Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te paranoid om te telen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Te paranoid om te telen

    Als de kamer waar hij instaat uit zichzelf al 20-25 graden is en dit ook dus ook de lucht is die aangezogen word, waar dan nog eens een flinke lamp schijnt, dan gaat het pittig heet worden in je hok.
    Wat dus wel opvalt.

    Ik heb een 100 watt lampje en als mijn Kamer 20 graden is, is mn hok al ongeveer 27 graden (60x60x160, 107kuub afzuiger)
    Is m'n Kamer 22 graden is m'n hok rond de 29-30 graden

    Wil niet weten hoe heet t zou zijn als mn kamer zelf al 25 graden was... laat staan als het een 250 watt/ 400 watt lamp was... (Dan zou ik wel sws een groter hok moeten hebben want deze afmeting word standaard te heet als je er een 400 watt lamp in hangt, behalve als je, roep maar wat, 500 kuub afzuiger erop zet. Maar jaa.... of dat nou zo optimaal is..)


    Ik heb zelf de verwarming op m'n Kamer bijna altijd uit tegenwoordig omdat t anders gewoon te heet is, ik zou persoonlijk die verwarming van de zolder op maximaal 20 graden zetten ipv 25 anders kan t echt warmte problemen geven. Is opzich voor die plant niet zo'n extreme ramp maar gezien je zelf een beetje paranoia bent om gepakt te worden, dan is het niet optimaal als je hok superheet is.

    Zo'n airco is inderdaad wel handig in de zomer. gelukkig heb je dan ook niet meer zo'n last van sneeuw dus das ook gelijk wat zorgen minder

    Ik roep maar wat hoor, maar heb je je wel eens ingelezen over guerilla? Is misschien interrestant om eens wat meer over te weten

    Comment


      #32
      Re: Te paranoid om te telen

      Ja guerilla heb ik ook al aan gedacht maar de plaatsen waar ik ze zou kunnen zetten is of te dicht bebost of te natte grond...Dit is de inhoud van de set die ik dacht te kopen...
      - Mammoth Pro 120 (120x120x200cm)
      - Lumatek 600W Electronische Ballast
      - Gavita Enhanced 600W HPS lamp
      - Azerwing Large Reflector
      - Rope Ratchet Ophangsysteem
      - DV-600W Schakelkast
      - 750m3 SOFTbox 160mm
      - S-Vent frequentieschakelaar 1.5A bromvrij
      - CAN 800m3/u filter 160mm

      - 3x slangklem 270mm
      - Mammoth thermo/hygrometer met externe sensor
      - Clip-Fan 15cm

      Comment


        #33
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #34
          Re: Te paranoid om te telen

          Cannabis is geen medicijn of een excuus, als je echt wilde kweken was je nu niet aan het gamen. Je komt nogal jong over.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #37

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                  Re: Te paranoid om te telen

                  Cannabis is geen medicijn of een excuus, als je echt wilde kweken was je nu niet aan het gamen. Je komt nogal jong over.
                  Hoezo cannabis is geen medicijn? Waarom noemen ze het dan een medicinale plant?
                  Waar slaat dit op?

                  Comment

                  Bezig...
                  X