Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro dwc In The MiX!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

    Nog een paar dagen en dan hak ik de plant toch echt om op zaterdag. Ik zal morgen wat foto's maken hoe de planten er voor staan.

    Morgen ga ik over op alleen afgezuurd water zodat ze twee dagen kunnen spoelen.

    Ik had alleen nog een idee, weet niet zeker of dat kan maar denk het zelf eigenlijk wel moet kunnen, zo niet dan hoor ik het van jullie wel als het een slecht idee is.

    Het idee is dat als ik morgen de dames bij hun laatste vocht ga geven dan hun gewone bladeren (leaf blad) eraf haalt zo dat alleen de blaadjes aan de toppen blijft zitten en volgens kunnen ze daar wel twee dagen op blijven leven. Om zo nog de maximale licht te kunnen krijgen en dan de plant nog een boost te geven omdat ze denkt dat ze flink is aangevallen omdat dan haar meeste blad is weg (gegeten)

    laterrrr
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      #92
      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

      Blad weghalen was ook een truc om het spoelen te verkorten. Als je het blad eraf haalt zou de plant sneller gespoeld zijn, omdat het niets uit het blad kan trekken ook.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #93
        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

        Okay, prima. Dan ga ik. Morgen de planten scheren
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          #94
          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

          ik ben benieuwd, ben er alleszins benieuwd naar of je dan ook geen voeding zal proeven.
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #95
            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

            Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik merk persoonlijk dat verschil niet zo.

            Heb toch ook wel toppen geoogst voordat ik ging spoelen en die waren ook prima te doen. Al voelde het effect wel heel anders, maar dat was meer omdat bij (te) vroeg geoogste toppen de trichomen nog niet "rijp" zijn.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #96
              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

              17-12-2014 80 dagen op 12/12 en 65 dagen bloei!!

              Vandaag maar met de schaar aan de slag gegaan
              en zo op alleen afgezuurd water gezet.


              De Santa Maria's hebben wel veel meer blad, zijn ook hoger. En wat me opviel dat ook heel veel blad onder de harshaartje zitten echt veel meer dan andere soortjes. Ik heb dit nog nooit eerder gezien dat zoveel blad wat verder van de top afstaan ook trimo's hebben!!!

              De White widow en Mega Power plant was gelukkig een stuk minder werk om te knippen en mooi compact en ook de kleine topjes onder waren in verhouding met de santa's een stuk breder, dus als er eerder meer power was aan licht dan hadden die ook nog wel redelijke topjes geworden.

              Het zal echt helaas een kleine opbrengst worden en ik mag blij zei met 10 - max 15 gram per plant!! Op de foto's is het niet helemaal duidelijk te zien vind ik.

              Nog geen amber paddestoelen gekregen, maar zit er toch redelijk wit uit, ik heb hier wel een goed gevoel over de werking en dat weten natuurlijk als de eerste rookproef is geweest.

              Zo nu dan nog wat foto's.


              overzicht
              DSC05535.JPGDSC05537.JPGDSC05539.JPG


              Enkele verschillende toppen.
              DSC05540.JPGDSC05542.JPGDSC05543.JPGDSC05545.JPG

              en natuurlijk de paddo's, op het oog zit het nog wel beter uit hoor, onder de hps is het wel wat meer lichter van kleur.

              DSC05557.JPGDSC05562.JPG

              Tot het wekend als ze omgehakt wordenwave:
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                #97
                Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                Lol, dat ziet er wel heel raar uit. Ben benieuwd hoe de dames hier op reageren. Maar goed, veel kans om ellende uit te halen hebben ze niet als je ze maar een paar dagen spoelt

                Ben zelf net bezig geweest om mijn tent te verhogen. Met bloeiende planten erin was dat ook nog wel even spannend Heb een gat (ter grootte van de waterbak) in de bodem gemaakt en de hele tent op een frame van 30cm gezet. De vloer van de tent zit daardoor nu op de hoogte van de bovenkant van de waterbak. Heb ik toch weer 30cm extra.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #98
                  Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                  Zie nog erg veel doorzichtige paddo's volgens mij ?
                  Slecht te zien met dat licht erbij.

                  Ziet er verder wel mooi uit, gaan keiharde toppen worden straks als het droog is
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #99
                    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                    Lol, Frans. Mooi dat het gelukt is!! Bij is het echt op en over het randje kwa hoogte. Enkele puntjes van sommige toppen zijn toch verbrand door de 250 watt lamp.

                    Zeker Q, het gaan deze keer wel eens harde toppen worden in mijn binnenkweekje

                    Wisten jullie dat trouwens flink last kan krijgen van bloeide wietplanten.!!!

                    Gisteren heb ik de planten uit het hok gehaald om te scheren. Ze staan bij mij op zolder, daarna stonk eerste verdiepen helaas flink. Ik zou eigenlijk ook niet een oplossing daar voor weten, behalve als jij daar een afzuigruimte maakt maar dat is een beetje lastig. Maar goed is zal verder gaan met het verhaal. Toen mijn vrouwtje gisteren naar bed ging, ging ze flink te keer in bed, helaas niet dat ene maar ze ging niezen en niezen en nog eens niezen. Ze kreeg ook nog eens een dikke keel en niet van mij . Ze heeft zoals je vast wel begreep HooIkoorst, ja dat krijg je ook dus van bloeide groenen rakkers.

