Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto ultimate op rdwc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Goed toch maar een keer weer wat laten horen terwijl ik eigenlijk niks te melden heb..

    Plantje doet het nog steeds goed en dikt lekker aan en begint nu ook goed te ruiken! Op dit moment staat de afteller op 22 dagen (indicatie)

    Ik heb wel wat close up fotos gemaakt van de dikste toppen dit zijn echt cola flessen zo groot!
    23.jpg 24.jpg

    Ik heb ook nog even de macro lens geprobeerd kijk maar!

    25.jpg

    Nou dat was het wel weer voor vandaag!

    Ps waardes

    Ph 5,8
    Ec 1.8
    Lv te hoog (niks aan te doen atm)
    Temps 29
    Water temps 20 graden

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Wat foxtailing jammer dat

    #62
    Op de fotos lijkt het allemaal vrij klein dus ik heb even een indicatie foto gemaakt.

    26.jpg

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Fotootjes om jaloers op te zijn

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Wat een kleine fles!

    #63
    Okee ik ben jullie mening even nodig.
    ik ben een beetje bang voor toprot ook ivm de hoge lv en dit is de slechts uitzien top in mijn beleving.
    27.jpg Vooral dat dode blad halverwege vind ik niet best lijken. Wat raden jullie aan?

    Even een foto van de hele plant nog.
    28.jpg

    Comment


    • Elkwazizi
      Elkwazizi commented
      Editing a comment
      Als de blaadjes zo zonder weerstand loskomen ist meestal rot, das poep!
      Ik doe er altijd een zakje rond en knip dan pas af om besmetting te minimaliseren en ook elke keer je van de ene naar de andere plant iets doet: handjes en gerief desinfecteren

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Mja volgende keer beter gewone planten en wat meer toppen en niet stoppen met scroggen, dan heb je uw kamer vol. Het is een beetje jammer voor al dat licht die op de grond valt. En dan heb je nu grote toppen die je mag wegsmijten.

      Als ik met toprot zit dan is het maar een kleinere top die weg moet en heb je op het einde van de rit meer over

    • SteamBoat
      SteamBoat commented
      Editing a comment
      Deze manier is vooral leuk om te zien hoeveel je uit een autoflower kan halen en ja ik denk zelf dat die groter was geweest als die de laatste groeiweek in de juiste waardes had gezeten. En nee scrog komt niet meer terug. Daarnaast die rot kwam door de lv en ook dat is gelukkig opgelost

    #64
    Goed top uit elkaar getrokken en is rot van binnen dus alles gaat eraf nu! Resultaat laat ik weten als het droog is.
    maar voor nu einde run..

    Comment


      #65
      Die klote rot ook, had het eveneens en ben nu het klimaat aan het aanpakken. Was mijn eerste ronde met de nieuwe tent, ik dacht die lv komt wel goed maar zolang je die niet naar beneden krijgt, is het rot wat je zal oogsten en daar doen we het niet voor...

      Ik heb nog een recent nieuw gekochte softbox van 750m3 over, die zou afdoende moeten zijn met voldoende flensmaat. Bij interesse maak ik er een mooi prijsje van, kijk maar eens wat ze nieuw kosten.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #66
        De ergste klus is achter de rug het knippen zit er gelukkig weer op.. ik blijf het een pokken werk vinden ondanks de tumble trimmer. Er zijn 2 grote toppen de bak in gegaan omdat ze verrot zijn en meerdere toppen heb ik stukken uit moeten halen omdat ze daar ook begonnen. Zal een magere oogst worden maar altijd beter als niks!

        ​​​​​​Ik ga hier mijn lessen uit trekken en dan vol goede moed beginnen aan de volgende run!
        (Ik twijfel nog of ik dan wel of niet een verslag ga maken)
        Last edited by SteamBoat; 12 August 2023, 05:47.

