Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro dwc In The MiX!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hydro dwc In The MiX!!!

    Korting op 420shop
    2-9-2-2014

    Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!

    We gaan deze ronde weer toch verder met dwc!! Ik hoop nadat een mislukte oogst deze keer wel goed resultaat mag boeken.

    Ik gebruik nu voor alle planten dezelfde voeding en toevoegen van Canna Aqua en daarbij zal ik nog het nodige toevoegen van Si.

    plant 1: White Widow, gefem. zaad ,weet niet van wel merk/ breeder.

    Plant 2: Mega Power Plant, gefem. zaad van Spliffseeds.

    Plant 3,4,5: Santa Maria F8, reg. zaad (ik denk van No Mercy Seeds, maar zeker weten doe ik het niet)

    We zien wel wat de santa maria's worden, maar waasrschijnlijk zal er natuurlijk wel een man(nen) tussen zitten en dan ga we lekker kruisen om zaad je maken!!

    Succes mezelf toe geweenst.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    #2
    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

    Moet, met alle ervaring die je inmiddels opgedaan hebt, toch prima gaan lopen deze ronde

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

      Ik volg weer!

      Comment


        #4
        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

        Ik ga je volgen vanaf de start en finish!
        Plof ik hieroo neer....


        Succes!

        Comment


          #5
          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

          plof.

          thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

            3-9-2014

            Haha, ik hoop inderdaad dat mijn skills nu verbeter zijn en dat ik een keertje de vruchten van kan plukken.

            Ok, de setup zoals vorige keer. Dus we proberen het maar weer met 150 watt mh en hps!!! Bij deze ronde gaat ook alles in scrogg, natuurlijk omdat dat gewoon meer kan profiteren van het licht en zeker bij mij opstelling. Maar ook juist in scrogg omdat dat nou juist niet echt het goed resultaat gaf zo als het hoorde, ja dus ik ga voor de uitdaging. Ik ga ook voor meer opbrengst per plant moet toch kunnen vind ik, dat is natuurlijk voor de echte(top) kweker een status, niet dat ik dat ben hoor maar is gewoon kicken vind om de max eruit te halen, en juist eigenlijk zo low bugdet mogelijk en natuurlijk met zo minimale aan lampenpower!!!

            Zo genoeg geluld en nu over na de plantjes.

            Ik zet de teller op dag twee maar dat geldt eigenlijk alleen voor nr 2, de mpp!, maarja ik vind het wel zo best. Plant nr 5 is nu ook op en eigenlijk had ik toch verwacht dat vandaag de andere ook al hun koppie had laten zien. Ik heb natuurlijk wel even stiekem voorzichtig gekeken tussen de hydrokorrels en ik zag teken van leven, dus morgen moeten ze wel boven staan!!

            DSC04873.JPGDSC04871.JPGDSC04875.JPG

            Ik doe aan iedereen de groeten die dit topic leest en natuurlijk wens ik jullie van harte welkom.

            Take a Seat!!!!
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment


              #7
              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

              4-9-2014 dag 3 groei.
              Hopa allemaal boven. Ik heb deze keer niet echte scherpe foto gemaakt maar we moeten het maar mee doen voor deze keer.

              DSC04877.JPG

              Wat ik nog niet duidelijk heb vertel dat ik nu het voedingsschema van canna ga volgen, too the max!!! Ik ga natuurlijk de blaadjes goed in de gaten houden en als ik verbrande puntjes zie dan gelijk de voeding naar beneden schroeven. Ik ben benieuwd of ik nog een beetje verschil ga zien met meer voeding geven dan bij de vorige keer.

              Het gaat toch allemaal een beetje traag vind ik zelf, maar het is natuurlijk logisch, ik was nog even de stekken gewend. De plantjes uit zaad moeten natuurlijk (veel) wortels aanmaken en dan ook nog wat boven de hydrokorrels uit steekt, de blaadjes en de stengels/takken. Ja het is hard werken voor zo klein plantje en stekken hebben ze natuurlijk al een tijdje de tijd gehad om al een aantal wortels aan te maken. Dus ik moet maar lekker de boel de boel laten gaan.

