Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro dwc In The MiX!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

    Okay bedankt Thugz!!

    Ik heb ook even om raad gevraagd aan de scrogg koning en dat is natuurlijk Berry ryder.

    Nadat de wijze mannen en natuurlijk ook Wietefras heeft gesproken geldt de Avondklok hier, en moeten we streng zijn voor de kleinste en mogen ze niet meer na de avondklok is ingegaan meer buiten spelen en moeten ze lekker gaan slapen.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      #32
      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

      3-10-2014 groei dag 32 - 5 dagen 12/12

      De planten groeien als kool. Ik word er een beetje gek van eigenlijkna twee dagen dan moet ik alles weer opnieuw binden en ben er wel 1 uurtje mee zoet, hahaha. Het lijkt net of ik het niets aan heb gedaan na twee dagen zo hard groeit het

      DSC05199.JPG


      DSC05200.JPG plant 1

      DSC05202.JPG plant 2

      DSC05205.JPG plant 3

      DSC05204.JPG plant 4

      DSC05205.JPG plant 5

      Plant nr 3 is onderhand ook gefimd. En plant nr 5 is zoals je kan zien ook onder het scroggnet gezet.

      Ik had ongeveer een week geleden nog een 1 stek per plant geplukt, behalve nr 3 natuurlijk.

      DSC05190.JPG

      Over een paar dagen ga ik bloeivoeding geven en de hps lamp erin zetten.!!

      laterrr

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      ohja plant nr 4 de Santa Maria F8 die groei echt super super super hard en ik ben wel benieuwd wat voor geslacht wordt.
      Plant nr 2 de MegaPowerPlant heeft echt groter bladeren van alllemaal.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        #33
        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

        5-10-2014 groei dag 34 - 7 dagen 12/12

        Zo na een week op 12/12 heb ik groeivoeding met een beetje bloeivoeding gemixt!! 3:1. De MH lamp heb ik ook vervangen voor de HPS lamp.
        Alles gaat verder zijn gangetje, lekker aan het binden


        Met een beetje aandacht op je fototoestel kan je met o.a. witbalans toch nog aardige foto's maken onder geel licht, je moet dat natuurlijk wel handmatig instellen dus niet op auto zetten want dan gaat het wel mis.

        Hieronder een voorbeeld met auto instelling en handmatig!

        DSC05218.JPG DSC05224.JPG

        Nog even snel een foto gemaakt van de wortels van plant nr 4.
        DSC05206.JPG

        Die groeien ook lekker. Plant nr 2 heeft de grootste wortels en ook de grootste bladeren. Plant nr 1 heeft toch wel een stuk minder wortels, maar de plant ziet opzicht prima(volume) uit.

        ciao!!!!!
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          #34
          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

          Zozo die zien er erg mooi uit kerel, wees blij dat ze zo goed groeien, dat beloofd wat te worden
          Veel succes verder man

          Comment


            #35
            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

            Als je een "custom" witbalans kunt aanmaken dan kun je het nog iets mooier krijgen. Dan krijg je in ieder geval alle witte dingen ook als wit te zien in je foto. Met een calibratie kleurkaart kun je het nog verder verfijnen.

            Die wortels zien er mooi uit. Zouden ze geen profijt hebben van een grotere bak water trouwens? Al is het wel lekker verplaatsen natuurlijk zo met die losse emmers per plant.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #36
              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

              Picasa heeft daar makkelijke functies voor. Erg gebruikersvriendelijk.
              Ik heb hem weleens gebruikt omdat mijn camera standaard overbelicht in zonlicht. Probleem is wel dat het programma je hele pc doorbladert.

              Mooie struiken kerel. Kun je er niet nog een netje boven plaatsen? Dan kan alles nog eens 5cm uitlopen, krijgt het blad ook meer ruimte om te ademen. Als blad op elkaar blijft liggen, gaan daar druppels vormen = constant nat = schimmel = uiteindelijk rot.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #37
                Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                Okay, goeie tip LR2. Ik zal me er in ga verdiepen in de blaadjes, kijken wat ik kan doen. Het is eigenlijk ook wel allemaal te krap in dit hok voor vijf planten. Maar over 1 week weet ik wel wat voor geslacht ze zijn en dan hoop ik ook wat meer ruimte te krijgen.

                Okay Fras, ik zal nog verder kijken met de instellingen. Ik zag inderdaad wel is van eigenwit balans, maar jij bedoelt dan toch dat je eerst op wit vlak moet richten en dan gebruikt ie dat als referentie kleur? Nou dat gebruik ik normaal ook wel, maar nu lukte dat even niet onder de hps. Maar ik had er nu ook niet echt veel tijd voor om het nu uit te zoeken, maar ik zal daar ook nog even binnenkort naar kijken.
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  #38
                  Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                  10-10-2014 groei dag 39 12 dagen op 12/12

                  Na een aantal dagen niet echt de takken te hebben opgebonden is dit het gevolg!!!

