Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ken ik me DWC plant terug op aarde zetten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ken ik me DWC plant terug op aarde zetten?

    Korting op 420shop
    is het mogelijk om je plant die op Deep water culture staat
    terug te zetten in een pot met aarde..?

    #2
    Ja...
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      zit er nog een geheim bij helft hydro korrels er bij gooien? aarde stuk natter maken tell me mister LR2

      Comment


        #4
        Hydrokorrels houden geen water vast, enkel lucht, en enkel de lucht die opgesloten zit. Dus daar heb je niets aan. Ik zou de aarde goed vochtig houden in het begin, nooit nat, en de eerste paar dagen wat plastic over de plant hangen zodat de verdamping niet te hard gaat. Na een weekje zullen de wortels wel bijgekomen en gewend geraakt zijn.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          daar had ik u al antwoord op gegeven vermoed ik , maar goed je moet me ni geloven he

          in ieder geval lr2 is blijkbaar van dezelfde mening
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            15-20% hydrokorrels in je aarde is wel evident hoor.

            Comment


              #7
              evident wat een duur woord joh moest nog gaan opzoeken ook hahah en begrijp het nog steeds niet

              Comment


                #8
                Evidentie: duidelijk/merkbaar bewijs
                Evident: overduidelijk / vanzelfsprekend (in spreektaal)

                Evident in de zin 15-20% hydrokorrels in je aarde is wel overduidelijk.. Dat past niet helemaal..
                Los van het feit dat hydrokorrels alleen nuttig zijn als je hydro/DWC systemen draait. In aarde zijn ze een onnodige obstructie (iets wat in de weg zit) voor de wortels.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...
                X