Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x HY-seeds in de ballenbak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

    Week 4 bloei, dag 2

    De dames doen het nog steeds goed, alles is nog steeds mooi groen en nergens zie je paarse tinten op de steeltjes of rare dingen op het blad. Wel gaat het volgende watervat weer iets naar beneden in EC want de EC is iets opgelopen van 1.5 naar 1.7 wat duid dat er teveel voeding inzit, dus die gaat weer terug naar 1.4. Ik moet over een dag of 2 alweer het vat verversen want ze zuipen echt als idioten niet normaal meer....zit nu al weer op minder dan de helft van de 50L die ik er 4 dagen geleden in heb gedaan

    Verder kan ik melden dat er inmiddels 2 weken verschil zit in bloei tussen de linkerkant en de rechterkant dus alles in 1 keer oogsten gaat nu niet meer op en zal ik er 2 uit me hok moeten drogen....en de linkerkant laat nu meer haar sativa genen zien want de linker planten zijn nu de grootste. De geur in onwijs lekker en is echt super fruitig en fris met een straffe wietlucht erdoor....heel erg lekker en die geur is bij alle planten het zelfde

    En dan nu de foto's en tot volgende week

    Comment


      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

      Zeer goed bezig, al had ik niet minder verwacht

      Dit word weer een super rondje : mrgreen:

      Comment


        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

        Mooie boel daaro!

        Ga je nog dieven? De onderste topjes krijgen vrij weinig licht door het dichte bladerdek lijkt het wel.

        Comment


          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

          Knap Rebel!

          De meiden hebben het overduidelijk erg naar de zin!

          Comment


            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

            @smowkie
            Thx m8, en het is idd weer als van ouds

            @cookaap
            Mooi groen is niet leluk heb na de foto's al het grote fanblad weg gehaald en de topjes onderin krijgen nog licht via de zijkanten van me hok maar ik moet idd van de week eens gaan kijken vooral bij de linkerkant

            @bongool
            Thx kerel, je hoort ze nog net niet zingen van blijdschap

            Comment


              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

              Week 5 bloei, dag 1

              De dames hebben het nog steeds naar hun zin, al kan je wel aan de rechterkant zien dat de EC wat te hoog is geweest want daar hebben ze hier en daar wat roestvlekken op het blad. De linkerkant heeft nergens last van en die zouden een hogere EC wel waarderen denk...

              Heb gister even het vat gevuld met alleen kraantjes water met een PH van 5.5 om even de ballenbak even te spoelen en ervoor te zorgen dat ik geen ophopingen krijg. En vandaag weer 50L water erin gedaan met het volgende aan voeding

              Gen200= 10ml
              Sensi Bloom A&B= 80ml
              PH- bloei= 6ml

              EC= 1.4
              PH= 5.8

              Verder heb ik de wing eruit gehaald omdat de toppen te dicht bij lamp zaten en ook met spreader ze kano's gingen maken dus daar hangt weer de cool tube erin en dan zonder de flapjes erop en je ziet meteen dat het blad de kano's aanmaak stopt en je ziet er bijna niets meer van.
              Ook kan ik vertellen dat er aan trichomen niets te kort is zowel aan de linkerkant als de rechterkant want alles glimp je tegemoet en het plakt nu al als de neten. De geur wordt ook steeds sterker en als je het hok open doet dan komt er een flink boeket aan fruitige wiet lucht je tegemoet en zal mij benieuwen hoe ze straks zal smaken.

              Ik wilde de Blossom Builder van Atami deze week al meegeven maar daar wacht ik toch nog even 2 weken mee, dan heeft de rechterkant 2 weken dat spul meegekregen en de linkerkant krijgt het dan 4 weken mee. Want ik denk dat als ik het nu mee geef het voor de linkerkant te vroeg is om mee te geven want het moet in de laatste 2 t/m 4 weken voor de oogst...en de linkerkant loopt een beetje achter op rechts...

              Verder weinig te melden dan dat het nog steeds goed gaat en de planten flink aan het bouwen zijn. Ook heb ik de linkerkant een beetje gedievt qua blad dan en het scheelt idd een pak want je ziet meteen dat de topjes onderin ook flink in volume zijn aangekomen dus het heeft zijn nut gehad.

              En de foto's krijgen jullie nog te zien als ik er weer foto's op kan uploaden want ze doet nu helemaal niets meer....kan op elke knop klikken maar ze zoekt nog niet eens de foto's op....

              FIX dat een keer heren mod's en Admin want het begint knap irritant te worden

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              En dan toch nog foto's....super vaag net wilde die niet en nu wel weer....

              Comment


                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                Week 6 bloei dag 1

                Ze doen het nog steeds goed, en de toppen zijn lekker aan het bouwen. Geef vanaf deze week ook de Blossom Builder liquid mee en dat gaat door het water heen voor 3 weken en dan is het voor de rechterkant een paar dagen spoelen en dan kan de linkerkant nog 2 weken langer staan om af te rijpen.

                Verder niets te melden dus hier de foto's

                Groetels

                Comment


                  Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                  Dikke colas in de maak.
                  Gaat lekker rebel makker in die ballebak van je.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                    Thx berry We zijn ook erg content met wat er nu al aanzit. En het beloofd wat straks zo aan de top opbouw te zien

                    Comment


                      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                      mooi groen is niet lelijk he

                      doe zo verder

                      groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                        Ey K-tje

                        Thx m8, Je kan helaas wel duidelijk zien aan de rechterkant dat ze last hebben gehad van een te hoge EC. Daar zie je allemaal roestvlekjes op het blad zitten Maar verder doen ze het nog steeds goed

                        ----------------------------------------------------------------

                        Volgende ronde Reg. genetica van Omni We gaan 3 soortjes bestellen de White Blockhead, Bangaru en Toendra #6 waar we de mooiste planten uit selecteren om verder mee te werken. We gaan dan ook een mannetje in leven houden om mee te kunnen kruizen. Als het zover is dan horen jullie daar meer over

                        Comment


                          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                          gaat lekker hier

                          thugz
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                            Thx thugz

                            We blijven ons best doen

                            Comment


                              Comment


                                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                                Ziet er allemaal weer lekker uit rebel.
                                De laatste loodjes alweer.
                                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                                The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                                Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X