herma's????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #16
    Re: herma's????

    Oorspronkelijk geplaatst door Jona
    Ik heb ze niet omgelegd en heb nog een opbrengst gehaald van 240/400. Met 4 planten op een vierkante meter. Gewoon alle mannelijke zakjes wegknippen. Je moet het wel grondig doen en echt dagelijks kijken. Als je het een beetje laat liggen dan ga je binnen de kortste keren bevruchting hebben. Ik was al enkele weken ver en had ook 4 weken groei gehad dus ik vond het waard om door te gaan. Het heeft me niet teleurgesteld alleszinds .

    @Robba: had jij een thread over die herma's? Die moet ik op het hoofd gezien hebben denk ik... Dutch Passion raad ik nooit aan iemand aan. En tot mijn grote teleurstelling had Soft Secrets in hun laatste nummers heel wat pagina's aan Dutch Passion seeds besteed... Zo zullen er vast nog herma's komen
    Greetzzz

    Jona
    Ja ik had er 2 , 1 binnen en 1 buiten kweek, allemaal herma's op 1 plantje na.
    Maar heb ze al laten verwijderen.
    Ging binnen erg goed had zelfs 13 vingerige bladeren.
    Maar werd een groot drama.
    Ik koop nooit meer wat van dutch passion.
    40 euri aan zaad was weggegooit geld.

    Comment

    • latindos
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2009
      • 558

      #17
      Re: herma's????

      Oorspronkelijk geplaatst door Robba
      Voor mij ook nooit geen dutch passion meer.
      10 zaden 9 herma's
      Door dutch passion ben ik overgestapt op stekken.
      Altijd dames .

      Grtz.
      ja oke ,ik voorheen ook ze smeten ze rond je oren! nu niet meer
      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

      Comment

      • cannafarmer
        Senior Stoner
        Member
        • Sep 2009
        • 43

        #18
        Hey,

        Eerst en vooral lukt het me niet om foto's op de site te krijgen, probeer later wel nog eens...

        Even voor alle duidelijkheid, uit de banaantjes komt het stuifmeel? Waarvoor dienen dan de zakjes. Heb nu twee planten uit de tent gezet omdat ze er echt vergeven van zitten maar vind geen zakjes die , als ik het goed begrijp, onderaan de vertakkingen of de topjes zouden zitten.
        Bij tien andere planten heb ik alle toppen waarin bannatjes zaten weggeknipt ( bijna met tranen in de ogen, je blijft gewoon wegknippen!!!), verder heb ik alle losse eruit getrokken.
        Het eigenaardige is dat sommige planten volledig geen verschijnselen vertonen.

        Ik heb echt uren gespendeerd en check nog steeds elke dag op banaantjes.

        1.Komt het stuifmeel nu eigenlijk uit de banaantjes want ik vind echt geen enkel zakje waar geen witte haren uitkomen?
        2.Als ik de andere twee planten , die vol zitten, gewoon verder laat afbloeien, heb ik dan terug vrouwelijk zaad?
        3.Zal dit zaad ook eerder herma - gevoelig zijn?

        GRTZ

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
        20 plantjes ben je beroeps blower

        Beetje aan experimenteren met verschillende zaken...

        600 watter op 1 m²

        Eerst eens tien met twee weken groei, en zo verschillende soorten en aantallen proberen. Zolang we genoeg hebben om elke dag een pafje te doen, alles chill!!! en blijven experimenteren.

        Volgende punt; deze lente een scrog buiten laten groeien en lekker afbloeien in het hok... Misschien wel twee of drie keer haalbaar en forse winst in tijd en zaad (aftoppen en omleggen).
        Ben volledige leek op gebied van scroggen en aftoppen, maar op deze manier komt de eigen voorraad minder in gevaar, misschien??
        Iemand nuttige tips of ervaringen? Links?

        GTRZ

        [HELP]Gelieve niet te dubbelposten aub? Grtz[/HELP]
        Last edited by westport; 10 November 2009, 15:10.
        Stoned is the way of the walk...

        Comment

        • cannafarmer
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2009
          • 43

          #19
          Re: herma's????

          Nog eens foto's proberen hé...
          Attached Files
          Stoned is the way of the walk...

          Comment

          • cannafarmer
            Senior Stoner
            Member
            • Sep 2009
            • 43

            #20
            Re: herma's????

            Yes, zet er morgen zeker meer op!!!
            Stoned is the way of the walk...

            Comment

            • latindos
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2009
              • 558

              #21
              Re: herma's????

              Oorspronkelijk geplaatst door cannafarmer
              Nog eens foto's proberen hé...
              zet je camera op macro beeld dan kan je heel close gaan en beter foto's maken
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment

              • buffalorebel
                Senior Stoner
                Member
                • Oct 2009
                • 35

                #22
                Re: herma's????

                Oorspronkelijk geplaatst door cannafarmer
                Hey,

                Eerst en vooral lukt het me niet om foto's op de site te krijgen, probeer later wel nog eens...

