Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaper's hydro avontuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    enige manier dat je in mijn oogjes geen vacuum nodig hebt is als je blaast met gas , meeste gas laten uitdampen , als meeste er uit is , halve liter pure alcohol bijdoen , goed roeren zodat de alcohol zen werk doet ( dan zie je het schuimen tot alle gas er uit si , best 24 uur laten staan , dan is zeker de gas er uit , daarna je schaal aubainmarie verwarmen zodat de alcohol er kan uitdampen , rest wat blijft is pure shatter

    ik zelf heb vacuum , maar we gaan nu onze alcohol zelf maken , dus dan gebruik ik de alcohol methode

    groetjes en laat het smaken he
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

      Comment


        Mannen, wat voor dab setup gebruiken jullie? Ik wil er ook aan gaan beginnen, maar op mijn "bong" kan ik niet zo'n glazen "dab" extension zetten (ik heb zo'n goedkoop bongetje van 10 euro uit de souvenir winkel in Amsterdam).
        1e kweek - Mohan Ram (Done)
        3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

        Comment


          dit is mijn huidige dab setup (1 ervan, i have a problem )


          bong
          https://www.dhgate.com/product/mini-...408184107.html
          nail
          https://www.dhgate.com/product/elect...230298136.html
          enail
          https://www.dhgate.com/product/wood-...390422226.html

          Deze setup is niet duur en zal je betere dabs geven dan met een brander. Met een brander heb ik meerdere bangers kapot gebrand.
          Met mijn enail nooit meer problemen gehad.

          edit: En nog een carb, maar die had ik nog liggen.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            Ja, die e-nails heb ik ook naar zitten kijken, maar zijn rete-duur voor een keer uit proberen. Dus ik denk dat ik gewoon een "normale" bong haal (zoiets als op je eerste link) en dan toch eerst eens proberen met een brander.

            Op zich natuurlijk niet duur, maar moeders ziet me al aankomen:
            - Tentje moet iets groter (wil van 60x60 naar minimaal 90x90 zodat ik wat meer bewegingsruimte heb)
            - Dus daar moet ook een iets grotere lamp in komen (waarschijnlijk 4 extra cobjes, bij m'n huidige setup)
            - T500 distileer ketel (wil zelf mijn 92% alco gaan maken om AHO's te doen. Of zoals K1 aangeeft, eerst BHO om die vervolgens met alcohol verder op te schonen)
            - Ubiquity, want mijn huidige Wireless is echt aan vervanging toe

            Aangezien mijn "bonus" een klein beetje tegenviel (en inmiddels als op is), gok ik dat ik eerst voor een paar tientjes bij JD/420 een leuke bong + naald op de kop wil tikken en eens kijken hoe het bevalt. Uiteraard heb ik geen shatter, maar C-kwaliteit AHO, maar dat moet volgens mijn ook prima te doen zijn in cheap-ass dab-setup?
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

            Comment


              ja hoor, ik heb maanden met een brander bezig geweest. Het is een pijn in da ass well. Altijd te hoog of te laag in temp en de bangers gaan niet lang mee (die van mij zijn al zwart)

              De enail veranderd alles. Wat een gemak. De ganse setup koste me nog geen 100 euro.
              Brander koste me ook al 19 euro en dan nog de butaan en sukkelen met die pullen nadien.

              En af en toe verbrande vingers (hete brander + high = pijn)

              Ik doe geen bho extractie, maar gewoon qwiso en werkt perfect.

              btw: ejmix + concentraat en een ecig = beste discrete vape ooit.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                Goed idee van die flappen. Waar heb je die van gemaakt en waarmee bevestigt?
                nog een andere vraag wat voor ec waarde hou je aan in de 3 fasen?

                Alvast bedankt

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door vaperke View Post
                  Dit topic hou ik open om mijn avonturen bij te houden in de overstap naar hydro.

                  Ik kweek op zolder en was het beu om telkens met zakken aarde af en aan te sleuren. Zeker met mijn slechte rug.

                  Ben me beginnen verdiepen in alternatieve methodes en dan kom je snel op hydro.

                  Heb na lang overwegen gekozen voor een DIY eb en vloed systeem.


                  Een sencys wasmachine lekbak, paartje aan en afvoer van alieexpres, een reservoir, paar pompen en gas geven.

                  Dit is het uiteindelijk geworden.

                  [ATTACH=CONFIG]310740[/ATTACH]


                  70cm X 70cm is ideale voor mijn setup.

                  [ATTACH=CONFIG]310738[/ATTACH]

                  De aan en afvoer
                  [ATTACH=CONFIG]310739[/ATTACH]

                  Het systeem staat nu test te draaien tot mijn hokje leeg kan. En dan kunnen de zaailingen erin.
                  Kan je linkje sturen met de gebruikte materialen, ik heb grote intresse om op hydro over te stappen 🙏

                  Comment


                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    14 december 2019 was ie voor het laatst op jd!!

                    Denk niet dat je antwoord krijgt.

                  • TegridyRandy
                    TegridyRandy commented
                    Editing a comment
                    NewNoobie ik heb nog een ebb en grow (eb en vloed systeem) staan van Tera Aquatica.
                    Ik gebruik die niet meer, stuur maar berichtje als je interesse hebt!
                Bezig...
                X