Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

    Korting op 420shop
    Hallo hoop dat jullie me kunnen helpen, ong 2 maanden terug vond ik een wietzaadje in mijn groenzakje,
    heb hem ontkiewt en geplant hij is nu ong 30 centimeter hoog hoop dat de foto's beetje duidelijk zijn ..




    IMG_0595.jpgIMG_0597.jpg

    #2
    Re: Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

    Sorry, maar hier kan niemand je mee helpen denk ik. Tenzij je weet wat er in het zakje zat?
    Mannetje of vrouwtje zoek je het beste zelf uit, kunnen we niet zien op de foto's http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...netje+vrouwtje
    Last edited by LR2; 16 June 2012, 15:14.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

      ja dat dacht ik ook al maar kon het proberen, en nee dat weet ik niet meer.. toch bedankt
      ik vind de plant maar dun en weinig vertakkingen hebben, ik ga binnenkort mijn eerste 5 planten proberen
      welke soort raad je me aan voor beginners?

      mvg

      Comment


        #4
        Re: Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

        Tis cannabis
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...innende-kweker

          Zoekfunctie, alsjeblieft peepzzz.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

            ik kan het niet met zekerheid zeggen maar ik denk dat het mannelijk is aangezien de grote van de plant en de weinig bladeren ik denk een man maarja kan het niet met zeker heid zeggen want hij staat nog niet in bloei maarja toch suc6 gr jimmy

            Comment


              #7
              Re: Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

              Heel ff afwachten dan weet je wel wat het wordt. Als er banaantjes komen is het een man, maar dat zie je nog niet. Beste is om lekker 5 stekken te kopen de eerste keer,dan weet je zeker dat het vrouwtjes worden.

              Comment


                #8
                Re: Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

                'n man krijgt geen bananen maar ballen dus
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

                  Ze/Hij is zo dun en gestrekt, weinig blad, omdat ze licht tekort komt, dat ligt niet aan de soort.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Geen idee mannetje of vrouwtje of wat voor soort..

                    sinds ik er ventilator bij heb gezet vind ik hem wel wat dikker geworden (had ik ergens gelezen dat de plant dan dikker word..) ben ik ook van plan 5 vrouwelijke zaden te kopen, ik dacht ook dat het een man was, maar weet het niet zeker omdat ik nog niks mannelijks zie, maar ook niks vrouwelijk, afwachten dus
                    op 1 blad zijn ook bruine vlekjes, zal deze plant gewoon buiten zetten, en we zien wel wat het word zal binnenkort nog foto's posten.
                    alvast bedankt voor jullie reactie, weet nog niet zoveel van het kweken van cannabisplanten maar komt wel goed zeker veel lezen!

                    Comment

                    Bezig...
                    X