Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro dwc In The MiX!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

    27-11-2014 60 dagen op 12/12 45 dagen bloei.

    Zo nu een weekje nu gedraaid op 250 watt in plaats van 150 watt. Nou gelukkig zie ik toch duidelijk verschil !!!!!!
    .

    De toppen zijn nu echt dikker geworden en de hele kleine mini flut topjes beneden waar je eerst alleen maar pistols zag zit nu ook dikkere geworden en hebben van die zaad zakjes gekregen, ze zullen meer groeien denk ik maar je kan het nog gebruiken denk ik.
    De Santa maria F8 voelen nu ook kleverig aan!!!. Het zal natuurlijk geen top oogst worden, jammer dat ik het niet eerder had gedaan, maar ik heb toch nu wel goede hoop dat het toch nog een kan oogsten en dat het niet ik hoef weg te gooien!!!! Het zal wel niet zo veel zijn maar wel rookbaar

    Nu de foto's!!!!! Zoek de verschillen met een weekje terug!! De planten zijn wel gedraaid dus wel eerst even goed kijken.

    voor na
    DSC05393.JPG DSC05408.JPG

    voor na
    DSC05389.JPG DSC05412.JPG
    voor na
    DSC05390.JPG DSC05410.JPG
    voor na
    DSC05394.JPG DSC05415.JPG


    Dan hebben we nog de stekjes die heb gemaakt voor de zadenrun! Het zijn wel iets te kleine plantjes geworden, maar dat geef niet zit toch nog genoeg aan voor een nieuwe ronden. Helaas deze keer geen weggeeft actie want daar is te weinig voor. Wel is duidelijk te zien dat ook hier de Santa's sneller gaat strekken.

    DSC05416.JPG


    WW x Santa maria F8
    DSC05417.JPG

    Mega Power Plant x Santa maria F8
    DSC05419.JPG

    Santa maria F8

    DSC05420.JPG
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      #77
      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

      Ziet er zeker dikker uit inderdaad.

      Je hebt wel wat kano blad. Toch problemen met de temperatuur of lampafstand gehad?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #78
        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

        jij zit ook alles. Ik had het zelf nog niet eens gezien, hahaha. Een beetje hier en daar, nou ik vind het best zo, ik maak me niet druk om. De lamp kan niet meer hoger , net iets te dicht bij denk ik, want de temp is goed.!!! Het is wel iets om rekening te houden met een volgende ronde, maar dat wordt dan wel een probleem denk ik, want de planten zijn al eigenlijk al super laag!!
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          #79
          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

          3-12-2014 66 dagen op 12/12 en 51 dagen bloei!!

          Heb een aantal foto's genomen in gewoon licht en elke plant apart. De bladeren zien er niet echt best uit helaas, behalve p1 de White Widow die ziet er nog wel redelijk uit. Deze plant kan ik nu al zelf al oogsten als ik zal willen, maar ik wacht er nog even mee. P2 komt ook al aardig in de buurt om te oogsten. De Santa Maria's die hebben kunnen nog wel een paar weekjes hebben.

          P1 WW
          DSC05451.JPGDSC05453.JPGDSC05454.JPG


          P2 MPP
          DSC05455.JPGDSC05456.JPGDSC05458.JPG


          P3 Santa
          DSC05446.JPGDSC05449.JPGDSC05450.JPG


          P4 Santa
          DSC05443.JPGDSC05445.JPG

          Tussen P3 en P4 zit trouwens wel groot verschil kwa toppen. P3 heeft echt stuk grotere toppen, maar p4 is natuurlijk een aantal dagen jonger!!!

          Laterrrr
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment


            #80
            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

            Planten zien er toch gewoon uit zoals het hoort een paar weken voor het einde? Alleen die laatste ziet er wel uit alsof die wat gebakken is onder de lamp ofzo?

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #81
              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

              Haha, valt best wel mee hoor
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                #82
                Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                Lol, wat klaag je dan dat het blad er slecht uit ziet? Wordt toch altijd wel wat geler tegen het eind van de rit. Als je ze niet overvoed althans.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #83
                  Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                  9-12-14 72 dagen op 12/12 en 57 dagen bloei!!

                  Ik wil graag oogsten, maar de planten zijn er nog niet ver genoeg voor helaas. Ik zal nog wachten tot volgende week zaterdag en dan gaan ze echt om!!! Dan hebben ze ook 9 weken gebloei en vind ik het echt tijd worden, ik hoop dat dat ze net ver genoeg zijn, maar ik denk zelf dan eigenlijk nog niets eens amber te zien is.


                  Hier nog wat foto's en oordeel zelf hoe ver ze zijn!!


                  overzicht
                  DSC05492.JPGDSC05494.JPG


                  Een aantal toppen.
                  DSC05512.JPGDSC05514.JPGDSC05516.JPGDSC05517.JPG


                  En de Paddostoelen!!!!
                  DSC05523.JPGDSC05519.JPGDSC05518.JPGDSC05532.JPG



                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    #84
                    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                    Volgens mij kijken helaas nog maar weinig mensen naar dit topic of ze reageren er niet op!
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      #85
                      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                      Ik heb gisteren gekeken en heb idd niet geantwoord. Men excuses.
                      Maar idd ziet er allemaal vrij clear uit naar mijn gedacht. Zijn wel nog mooie toppen geworden.
                      Je kan mss nog wel 2w wachten ook of niet? Je hebt nog witte haartjes ook dus terwijl meer gewicht ook.

                      Thugz
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        #86
                        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                        Ben het eens met thugz. Denk ook dat de toppen wel dikker worden als je ze nog even de tijd geeft.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #87
                          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                          Yep, je kan wel willen oogsten, maar als de plantjes nog niet klaar zijn is het zonde.
                          Dan moet je straks een gram wiet tegelijk roken om iets van effect te merken.
                          Geduld, wacht op de trichomen.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #88
                            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                            Je gaat echt wel knetter worden nu al denk ik. Alleen hij is nog niet helemaal potent. Dus zal meer zonde zijn voor de smaak denk ik. Wacht nog 1 of 2 weken. Je zal blij zijn als je geduld hebt getoond. Geduld wordt beloond! Komt goed.

                            Comment


                              #89
                              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                              De toppen zijn zeker dikker geworden vooral de Santa's. Ze kleven wel lekker en ruiken doen ze ook.

                              Als ik wacht tot volgende week zaterdag wat ik ook doe, want dat hebben ze echt nog wel nodig wat ik al eerder zei, is dat ze dan ook 68 dagen bloei hebben en dat is dan 68:7 = 9,7 dus bijna 10 weken bloei.

                              Het probleem is dat mijn meisje gek wordt van de planten, kwa geur!! En zelf wil ik natuurlijk graag oogsten, dus ik hoop dat het net goed uitkomt, maar ben denk zelf dus eigenlijk net niet, maar kwa kleverig zit het wel goed. Ik twijfel nog een beetje.

                              Had ik maar eerder die 250 watt lamp, want die 150 watt is echt helemaal niets!
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment


                                #90
                                Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                                Toch maar een echt koolstoffiltertje dan

                                Is ook wel link ook hoor. Ik had hier laatst ineens een politie auto op de oprit en ze belden nog aan ook. Kwamen ze vragen stellen over een inbraak in de straat. Geen direct probleem voor mij dus, maar als ze dan een wietwalm geroken hadden was ik natuurlijk wel de haas geweest.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X