Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x True Gold By Anesia uit stek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x True Gold By Anesia uit stek

    Korting op 420shop
    Goedenavond allen,

    Mijn laatste oogst was goed... zo goed dat ik nu pas een joint aansteek omdat ik weet dat het werk anders niets wordt. Ik heb dus stekken gesneden van True Gold van Anesia. Hiervan heb ik 5 goed gewortelde exemplaren in 5 potten gezet. Aan de linkerzijde hangt een mars hydro tsl-2000 en aan de rechterkant 2x 240W Ali-paneel. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Start nu op 18/6 op 60cm 100% vermogen. De EC begint relatief laag (EC kraanwater 0.23 + 0.9 = 1.13) en gaat vanaf volgende week stijgen. Doel is om de bladranden licht verbrand te houden van overvoeding.
    Veel spectaculairs wordt deze ronde niet. Ze krijgen 2 weken 18/6 en dan gaat de klok naar 12/12. Mijn ervaring met zaad is dat de overgang dan alsnog 3 weken duurt maar het spaart stroom en ik ben ervan overtuigd dat ze harder groeien. Wat stek doet? we gaan het zien. Nu eerst maar eens zien dat het aanslaat. Als het voldoende groeit doe ik een scrog. Neem aan van wel maar goed ben vaker teleurgesteld met stek.
    Geen CO2 deze ronde en dus ook geen absurd vermogen. Ben erg benieuwd naar het verschil in opbrengst ten opzichte van de vorige ronde
    Mijn eerlijke inschatting is dat het niet eens zo heel veel zal schelen.
    Waarom? Omdat ik denk dat het vermogen meer dan genoeg was maar de ruimte te beperkt. Met minder vermogen zou ik dus efficiënter werken en in principe een vergelijkbaar resultaat boeken.
    Maar goed.. we gaan dus van start... 409FAA96-845B-40EF-B973-B7959EE1949B.jpg 5BA75BF5-90F9-45AC-A01D-98D81CE5FFA6.jpg C07C24F1-51DB-44F5-95D7-D95A18DD47F1.jpg ​​​​​​​
    Lopend Verslag

    #2
    Veel succes met je nieuwe ronde Ben ook wel benieuwd hoe het e.e.a. zich gaat ontwikkelen.
    Leuk om te volgen.
    Fijne dag

    Comment


      #3
      Succes maar weer deze nieuwe ronde
      Het klinkt in ieder geval een stuk minder ingewikkeld dit keer
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #4
        Ziet er top uit allemaal! Veel succes gewenst!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #5
          Kleine update... 4 van de 5 slaan aan, 1 lijkt verdroogd. Jammer maar dan gaan we met 4 verder.... Is toch best tricky die stekken want ik denk dat ik zelf de wortels vern**kt heb met het plaatsen in de potten
          Lopend Verslag

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Overplaatsen in grotere netpot volgende keer.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Of de stekken laten wortelen in steenwol, die blokjes beschermen de wortels ook.

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Steenwol probeer ik te vermijden.. dan moet ik weer met tijdschakelaar etc werken. En ze staan niet in netpotten

          #6
          Dus je hebt ze met losse wortels uit de stekbak getrokken en zo tussen de korrels gedeponeerd, zogezegd.

          Wortels kunnen heel wat hebben, je kan ze zelfs snoeien.

          Misschien toch een klein netpotje gebruiken, zodat ze ook in de stekkast al wortel spreiding hebben.

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Precies dat.. Maar wat netpotjes betreft... ik had steeds dat de wortels onderin de netpot gingen cirkelen.. daarom nu eens zonder netpot

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Dat cirkelen doen ze ook in een potje grond.

