Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaper's hydro avontuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn eerste reactie toen ik dat bladerdek zag was WOW

    dat ziet er erg mooi uit vaperke!

    Comment


      Volgens mij wordt echt een heel mooie veldje...zo te zien.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        Zou er zo onder liggen, boekje erbij...
        Ad usum proprium!

        Comment


          Best je zwembroek aantrekken dan ganjagast Het wordt er af en toe nogal nat.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            broekkie.jpgBen er helemaal klaar voor
            Ad usum proprium!

            Comment


              Hoe gaat het met het veldje??
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                Heb bijna een week plat moeten liggen Waardoor ik niet kon gaan kijken. Gelukkig dat het water geven met hydro wel goed werkt in je afwezigheid.

                Gisteren voor de eerste keer zelf kunnen gaan kijken en ze leven nog! joepie!!!!! beter nog, ze doen het goed.

                Ze moeten dringen vers water en hogere EC, maar dat zal ten vroegste voor eind deze week zijn.

                Heb nog een paar fotos kunnen nemen. Enjoy.

                image002.jpgimage001.jpg
                image005.jpgimage003.jpg
                image006.jpgimage004.jpg
                image007.jpgimage002.jpg
                Attached Files
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  Lekker veel toppen hoor, ziet er goed uit. Gelukkig ben je weer uit de lappenmand
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    heel erg netjes!!

                    Comment


                      Nou, die hebben zich weinig aangetrokken van je ziekbed, zeg. Het ziet er nog steeds prachtig uit.
                      Goed je weer terug te zien en veel (verdere) beterschap gewenst!

                      Comment


                        Dank je. Morgen terug naar het ziekenhuis Gelukkig normaal dezelfde dag terug.

                        De plantjes hebben er zich gewoon niets van aan getrokken. Die zijn gewoon lustig dikker aan het worden.
                        Het beginnen serieus dikke joekels te worden. Alles ziet er ook nog mooi donkergroen uit. Dat had ik toch nooit op aarde.

                        Het is toch wel een gemak dat automatisch water geven.
                        Had ik de plaats, ik nam een groter reservoir. Dat is momenteel de enigste reden dat ik te snel moet verversen. Nuja snel. 2 weken

                        De nieuwe lichting is dan wel een ramp geworden. Die zullen hopelijk dit weekend een verwenbeurt krijgen. Ze leven nog, maar dat is het zowat
                        Last edited by vaperke; 21 March 2017, 19:23. Reden: spelling
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment


                          Net voor ik moest plat liggen had ik mijn voor groei dwc bak nog geswitcht naar een soort nevel systeem.

                          Zelfs met een groter reservoir kwam de temperatuur tot 26 graden en ik kreeg terug pythium. En constant ontsmetten zie ik ook niet zitten. Daar ben ik met eb en vloed zelfs mee gestopt.
                          Het is alleen dwc die daar echt last van heeft blijkbaar.

                          Er zit nu maar een kleine voorraad water in die telkens door een pomp circuleert. Dus ook geen luchtpompen die staan te draaien. Lekker stil is het nu.

                          En het belangrijkste is dat de kleintjes er goed op reageren zoals kan zien aan de gezonde wortels.

                          image004.jpg
                          Simpel systeem, paar bochten en T stukken en 6 360 graden vernevel monden en een 800l/h pomp.
                          En net genoeg water om de pomp onder te houden.
                          image001.jpg

                          Deze flappen zijn om geen lekken te krijgen. Werkt perfect! Geen druppel kan eruit.
                          image002.jpg

                          En hier zijn ze dan. Een oplettend lezer zou nu zeggen. Maar vaper, dat is een ander reservoir. Waar zijn de kaartjes.
                          Erm ja, die zijn dus gevallen en nu weet ik niet meer wat precies wat is spannend hehe

                          image003.jpg
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment


                            Ik merk ook altijd met watervaste stift nr's en die zet ik op bak bij het plantjes, zo kan er nooit iets kwijtraken.
                            Ik ben benieuwd of dwc lukt zonder luchtpompje?
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              Het is geen dwc meer maar aeroponic.

                              002 aerponics system diagram.png
                              Growing Marijuana with Aeroponics What is Aeroponics? Aeroponics is a system of growing plants that offers many advantages for marijuana growing. Simply defined, aeroponics grows plants with their roots suspended in the air in a grow chamber, with no medium, in a closed-loop system. Nutrient-rich water is sprayed on the roots of the plants as... Read More
                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                              Comment


                                Hey vaper, leuk aero systeem heb je geknutseld!

                                Wat ik me afvraag je zegt op dit systeem over te stappen opdat je dwc bak telkens te warm werd, waar zit hem dat dan in? puur in je luchtpompen? of van de warmte van je lampen? Je zou denken dat zon kleine hoeveelkheid water dan toch sneller zou opwarmen dan een grote bak vol? En zon circulatie pompje dat verhoogt de water temp toch ook wel weer wat?

                                Bij mij word de temp in de dwc bakken eigenlijk nooit hoger dan de omgevings temperatuur van de ruimte waarin mn kast staat. Dat is hartje zomer ook te hoog bij mij (28/29graden) afgelopen zomer heb ik met het swampcooler systeem gewerkt en dat ging wel aardig goed kon er zon 5-6 graden van af krijgen.


                                Dat zijn wel ini mini potjes die worteltjes zien er inderdaad al goed uit! Vind het ook wel aantrekkelijk dat je geen luchtpompen hoeft te gebruiken.

                                Comment

                                Bezig...
                                X