Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke oprbrengst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mogelijke oprbrengst?

    Korting op 420shop
    Dag forum members!
    Ik heb momenteel slechts 1 plantje staan onder 220W T-Neon, in een ruimte van 0.65x0.65m
    Waarom 1? Wij wouden met 2 zaadjes beginnen, de ander was helaas gesneuveld..
    Ik heb haar momenteel in een 11L pot. SCROG net staat klaar en ga ik binnenkort installeren.

    Wat zou ik mogelijk kunnen halen aan opbrengst? Als beginner en ervarende?
    Ik dacht erover na om eventueel over te potten naar een nog grotere pot, wat denken jullie?

    Hier een foto van gisteren:
    82b0bd18-392e-4043-ae80-cdc0816e5c89.jpg

    #2
    Re: Mogelijke oprbrengst?

    Hangt nogal af van ongeveer heel veel factoren.

    Als je een ruime pot neemt, laten we zeggen 20L, en je geeft de plant 2 maanden groei, dan kom je mogelijk op 1 gram per watt licht. Als alle variabelen in orde zijn (temp, LV, CO2, voeding, pH, EC).
    Als niet alles in orde is, dan kun je op 50 gram maximaal rekenen. Maar goed, dat hangt ook af van hoe je kweekwijze is, en welke ingrepen je toepast. Als je lamp losschiet en hij valt op je plant, dan heb je niks.. Het kan iedereen overkomen. Om een bepaald gewicht als doel te stellen, of om gewicht te gaan gokken, dat is nattevingerwerk en ik heb nog nooit iemand gelukkiger zien worden van de antwoorden.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Mogelijke oprbrengst?

      leuke, lamp viel ook op mijn plant, gelukkig viel de schade mee..
      bedankt voor het antwoord, ik ga kijken naar een 20l pot, hopelijk is hij nog niet root bound.

      Comment


        #4
        Re: Mogelijke oprbrengst?

        Als je m nog niet op bloeien hebt gezet moet t nog kunnen. Betekend wel dat ze ongeveer een weekje rust wil voor wortelen voordat ze gaat bloeien

        OF Is het een autoflower?
        Dan is verpotten niet zo''n strak plan gezien je maar 3 weken groei (ongeveer 21 dagen groei, na 28 dagen zie je de eerste voorbloei, 2 weken later tel je pas als eerste bloeiweek als ik t goed heb) hebt, wil je niet verpesten door dr een week rust nodig te laten hebben

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Hoe goed vult ze de ruimte overigens? Zorg ervoor dat ze de hele ruimte benut anders verspil je licht

        Comment


          #5
          Sorry voor de late reactie!
          Khad haar verpot, en ze groeit mooi door.

          De ruimte vult goed, d.m.v. een scrog dat ik nu toepas.

          Comment

          Bezig...
          X