                  DSC05225.JPG

                  Ik heb het maar even zo laten gaan om niet alles te dicht op elkaar wil te laten groeien zoals LR2 zei. Ik heb wel opeens een paar takjes per ongeluk geknakt, sommige hebben ik wel weer een beetje kunnen plakken met plakband maar bij andere sommige gaat het niet zo goed meer. Ik zit ook nu een beetje te twijfelen wat ik nu moet of ga doen.!!??? Nog opbinden of zo laten. Door het nu zo te laten krijgen wel de kleineren toppen en andere toppen die lager liggen minder licht volgens mij, daarom twijfel ik dus.

                  Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaa aaaaaat nr 4 die linker voorste plant, de Santa Maria F8 is een vrouwtje en is super groot,hahahahah.

                  Nr 3 de kleinste plant is een man. Maar daar heb ik nou net helaas geen stek van. dat is jammer voor de zaadrun. Maar daar kan ik natuurlijk nu nog een stek van maken en dan met die stek daarna de andere stekjes later te bestuiven zodat alles een beetje gelijk loopt kwa timing.

                  Nr 5 gok ik dat het een vrouwtje gaat worden zo naar de nieuwe toppen te kijken maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen, dus nog even een paar dagen wachten voor de juiste uitslag

                  Nr 1 en 2 is nog niets te zien, maar dat zijn natuurlijk wel fem. planten dus dat moet wel goed gaan

                  laterrrrrr
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    #39
                    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                    Ha, ha, die zijn lekker los gegaan

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #40
                      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                      heej ik ben de foto's van plant 4 en 5 vergeten.

                      nr 4 vrouw
                      DSC05229.JPG

                      nr 3 het mannetje
                      DSC05233.JPG
                      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                      Comment


                        #41
                        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                        11-10-2014

                        Gisteren toch maar weer alles opgebonden!!! Pfffff wat en klus zeg, drie uur bezig geweest!!!!

                        DSC05236.JPG

                        DSC05238.JPGDSC05240.JPGDSC05242.JPGDSC05243.JPG




                        Helaas toch iets te veel schade opgelopen jammer genoeg. Hele stengels met blaadjes eraf gebroken opzicht vind ik niet erg, want ik blaadjes genoeg en nu heeft de plant lekker kunnen stressen want die denken nu dat ze flink zijn aangevallen door beestjes die de blaadjes opeten. Alleen krijg je natuurlijk wondjes, maar gelukkig heb ik daar nog nooit negatieve gevolgen gezien aan mijn plantjes. Wat ik wel erg balen vind dat juist een aantal hoofdtoppen zijn gebroken en die ik niet meer heb kunnen fixen. Ik hoop dat er nog iets voor nieuws terug groei maar ik ben bang dat het daar nu te laat voor is. Als iemand dat weet dan hoor ik het graag!!!. De hoofd toppen hebben juist dikke stengels en daardoor breken juist snel af. De hoofdtoppen geven natuurlijk ook de grootste wiettoppen en daarom is het ook zo balen dat ik daar nu te veel van kwijt ben geraakt, het gaat denk ik wel veel grammetjes schelen op het einde.

                        Nog wat foto's van een aantal ongelukjes.

                        DSC05250.JPG wel nog en poging gedaan maar zal er om hangen of deze nog hersteld!! De blaadjes zijn verdort en de top is ook aangeslagen maar er is misschien heeft deze nog een kansje dat deze ze het gaat reden.

                        DSC05253.JPG helemaal doormidden gebroken, deze is nog vers maar kijken hoe het vandaag voor staat!!

                        DSC05254.JPG Heel de top eraf, helaas.

                        DSC05248.JPG Deze is doormidden en hing nog aan een velletje maar heeft het wonder boven wonder het overleeft, maar je ziet wel gewoon de buis/gat/ doorvoer van de stengel open en bloot.

                        En zo is er nog meer schade, alle 4 planten heb ik wel mishandelt meer laat ik niet zien want ik schaam er wel een beetje voor.

                        Ik hoop ook dat dit de laatste keer was om te binden, want ik heb er eigenlijk geen zin in meer, in dit werkje. Nr 3 de man heb ik weggehaald!!

                        Keep it Green
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          #42
                          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                          Ik vind supercroppen en mainlining al eng, maar die hele plant zo geplet op een rooster ziet er nog heel wat vreselijker uit

                          Bizar hoe dit planten zoiets gewoon kunnen hebben trouwens. Zelfs als je die takken er half af scheurt en met plaband vast zet inderdaad.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #43
                            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                            12-10-2014

                            Zo even het verschil laten zien na 1 dag opbinden.

                            DSC05236.JPG DSC05262.JPG zoek de verschillen

                            Over bizar gesproken!!!! Dus de hoofdtak die gister is gebroken leeft nog, echt bizarrrrrr hoorrrrrrrr


                            DSC05263.JPGDSC05266.JPG ps. het zijn niet super scherp foto's maar is wel duidelijk genoeg om het wonder te zien!!!
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              #44
                              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                              Ha, ha, inderdaad. Nou maar hopen dat ze niet al te lang blijven groeien

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                #45
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X