        Comment


        • Elkwazizi
          Elkwazizi commented
          Editing a comment
          Beter iets dan niets, zo snel mogelijk drogen om verdere schade te voorkomen lijkt me.
          Elke kweek je lessen trekken en toepassen, je krijgt het wel in de vingers.
          Genetica doet overigens ook mee dus als je maar 1 plant zet en die heeft slechte genen, ben je wel gezien.

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Ik haal de plukken zoiezo uit elkaar dan gaat die tumble trimmer veel beter en zeker met uw foxtailing, dat zorgt ervoor dat het mesje niet rond om rond kan anders

        • SteamBoat
          SteamBoat commented
          Editing a comment
          Hahaha die foxtailing viel wel mee hoor vooral gezien de temps die ze hadden

        #67
        Goed toen ik de toppen Knipte leek het nog heel wat maar na het drogen zijn ze zeker niet compact.. volgende ronde een normale testen inplaats van een auto en dan kijken wat die doet! Drogen is vrij snel gegaan en alles zit nu in potten om te curen.. wel heb ik daarvoor nog even de weegschaal ten rade gepleegd en we komen uit op een dikke 510 gram. (Kan wezen dat ik er 1a2 gram naast zit want mijn weegschaal is niet berekend op die grote zakken)

        Comment


        • SteamBoat
          SteamBoat commented
          Editing a comment
          Nee vocht gaat eruit dus als er dan weinig overblijft was het gewoon niks.. meerdere redenen vooral de hoge temps (26 graden is het beste voor compacte toppen) en ze hadden nog 3 weken moeten staan natuurlijk

        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Ik dacht ergens gelezen te hadden dat thc verdampt vanaf 26 graden ik blijf daar liever onder

        • SteamBoat
          SteamBoat commented
          Editing a comment
          Geen klachten over gehad🤣

        #68
        Zo slecht is die ronde nou ook weer niet, je zit over een gram de watt en daar zou ik in de hpstijd de slingers voor hebben uitgehangen!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #69
          Daar had ik afgelopen winter ook kast van. Ik heb toen 250w hps gewoon buiten de kweek tent geplaatst. De lv ging toen heel ver omlaag. Is wel weer 250watt Maja beter als rot

          Comment


            #70
            Yes normaal stonden ze nog langer, dus ik zou zeggen: goed gedaan en jammer van de rot man! Ik denk dat de meesten het hier ook al hebben meegemaakt. Ik zeker... Altijd die mooiste dikste knoerten helaas!

            Comment


              #71
              Laatste update op deze post maar die 500 gram is er alweer door dus ben al weer druk bezig met een nieuwe ronde aan het opzetten. Op dit moment is de tent etc afgebroken omdat ik wat dingen wil aanpassen om de tent heen onderandere om de lv naar beneden te krijgen. Belangrijkste hiertegen is dikkere afzuiging ik ga nu van 250m3 per uur naar 400m3 per uur die ik dan eventueel nog kan verhogen naar 800 in geval van nood. De volgende ronde ga ik naar alle waarschijnlijkheid een photo amnees draaien. Dit was mijn spreekbeurt🤣

              Comment


              • NewNoobie
                NewNoobie commented
                Editing a comment
                Jammer dat je uw tent niet vol kreeg. Moest ik jou zijn de volgende keer gewone planten. Geen rqs natuurlijk. Meer toppen zodat ge veel meer kleinere toppen heb dan komt toprot 1 minder snel 2 als het er is moet je minder afknippen.

                En voornamelijk blijven scroggen, je hebt niets aan licht die op de grond valt en belangrijker de kwaliteit is overal hetzelfde ipv zoveel percentage fluf!😉

              • SteamBoat
                SteamBoat commented
                Editing a comment
                Dat de tent niet vol kwam had denk ik vooral met die week te maken dat die op verkeerde waardes draaide door een defecte ph meter. En nee er gaat geen scrog meer inkomen. (Tijdverspilling) Ik draai nu amnees 5 weken groei switch en ramvol is de tent! Ow en natuurlijk 2x getopt.
            Bezig...
            X