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Daar heb ik tot nog toe geen last van gehad... Krijg in perliet mooie stervormige wortels en in kleikorrels tot nog toe nog helemaal geen wortels

          #7
          Nou de dame waarvan ik dacht dat ze overleden was trekt toch bij. Ziet er niet uit maar staat wel weer overeind. Ik denk dat ik een volgende poging wel iets subtieler moet overschakelen met verlichting......
          Lijken nu allemaal een flink voedingstekort te hebben maar ik kijk het toch eerst 2 dagen aan om te zien wat nieuw blad doet. Niet ontevreden tot nog toe. C1C3955C-B239-4E0E-8E40-D436ED8BCC96.jpg de dooie
          Attached Files
          Lopend Verslag

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Je moet ze wel wat geven hoor, als ze al wortels hebben, al is het maar rhizotonic.

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Meteen beginnen met Ec 1.2 is ook prima, stekken zijn geen zaailingen!

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Rhizotonic kan je ook gebruiken als bladvoeding.

          #8
          Yup nen nieuw start , suc6 er mee

          Zeg ik krijg kiekeboebels als ik al dien electric op den bodem van uw kast zie liggen pffffff èé
          🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

          👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            dat is ook niet hoe het er normaal bij ligt hoor.. maar vaak na wat aanpassingen vergeet ik even op te ruimen. Anderzijds is dat het droge gedeelte met en zie je net de vlotterschakelaar liggen. Als er water in de bak komt komt de vlotter omhoog en die schakelt alle elektronica uit.

          #9
          Ze beginnen aan te slaan.. De verdroogde ziet er nog niet uit maar ik zie nieuw blad dus vertrouw erop dat het goed komt... Overige 4 helemaal prima.
          E4EF0C45-ACBB-40CE-8272-D4A23C35C719.jpg
          Attached Files
          Lopend Verslag

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            a't dien verdroogde er nog door komt , zijn het wel heel sterke beestjes , de rest staat er toch mooi bij , ge zijt vertrokken voor 3 maanden !!

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Ik heb bij die ene ook niet een heel goed gevoel maar ik heb raardere dingen gezien van deze planten...

          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment
            mooie test als die inderdaad blad aanmaakt en zichzelf terug recht, wonderbaarlijke planten als dat lukt! succes!

          #10
          Succes ermee.
          ik vind dat altijd wel een mooi gezicht dat hydro kweken. Ook maar eens een keer een poging aan gaan wagen met de spullen te halen

          Comment


            #11
            Hey Voor Het Eerst,
            Als je het materiaal opnieuw zou moeten kopen zou je dan weer voor de Nido One gaan?

            Comment


            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Sorry voor de wat late reactie... wel als ik weer de ruimte heb... Maar voor 5 planten is het heel makkelijk maar eigenlijk een beetje overkill

            #12
            Nou vhe, ze zullen al wel geoogst zijn hé.

            Comment


            #13
            De proffessor zal wel tot over zijn oren in het materiaal zitten.

            Comment


              #14
              Subke , coole setup ook. Knallen maar !
              Ganja always does the trick.

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                16 mei was zijn laatste post.

              • Wesley pipes
                Wesley pipes commented
                Editing a comment
                Ah mi scusi, ni gezien..

              #15
              ziet er geweldig uit. Ik heb een nieuw intercomsysteem geïnstalleerd in mijn tuin waar ook cannabis wordt gekweekt. Als u om veiligheidsredenen kiest voor een eenvoudig systeem intercom systeem met slechts één of twee units, is de locatie vrij eenvoudig. Plaats een unit bij uw buiteningang en de andere binnen waar iemand er gemakkelijk bij kan. Voor een huis is het meestal net binnen de voordeur. Voor bedrijven is dit meestal bij een receptie of in een beveiligingskantoor. Kies je voor een systeem met alle drie de intercomsysteem onderdelen, dan wordt het bepalen van de locatie iets ingewikkelder. U wilt het basisstation op een locatie plaatsen waar iemand die regelmatig mededelingen moet doen, het kan bereiken. In een school bevindt het basisstation zich bijvoorbeeld waarschijnlijk in het kantoor van de directeur.
              Last edited by takuya; 12 December 2022, 11:05.

              Comment

              Bezig...
              X