              Ik zal ongeveer 1 keer per week update doen of alleen eerder als er iets te melden valt.

              Laterrrrrrr
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                #8
                Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                13-9-2014 dag 12 groei!!

                DSC04935.JPG

                plant nr 3 gingen de lob blaadjes gingen niet elkaar en heb dus maar een nieuw zaadje gelegd. Plant nr 5 is ook klein!!

                Plant nr 2 en nr 5 hebben 4 node's en ik heb beide vandaag getopt/gefimmed.

                plant nr 1 heeft nog 3 nodes dus nog even een paar dagen wachten voor dat ik ook ga fimmen.

                DSC04936.JPG DSC04941.JPG nr 1

                DSC04938.JPG DSC04942.JPG nr 2

                DSC04939.JPG DSC04943.JPG nr 4

                DSC04940.JPG DSC04944.JPG nr 5

                De plantjes zijn mooi compact en de internode(de afstand tussen de takken) zijn lekker kort! Bij de stekken krijg ik dat helaas niet voor elkaar!!!

                Laterrrrr
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  #9
                  Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                  Gaat lekker. Die nr 4 heeft het misschien wat warm gehad (opkrullende bladrandjes)?

                  Wat was het oppervlak nou van deze kast?

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                    De warmte is ook niet naar mijn zin, het blijft toch een beetje probleem van mijn hok.

                    De maten zijn 64L x 66B x 84H.

                    De temp is rond de 30 graden, als de planten groter zijn zakt de temp wel, maar daar hebben ze nu niets aan.

                    Als de deur open doe dan zak de temp. gelijk naar de omgevingstemperatuur toe.

                    Ik had natuurlijk als super fans erin gezet voor de in en uitlaat dat helpt wel want eerst was de temp 33-34 graden, maar lager als dit lukt me niet.

                    Ik heb op de uitlaat een slang zitten die naar de centrale afzuiger gaat van het huis. Als ik die aanzet maakt het ook niet uit behalve als de plantjes gaan ruiken. Dan ruik je het in de wc en badkamer de plantjes, en als ik dan de centrale afzuiger aanzet ruik ik niets meer!!

                    Misschien nog een extra gat in het dak van me hok maken of zo iets??? Iemand nog tips???
                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      #11
                      Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                      Ja, als je de temperatuur niet onder controle krijgt met de huidige afzuiging en wel als de deur open gaat dan lijkt het probleem me ook wel in de afzuiging te zitten. Misschien toch een echte afzuiger ipv een PC fan?

                      Al heb ik zelf eigenlijk nooit problemen gehad in mijn T-Neon hokje met een PC fan en die staat niet eens op 12V.

                      Of is je inlaat misschien te klein?

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                        Gevonden!!!

                        Precies zo dacht ik, want ik ging even goed nadenken. De druk kan niet weg, en toen heb ik de slang van de uitlaat eraf gehaald en voelde helemaal geen wind. Toen snel de kap van de uitlaat gehaald en snel de koolmat weggehaald!

                        Hopa ik voelde gelijk weer wind. De temp zakte mooi naar 27.7 C en daarna de slang weer opgedaan en toen was de temp. 27.9 waar ik wel tevreden mee ben.

                        Dus hoe stom kan ik zijn, ik was het vergeten heel die koolmat en het helpt ook geen zakt tegen de geur, ja 1 dag of zo.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Ohja, de temp met lamp uit is zelf nu een half graad lager dan de omgevingstemperatuur, hahaha
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          #13
                          Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                          Ha, ha, mooi dat dat ook opgelost is

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #14
                            Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                            Ik volg je. Had al eens gereageerd maar die reactie is verdwenen. Ga je bloeien met hps?

                            Comment


                              #15
                              Re: Hydro dwc In The MiX!!!

                              Ik zag het.

                              Zoek maar lekker een stoeltjes uit.

                              Ja klopt, nu groeit het onder 150w MH en later ga ik bij bloeien over op 150w hps.

                              Morgen ga ik de emmers verversen en ga ook een beetje Kaliwaterglas bijvoegen.
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment

                              Bezig...
                              X