Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x HY-seeds in de ballenbak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

    @smowky
    Thx kerel, ze doen het verrassend nog steeds goed. En een goed begin is het halve werk

    @Plantos
    Wacht zo meteen maar dan zal je verschieten hoe snel ze groot worden

    @Q
    Koop dan maar gauw wat uitslag zalf want de bak kan niet overstromen en er spettert ook niets....En bedankt kerel, leuk dat je weer af en toe komt kijken

    Maar ik zal even kijken of er wat moois van kan maken....

    Comment


      #47
      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

      Week 1 12/12 dag 4

      De kleintjes aan de linkerkant komen redelijk bij qua hoogte met de rechterkant dat valt me niets tegen. Ze zijn lekker gezond en zien er lekker fris groen uit.

      Had ook een mailtje gehad gister voor de AN voeding en die wordt de 31e geleverd dus nog even klooien met de H&G voeding en dan overstappen naar de juiste voeding



      Ik heb ook het GEN200 besteld en ga eens kijken hoe goed dat op hydro werkt, en ben erg benieuwd naar hoe het zich uit in de planten.

      Verder weinig te melden, dus toedeloe
      Last edited by THC Dude; 26 January 2014, 20:37.

      Comment


        #48
        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

        Daar waren we weer

        Week 1 12/12 dag 7

        Heb vandaag de Gen200 binnen gehad met een proef flesje 100ml Blossom Builder Liquid van Atami die je de laatste 4 tot 2 weken voor de oogst meegeeft. Erg geconcentreed 0.2ml/1L dus dat kan ik makkelijk 2 oogsten gebruiken, dus we laten de Top Booster van H&G even staan deze ronde.

        De plantjes aan de linkerkant lopen precies 1 internode achter op de rechterkant en natuurlijk staan de kleinste achterin ....

        Ververs het vat nu om de 3 dagen en dat vinden ze blijkbaar beter want de rode steeltjes zijn weg nu en ik moet om de dag de PH bijstellen dus zo voor recirculatie is die Aqua Flakes niet....helaas. Zal blij zijn als ik de AN voediig heb dan hoef ik maar 1x per week me voeding te verversen en de Ph in te stellen

        Heb dus een nieuw 50L vat aangemaakt met het volgende erin;

        Gen200= 10ml
        Aqua flakes A&B= 75ml (dit is als het goed is de laatste keer deze voeding, het volgende vat is weer met Advanced Nutrients voeding)
        Multi-Zym= 50ml
        Root stim.= 50ml
        PH- bloei = 5ml

        PH= 5.7
        EC= 1.3

        Verder weining te melden dan dat ik heeeeeeel erg benieuwd ben wat die Gen200 gaat doen dus we houden jullie op de hoogte, en dan nu een paar foto's van de kleintjes


        Zodra de voeding binnen is zal er een gelijk een vers vat aangemaakt worden en dan zal ik ook gelijk nieuwe foto's plaatsen, dus tot die tijd.......

        Comment


          #49
          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

          staat er mooi bij daarzo
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #50
            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

            Ik ben benieuwd rebel hoe die gen het bij jouw systeempje gaat doen.
            Je dames staan er weer netjes bin maat.
            We zitten goed hier.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              #51
              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

              @thugz
              Thx kerel, en ze zullen alleen maar mooier worden Leuk dat je komt kijken

              @Berry
              Ik ben ook super benieuwd wat het gaat worden met die Gen. Ik weet wat voor planten dit systeem voort brengt dus ik zal zo het verschil zien denk ik. We gaan er iig een leuke ronde van maken.

              En thx kerel, en ben erg blij dat ik weer op me ouwe vertrouwde systeempje zit

              Comment


                #52
                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                Ze blijven zich mooi ontwikkelen!

                Grtz!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment


                  #53
                  Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                  Allereerst iedereen een heel fijn en groen 2014 gewenst!!!!

                  Week 2 12/12, dag 4

                  De plantjes doen het nog steeds erg goed ondanks dat de voeding niet optimaal is en ik zal blij zijn als ik de AN voeding binnen heb hoop dat het van de week is.

                  Gewoon even wat foto's en verder eigelijk helemaal niets



                  Een heel saai update-tje maar wel een mooie

                  Comment


                    #54
                    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                    Jij ook nog de beste wensen he rebel

                    Nog een gen gebruiker leuk man net als berry erg benieuwd hoe het hier uitpakt.
                    je plantjes hebben het in ieder geval naar hun zin in je ballenbak
                    ik blijf kijken

                    greets

                    Comment


                      #55
                      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                      Ik merk dat je steeds opnieuw over 12/12 spreekt. Bedoel je niet 18/6?
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        #56
                        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                        Als ik het steeds over 12/12 heba dan staat de klok NIET op 18/6.....af en toe eens lezen zonder dat je stoned bent is soms wel eens handig. Je komt zo erg dom over nu....

                        Comment


                          #57
                          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                          Oorspronkelijk geplaatst door CannaRebel View Post
                          Daar heb ik een circulatie pomp voor van 400L/Pu om het water in beweging te houden, geen lucht pomp want dan stuitert je pH omhoog als een gek....geen goed idee!
                          het is mss een domme vraag maar wrm zou je ph stuiteren met een luchtpomp

                          ph waarde bij dwc blijft toch ook redelijk stabiel
                          ph waarde in voedingsvat blijft bij mij ook redelijk
                          in mijn nft systeem met luchtpomp
                          het schommelt een beetje maar dat heb je altijd
                          My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

                          Comment


                            #58
                            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                            Nou noem je systemen waar de wortels constant nat gehouden worden en er ook 24/7 gepompt word dus dan verloopt je PH veel minder dan als je re-circulatie EBB&FLOW systeem heb, dan laat een luchtpomp wel degelijk de PH oplopen als een gek.

                            Mijn ervaring met dit systeem is GEEN luchtpomp want dan gaat je PH stuiteren....vandaar de circulatie pomp die heeft ook veel meer bereik dan een lucht pompje.

                            Comment


                              #59
                              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                              Oorspronkelijk geplaatst door CannaRebel View Post
                              Als ik het steeds over 12/12 heba dan staat de klok NIET op 18/6.....af en toe eens lezen zonder dat je stoned bent is soms wel eens handig. Je komt zo erg dom over nu....
                              Dom overkomen omdat ik ergens iets niet gelezen heb... OK Alsof iedereen ze in de bloei zet wanneer ze nog puber zijn.

                              Waarom zo snel op 12/12 als ik vragen mag? Of heb ik hier ook over heen gelezen?
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment


                                #60
                                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                                Dom is niet het juiste woord...eerder lui zo had ik het beter kunnen type maar dat heb ik wel vaker....

                                Het is AmneesxWW dus erg veel sativa genen en dus erg veel strek kans, ze hebben 1 1/2 week 16/8 gehad en toen de klok op 12/12.

                                Geloof me....heb echt op tijd de klok omschakeld

                                Comment

                                Bezig...
                                X