            Ben benieuwd naar foto's van je planten.
                            Kan je totaal niet helpen met je vraag.

                            Comment


                              #15
                              Re: Opticlimate 900 ppm naar 1200 ppm

                              Idd duur apparaat.... waterverbruik is alsof de hele dag je douche aanstaat������maar ik had hem van oom agent voor weinig��

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Dus... 1200 ppm heeft alleen zin in combi met dimlux of Gavita 1000w boosters?

                              Comment

                              Bezig...
                              X