                    Dus kwekers onder ons doe je voordeel en doe het anders dan bij mij

                    laterrrrrr
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                      Hahahaa, Lachen altijd dat gezeur van de vrouwtjes. Hoop dat ze je niet te erg toetakelt ??

                      Mooie oogst wel geworden denk ik. Als je zo de foto's kijkt dan lijkt het best veel.

                      Comment


                        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                        Lol MZZ

                        Ik heb soms ook wel het idee dat mijn huid gaat jeuken als ik daarmee de planten aan raak. Gisteren nog met dat geklooi om die tent te verhogen. Lichte jeuk op de armen.

                        Dat niezen klinkt alleen wel een tandje erger.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                          20-12-2014 110 dagen oud zijn de planten en 83 dagen op 12/12 en 68 dagen bloei!!


                          Hopa de houthakker is langs geweest!!!!

                          DSC05575.JPG


                          Met Hydro dwc krijg je lekker mooi en veel wortels, dus nog een laatste foto voor de liefhebbers onder ons


                          DSC05569.JPG


                          Onderste boven aan hun Voetjes!!

                          DSC05586.JPGDSC05588.JPG


                          Zo wat vond je zelf van deze ronde MZZ?? Nou deze ronde ging het wel beter als de vorige maar.......het kan nog steeds wel een stuk beter gaan want er zijn nog wel een paar puntjes die anders moeten. Wat gaat er wel goed?? De emmers van 5 liter gaat prima want er is weer een mooie bos wortels ontstaan. Het super voordeel van dwc dat je ook GEEn Varenrouwmuggen krijgt!!!!Dit is een dikke tip!!!!! Trouwens ik heb ook geen andere beestjes gezien in mijn kweekje zoals trips!!

                          Het licht!! Groeien onder 150 watt MH gaat uitstekend net zoals een paar gewone TL lampjes, maar bij lukte het niet onder T5 lampen te groeien, waarschijnlijk de warmte.
                          Bloeien onder 150 watt hps raad ik af, idg bij in mijn hok, de toppen worden geen dikke toppen, gewoon slappe hap (fluffy)ook was dat al bij de nadia's. Aan 250 watt hps is al een stuk beter en volgens mij red je daar wel mee!!!

                          De scrogg methode lijkt een goede makkelijke manier te zijn bij andere, maar bij werkt het slecht, misschien te weinig vermogen aan licht, maar is gewoon iets wat ik nooit meer doe. Het is veel werk en de opbrengst is echt minder als ik gewoon had geknakt!!

                          De hoogte van mijn hok is eigenlijk niet is te laag, daar kan ik nu niets meer aan doen, maar als je een nieuw hok gaat bouwen is dat toch wel een belangrijk punt vind ik!!!!

                          Voeding en booster enz. Ik geloof er niet in, volgens mij moet je gewoon iets kopen wat je wil, maar let op je centen vind ik. Misschien is dit een gevoelig punt voor sommige kwekers, maar volgens mij is het gewoon een marketing verhaal van de makers van voeding!! Houd het simpel, zal ik maar zeggen!!

                          De Planten zelf. Nou dat is natuurlijk je eigen smaak en ervaring. Probeer gewoon elke een (paar) anderen soorten uit en dat is ook Superrrrr Leukkkk. De WW(p1) is super mooi groen gebleven wat is gewoon gaaf vind. Deze is ook laag gebleven en is een goede plant voor scrogg. Compacte en lekker snel plak toppen geworden. De onderste topjes willen ook wel hun best doen op toppen te worden als je sterkere lampen hebt worden die ook mooi.

                          De MPP(p2) plant plakte ook goed, maar is deze had ik eigenlijk is meer van verwacht want de toppen zijn niet echt dik, zijn de dunste in deze kweek, maar vergeet niet dat het wel aan mij ligt, dus aan de lamp.

                          De Santa Maria F8,(p3,p5) Deze plant gaat wel iets strekken en blijft lang doorgroeien!!! dus ook na 12/12!! Deze plant stinkt wel, een vieze geur vind ik!!! De toppen kleven wel, maar wel pas op het einde!!! Maar de bouw van de toppen zijn echt ONGELOVIG DIK!!!Wow man, echt kicken hoor, de toppen zijn dik en hard. De zaadzakjes zijn groot en het lijkt net of zaad in zit, wat dus niet zo is!!! En de blad er naast de toppen zitten ook onder de trimo's echt veel hoor!!! Dus deze plant is echt een aanrader als je van dikke en grote toppen hou!!!

                          Natuurlijk heb ik ze nog niet gerookt, dus nog even afwachten wat de werking is van de THC!!!!Die volgen nog, een paar weken wachten.
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                            Toch weer een rondje extra ervaring opgedaan en ook wel een mooie oogst lijkt me.

                            Mooie wortels ook inderdaad. Altijd grappig zo'n klein potje waar de plant in staat en dan zo'n bult wortels eronder

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                              Mooi afgerond. Ziet er goed uit allemaal! Laat het je smaken als de tijd er rijp voor is
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                                vandaag de P2 = kruising van Mega Power Plant x Santa Maria F8 de zaden geplukt.

                                DSC05595.JPG

                                De twee andere planten zal ik vanavond doen en daarna de foto's posten!!!

                                laterrrrr
                                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                                Comment

                                Bezig...
                                X