                Even voor alle duidelijkheid, uit de banaantjes komt het stuifmeel? Waarvoor dienen dan de zakjes. Heb nu twee planten uit de tent gezet omdat ze er echt vergeven van zitten maar vind geen zakjes die , als ik het goed begrijp, onderaan de vertakkingen of de topjes zouden zitten.
                Bij tien andere planten heb ik alle toppen waarin bannatjes zaten weggeknipt ( bijna met tranen in de ogen, je blijft gewoon wegknippen!!!), verder heb ik alle losse eruit getrokken.
                Het eigenaardige is dat sommige planten volledig geen verschijnselen vertonen.

                Ik heb echt uren gespendeerd en check nog steeds elke dag op banaantjes.

                1.Komt het stuifmeel nu eigenlijk uit de banaantjes want ik vind echt geen enkel zakje waar geen witte haren uitkomen?
                2.Als ik de andere twee planten , die vol zitten, gewoon verder laat afbloeien, heb ik dan terug vrouwelijk zaad?
                3.Zal dit zaad ook eerder herma - gevoelig zijn?

                GRTZ

                Hey amigo,

                1. Ik denk dat ze bedoelen dan die banaantjes later zakjes worden met het stuifmeel in.

                2. Naar verder zoeken en lezen op het forum denk ik wel dat je vrouwelijk zaad crëeert met herma's.

                3. Denk dat ze waarshijnlijk wel redelijk gevoelig zullen zijn om terug herma's te worden, tenzij je de plantjes echt niks van stress zou geven en ze rustig hun vrouwelijke gen laten gaan.Maar denk de kans wel groot is.
                zullen nu zien bij mij aan die die ik er bij gestoken heb van da zaad van de vorige herma's, tot nu toe, perfect vrouwelijk en mooi zijn gangetje aan het gaan. let's hope

                Morgen probeer ik ook eens wat foto's te posten van de herma's in mijn northernlights

                grtzzzz

                Comment

                • latindos
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2009
                  • 558

                  #23
                  Re: herma's????



                  zo zien die toestanden eruit
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                  Comment

                  • de groene wolk
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Oct 2009
                    • 79

                    #24
                    Re: herma's????

                    hoi mede grower

                    ik heb het met mijn vorig kweekje ook gehad en te laat gezien, resultaat al mijn wiet vol met zaden. de wiet is wel lekker maar veel pruts werk om alles eruit te halen, let op voor het omhulsel als je dat oprookt krijg je verschrikkelijk veel pijn in je hoofd.

                    als je er vlug bij bent en deze planten eruit haalt heb je kans dat je andere gespaard blijven. voor je begind met je volgend kweekje je tent van onder tot boven ontsmetten he.

                    niet opgeven en volgende keer beter.

                    groetjes

                    de groene wolk

                    Comment

                    • cannafarmer
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Sep 2009
                      • 43

                      #25
                      Re: herma's????

                      Heb er gewoon de slechtste uitgehaald. Bij de rest om de twee dagen grondig checken op banaantjes en hopen dat de schade nog meevalt. Is de eerste keer dat het echt tegen slaat, maar zoiets kan ons alleen maar leren voor de volgende, hopelijk meer succesvolle kweekjes.

                      GRTZ
                      Stoned is the way of the walk...

                      Comment

                      • Jona
                        Retired
                        • Jun 2008
                        • 2797

                        #26
                        Re: herma's????

                        Waren er van Sweet Seeds bij dus (bij die planten die je weggedaan hebt)?

                        Comment

                        • latindos
                          Junior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2009
                          • 558

                          #27
                          Re: herma's????

                          ik heb zonet mijn derde herma gespot ,hok lijkt bijna leeg nu nog twee wel hele mooie dames ,ik was ook begonnen met de ballen er af te snijden van de derde maar ik gooi hem er morgen uit ook al is hij qua %70 vrouw schat ik ,de derde week wordt het al gevaarlijk voor bestuiving ,(btw kan iemand dat bevestigen in welk stadium of week de mannelijke plant de vrouwelijke bevrucht?),doch wil het risico niet nemen ,ook al hangt er een 600 watter boven ,liever twee echte ladys met buds dan buds met zaden ,ieder zijn mening en idd volgende beter
                          Ps wil wel kwijt het mijn twee planten zijn met de minste stress (bijna nigil en groene steeltjes overal )die volkomen vrouwelijk zijn uitgegroeid ,de rest werden herma's (remeber alway's Ducht passion is gevoelig voor stress
                          @ jona thx voor de hulp in de topics hierover en de feedback !!
                          Last edited by latindos; 10 November 2009, 01:34.
                          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                          Comment

                          • Jona
                            Retired
                            • Jun 2008
                            • 2797

                            #28
                            Re: herma's????

                            Oorspronkelijk geplaatst door latindos
                            ide rest werden herma's (remeber alway's Ducht passion is gevoelig voor stress
                            Dat mag ook best in het vetgedrukt hoor

                            Comment

                            • SirSmokeAllot
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2008
                              • 1968

                              #29
                              Re: herma's????

                              DP zuigt, SS rocks!!! 10tallen soortjes hebben ze bij DP, maar als ze allemaal negatief beoordeeld worden zouden ze zich beter bezig gaan houden met 1 strain die ze kunnen garanderen! Prutsers...
                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment

                              • Robba
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2008
                                • 809

                                #30
                                Re: herma's????

                                Lol...
                                Grtz.

                                Comment

                                Bezig...