Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaper's hydro avontuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Vaper's hydro avontuur

    kleine update.


    De nieuwe batch.

    4 X moneymaker
    1 X OG Kush

    Beide van wietzaadjes.nl
    IMG_20161222_193141.jpg

    Een beetje verbrand onderaan omdat ze te veel voeding hadden. Maar in het algemeen doen ze het goed.

    Wortels gaan als een gek. Algen probleem is ook opgelost door waterstofperoxide 3% mee te geven.

    IMG_20161222_193208.jpg


    En ons Bubble moedertje is getopt. Top heb ik weggeflikkerd. Had even geen plaats

    IMG_20161222_193154.jpg
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #32
      Re: Vaper's hydro avontuur

      knallen met die handel m8

      heb wel vraagje ,

      ik zei soms bij andere mensen dat die wortels tog iets meer uit het water hangen , wat ist verschil ??

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #33
        Re: Vaper's hydro avontuur

        Er zijn verschillende manieren om Hydro te doen. Deze wat ik doe is Deep water culture. Daar hangen de wortels grootsdeels in het water en wordt het water door bruisstenen constant van zuurstof voorzien.
        Er zijn ook technieken waar je met watermist werkt, of met een glijbaan van water. In al die andere hangen de wortels inderdaad niet in het water.

        Het is een keuze. Dit is het gemakkelijkste. En het gaat als een speer. Ik ga moeten opletten dat ik ze nog kan verpotten, want die bundel die er nu aan hangt is ongelooflijk.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #34
          Re: Vaper's hydro avontuur

          thx voor de uitleg :p

          en gl met het verpotten
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #35
            Re: Vaper's hydro avontuur

            Zeker leerzaam om eens goed te volgen, wil bij ronde 2 t liefst ook hydro gaan proberen (in combinatie met gelijk eerste poging led, ja ja ik durf risico's te nemen) dus kan hier veel van opsteken, maar op dit gebied zal er momenteel niet veel nuttigs uit mij komen helaas :p


            Die wortels zien er wel echt geweldig mooi uit moet ik even kwijt

            Comment


              #36
              Re: Vaper's hydro avontuur

              Leer maar mee met mij. Hopelijk maak ik niet te veel fouten.

              De zaailingen gaan nu hard. Ik ga in plaatsgebrek komen als de andere niet snel uitbloeien.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #37

                Comment


                  #38
                  Re: Vaper's hydro avontuur

                  bedankt voor de tip. Alles loopt goed hoor

                  3 ervan zijn getopt en de og kush probeer ik te stekken. Zal niet gemakkelijk zijn aangezien het topje nog klein was. Maar anders werd het toch weggeflikkerd. Dus niet geschoten niet gewonnen.

                  De wekelijkse vernieuwing van het water is een ideaal moment om de wortels eens te tonen.

                  De kleinste achterin had last van algen en loopt daarom een beetje achter. Algen probleem is van de baan en deze zal nu ook snel doorgroeien.


                  Voor ze getopt werden. Rechtsachter heeft last gehad van algen aan de wortels en rechtsvoor had een beetje last van teveel voeding.
                  De kush staat links voor.
                  IMG_20161225_181439.jpg


                  En de wortels
                  IMG_20161225_181508.jpgIMG_20161225_181642.jpg
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                  Comment


                    #39
                    Re: Vaper's hydro avontuur

                    Mooi hoor, gaat lekker ook
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      #40
                      Re: Vaper's hydro avontuur

                      Zooo! Ziet er mooi uit, die wortels gaan echt als een tierelier, mooi om te zien

                      Als ik de foto's goed begrijp haal je die flowtable weg als je t water vervangt, maar waar ligt die plaat waar je schatjes in staan dan op? Of heb je die opgehangen?
                      Vraag me af hoe je dat gedaan hebt omdat ik misschien ook met een flowtable wil gaan werken als ik hydro ga doen

                      Comment


                        #41
                        Re: Vaper's hydro avontuur

                        Altijd een apart gezicht zo met de wortels open en bloot Staat er wel beeldig bij!
                        Kwam dit filmpje nog tegen op youtube:
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          #42
                          Re: Vaper's hydro avontuur

                          Die flowtable is voor mijn hydro eb en vloed. Ze staan er alleen op om een foto te nemen en om mijn water van mijn reservoir te verversen.

                          De zaailingen staan in een bak van 15L water met 2 bruisstenen in. Kun je zien op de eerste foto. Het is echt gewoon en plastiek bak van 15L met 12L water in en 2 bruisstenen. Daarboven heb ik een isolatieplaat van 2 cm geplaatst.
                          Gaatjes in gemaakt en op de bak gelegd.

                          De onderkant van mijn pluggen zit net niet in water. De wortels wel. Het is echt supersimpel. Alleen moet je zorgen dat je een goeie ph kunt aanhouden, licht weren uit je water en zorgen dat het niet te warm wordt. En om de week vervang ik de helft van het water. Thats it. Geen kijken meer naar voor de rest. Easy


                          De flowtable zelf is voor ze als ze in het grote hok gaan. Dit wordt dan eb en vloed. Zaailingen staan in DWC.
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment


                            #43
                            Re: Vaper's hydro avontuur

                            Ziet er allemaal goed uit en de uitdaging lijkt goed te lukken.

                            Prima aanpak en leeerzaam, hydro is toch iets aparts als je dat zet tegenover de aarde kweek.

                            vooral zo doorgaan
                            Veel gestelde vragen over het forum
                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL
                            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                            Comment


                              #44

                              Comment


                                #45
                                Re: Vaper's hydro avontuur

                                bedankt

                                Zou er graag aan beginnen. Maar de haze nemen hun tijd en dat kun je nu eenmaal niet haasten.

                                De meeste zijn getopt en de og kush topje is een stekje geworden.
                                De achterste beginnen in te halen. De 2 money makers achterin gaan kompleet los.


                                IMG_20161230_183708.jpg

                                En de wortels

                                IMG_20161230_183729.jpgIMG_20161230_183731.jpgIMG_20161230_183738.jpg
                                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                                Comment

                                Bezig...
                                X