4 x HY-seeds in de ballenbak

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #136
    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

    Lekker witte toppen man, wat zeggen de tricho's?

    ze kunnen nog wel ff opzwellen zou ik zeggen.

    Comment

    • hobby007
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2013
      • 186

      #137
      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

      zeer mooie wiet is dat wil ik ookmmoi groen is niet lelijk,gaat zeer lekker(smaken),suc7 met de laatste loodjes.gr

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #138
        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

        mooi werk mate,

        nog even en je bent er.

        thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • AutoAmnesia
          Expert Stoner
          Member
          • Feb 2012
          • 78

          #139
          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

          Begint er weer goed uit te zien!!!
          Ben ook niet anders gewend
          sigpic
          Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


          Comment

          • THC Dude
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 2405

            #140
            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

            @berry
            Thx kerel, en het gaat erg snel nu nog een paar weekjes en het hok is weer leeg

            @Cookaap
            De trichomen zeggen niet veel hier heb ze nog nooit horen praten maar van de plant rechts-voor zijn ze voor 95% milky dus die moet nog een klein weekje en dan vind ik het wel best en de rest dat volgt in etappes van 1 (plant rechts-achter) tot 4 (linker planten) weken ertussen

            @Hobby
            Thx kerel
            Dat kan jij ook zo krijgen hoor daar hoef je geen raket geleerde voor te zijn

            @Thugz
            Iid nog een paar weekjes, vind het alleen erg jammer dat er zoveel verschil in pheno's is

            @AutoAmnesia
            Thx kerel, we blijven ons best doen en leuk dat je weer komt kijken

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #141
              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

              Zeer mooi, word weer een topper m8

              Comment

              • AutoAmnesia
                Expert Stoner
                Member
                • Feb 2012
                • 78

                #142
                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                Kijken doe ik dagelijks, heb er alleen niet veel aan toe te voegen
                sigpic
                Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


                Comment

                • Morgen Zonder Zorgen
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1133

                  #143
                  Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                  Goed gelukt hoor, mooi! Ik hoop dat het bij ook een beetje wilt lukken met de hydro kweek!!
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment

                  • THC Dude
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 2405

                    #144
                    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                    @smowkie
                    Thx m8
                    Ja valt me niets tegen, alleen de plant links achter laat niet veel toppen zien en is de magerste van de 4 daar zitten ook de meeste fluffie toppen in.

                    @AA
                    Lol, er valt altijd wel wat aan te merken

                    @mzm
                    We bennen er nog niet hé.....moeten nog een week of 4 totaal En als jij je PH goed houd, je wortels voorziet van voldoende zuurstof en de EC niet te hoog houd dan zit je altijd goed met DWC. Vooral de groei periode is HEEL erg belangrijk...

                    Comment

                    • Hasharin
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2010
                      • 694

                      #145
                      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                      Looking great ! , de bak does it again

                      Grtz Hash
                      Geniet nooit met mate !

                      Comment

                      • THC Dude
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 2405

                        #146
                        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                        Hey hash

                        Thx kerel
                        Die bak heeft me nog nooit in de steek gelaten zowel met potten erin als volle bak met korrels

                        Comment

                        • THC Dude
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 2405

                          #147
                          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                          Even een kleine update

                          De plant rechts-voor is omver aangezien de trichomen voor 95% milky waren en de resterende 5% op weg naar amber dus tijd om te Ze hebben allemaal 3 dagen alleen maar water gehad zodat de plant rechts-voor een beetje gespoeld kan worden en dat heeft de rest ook goed gedaan dus het was win/win.

                          Het valt me niets tegen wat eraan zit, had minder verwacht maar al het blad wat eraan zat verborg een hoop mooie toppen langs de stam en tot onderin mooi hard en dik en goed vol met trichomen, de geur is ook heerlijk super zoet en heerlijk fruitig

                          Morgen zal ik de foto's plaatsen van de hangende plant en de rest wat nog in de ballenbak staat.

                          Groetels

                          Comment

                          • THC Dude
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 2405

                            #148
                            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                            Week 8 bloei, dag 1

                            De resterende 3 planten gaan nog steeds lekker en hebben de 3 dagen alleen water toch wel lekker gevonden. De plant rechts achter hoeft nog maar een weekje en dan is die ook klaar om omver gehakt te worden De 2 planten aan de linkerkant moeten nog een week of 2 dan zijn die ook klaar.

                            Valt me allemaal niets tegen, de geur is mega lekker en ben erg benieuwd hoe ze smaken straks. Aankomend weekend alvast een voorproefje van de plant rechtsvoor die zal tegen die tijd wel droog zijn.

                            Verder weinig te melden dus tijd voor foto's

                            Comment

                            • mafferd
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Sep 2010
                              • 1709

                              #149
                              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                              Zit dit verslag altijd met plezier te volgen! Doe je goed met je ballenbak. Door jou de overtuiging gevonden mezelf ook eens een keer aan de hydro te wagen.

                              Succes met de laatste loodjes! Greetzz mafferd

                              Comment

                              • thugz
                                Amazing Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4284

                                #150
                                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                                zoals mafferd zegt door jpuw verslag te volgen heb ik zin gekregen om eens hydro te gaan proberen zo een mooie toppen krijg je ook alleen maar met hydro mijn gedacht.

                                je hebt daar alvast al een lekker rokertje
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...