Re: herma's????
Ja ik had er 2 , 1 binnen en 1 buiten kweek, allemaal herma's op 1 plantje na.
Maar heb ze al laten verwijderen.
Ging binnen erg goed had zelfs 13 vingerige bladeren.
Maar werd een groot drama.
Ik koop nooit meer wat van dutch passion.
40 euri aan zaad was weggegooit geld.
Ja ik had er 2 , 1 binnen en 1 buiten kweek, allemaal herma's op 1 plantje na.
Maar heb ze al laten verwijderen.
Ging binnen erg goed had zelfs 13 vingerige bladeren.
Maar werd een groot drama.
Ik koop nooit meer wat van dutch passion.
40 euri aan zaad was weggegooit geld.




Comment