Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x HY-seeds in de ballenbak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

    Ey Vapoan

    Thx kerel, we blijven ons best doen dat weet je Erg leuk dat je zo eens kom kijken

    Comment


      #92
      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

      Comment


        #93
        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

        Je bent niet de enige rebel.
        Maar je dames staan er mooi bij, 2 foto's is gewoon genoeg.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          #94
          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

          Heb jij er ook last van dan?? Want ik heb gisteravond alles opnieuw op de pc gezet maar kan nog steeds maar 1 foto per x uploaden erg vaag...

          Maar dan wel nog een foto van de mooiste dame



          Als dit zo blijft dan heb ik weinig zin meer om te uppen want dan ben ik een paar uur bezig om een paar fototjes te plaatsen....

          Comment


            #95
            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

            Er is idd iets mis met de foto uploader.
            Zal wel weer gefixed worde zeker.
            Mooi plantje. Is die foto en tijd zeker waard.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              #96
              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

              Heel mooie dame hoor, maar is ze niet wat lichtgroen of is dat de lichtinval?

              Keep on The good work!
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                #97
                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                @Nik
                Een plant hoeft niet perse knetter groen te zijn hoor Nik, ze staat precies goed in de voeding en als je goed kijkt dan zie je licht bruine puntjes aan het blad dus ik kan nog iets lager gaan in EC

                @berry
                Dan hoop ik dat het snel gefixd wordt En dat vind ik de mooiste van de 4

                Comment


                  #98
                  Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                  Dan maar 1 voor 1




                  Foto's zijn van afgelopen zondag, week 2 bloei dag 1. De planten hebben mega grote en brede bladeren echt niet normaal meer. Verder doen ze het nog steeds erg goed en zijn ze nog steeds gezond. De strek is er gelukkig bijna uit dus ik denk nog een weekje ofzo en dan zou het wel afgelopen moeten zijn anders kom ik ruimte te kort straks en dan willen we niet.

                  Dat was het weer even vanavond weer een paar foto's van vandaag.

                  Groetels
                  Last edited by THC Dude; 26 January 2014, 20:39.

                  Comment


                    #99
                    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                    Ziet er heel mooi uit rebel, dat kleur had ik idd helemaal miszien op die kleine pic's van mijn gasm :-s
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                      Thx nik

                      Week 2 bloei, dag 4

                      Heb de planten links-voor en rechts-achter ook maar een knakje gegeven want die gaan in ene een stuk sneller de lucht in dan gedacht maar nu is wel alles redelijk gelijk zelfs het kleine plantje links-achter komt nu redelijk bij de rest Heb de wind nu op medium staan met de lamphouder in de middelste stand. Verder zijn alle planten nu in de bloei alleen lopen de planten aan de linkerkant een week achter ongeveer dus er zal aan een kant wat meer amber zitten dan de andere kant van het hok.

                      Heb ook even de beentjes geschoren van de dames en dat zal straks alleen maar goed zijn voor de hoofdtoppen want onderin kwam al bijna geen licht meer en er zitten daar toch alleen maar frummels.

                      De bak met slachting


                      En een blik onder de rokjes na de slachting, ze krijgen op deze manier een mooie lucht stroom onder in de plant.


                      En de rest van de pica's en het geknakte gedeelte. Ook deze heb ik vast gezet met ijzerdraad zodat ze mooi in de hoek blijven staan.



                      De kleinste


                      en dan de rest


                      Goed....een half uur verder en dan staan er eindelijk foto's

                      Aankomend weekend weer meer nieuws.

                      Last edited by THC Dude; 26 January 2014, 20:40.

                      Comment


                        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                        erg vervelend he die uploader met 1 foto tegelijk
                        Maarre je plantjes staan er prachtig bij had eigenlijk ook niet anders verwacht
                        keep it up

                        Comment


                          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                          Zo die zijn groot geworden rebel. Mooizo. Laat de bloei beginnen!

                          Comment


                            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                            @psych
                            Is heel erg vervelend, zeker als je gewent bent om bulk upload te doen...En thx kerel ze staan er weer bij zoals ik gewent ben

                            @cook
                            Thx kerel, die zijn idd een flink stuk gegroeid en als de toppen nou net zo hard groeien.... Kan je wel van te voren zeggen dat de topjes onderin de plant ook hard en dik zijn straks

                            Comment


                              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                              Dat groeit als kool daar, mooi man!!
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment


                                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                                Thx plantos das de power van hydro Dat heb je niet met bio kweekje....

                                Comment

                                Bezig...
                                X