Yoo de mannen,
ik heb momenteel een 400W HPS installatie 80x80X150
de beginfase van het het kweken hoop ik ondertussen (na een kweek of 5) voorbij te zijn.
Momnteel haal ik zo een 25 gr per plant , deels zo weinig omdat ik, te weing voeding gaf.
Hierdoor moet ik meer dan 1 plant kweken om rond te komen .
Nu zie ik op youtube overal filmpjes van gigantische planten.
Wil ik ook.
1 plant scrog mijn kweekruimte lekker vol en volgens de belgische wet legaal
ik zie verschillende manier een aquafarm of aerofarm liefst een kant en klaar systeem
een groot ingebouwd reservoir want ik ben tijdens de werkweek dikwijs niet thuis en kan dus geen aanpassingen doen
dus ook voeding die een week lang goed blijf (momenteel aptus , zou volgens de gebruiksaanwijzing maar drie dagen goed blijven)
ik overweeg om er tl lampen bij te hangen, heb hier enige ervaring mee en groeit beter dan de hps in groei fase
voor geschischikte zaden kreeg ik de tip van santa maria probeer ik even uit
ik ben niet rijk en zou hiervoor liefst niet te veel aan spenderen, ik dacht rond de 200€ all in
kunnen jullie me wat tips geven aub
dank bij voorbaat
ik heb momenteel een 400W HPS installatie 80x80X150
de beginfase van het het kweken hoop ik ondertussen (na een kweek of 5) voorbij te zijn.
Momnteel haal ik zo een 25 gr per plant , deels zo weinig omdat ik, te weing voeding gaf.
Hierdoor moet ik meer dan 1 plant kweken om rond te komen .
Nu zie ik op youtube overal filmpjes van gigantische planten.
Wil ik ook.
1 plant scrog mijn kweekruimte lekker vol en volgens de belgische wet legaal
ik zie verschillende manier een aquafarm of aerofarm liefst een kant en klaar systeem
een groot ingebouwd reservoir want ik ben tijdens de werkweek dikwijs niet thuis en kan dus geen aanpassingen doen
dus ook voeding die een week lang goed blijf (momenteel aptus , zou volgens de gebruiksaanwijzing maar drie dagen goed blijven)
ik overweeg om er tl lampen bij te hangen, heb hier enige ervaring mee en groeit beter dan de hps in groei fase
voor geschischikte zaden kreeg ik de tip van santa maria probeer ik even uit
ik ben niet rijk en zou hiervoor liefst niet te veel aan spenderen, ik dacht rond de 200€ all in
kunnen jullie me wat tips geven aub
dank bij voorbaat

Comment