Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De famkes van Waldpiek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Leuke soortjes, Zkittles heb ik ook al eens gekweekt, rook net m'n laatste top er van. Niet zo'n grote brenger maar wel erg lekker!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #17
      14-10

      Goedemiddag forummers.

      Na een week van niks doen, behalve kijken en af en toe een beetje Calmag spray, vandaag toch weer eens serieus werk van de dames maken. Ik heb ze net, na een week, water en voeding gegeven. 4 liter water klaargemaakt met 5ml A +B voeding en 2,5 ml Calmag, afgezuurd naar PH 5,8 en een EC van 1. De potten waren nog wel redelijk aan het gewicht, had al met al een kleine 2 liter drain ongeveer. Dus hebben ze in een week ook ongeveer 2 liter opgenomen met z'n achten.

      Temperatuur is met 17a 18 graden een beetje aan de lage kant, maar ze groeien wel door. Er is 1 plantje met wat bruine vlekjes op het blad. Dat schuif ik voorlopig maar op Calmag. Ze zijn op een week tijd best al flink gegroeid al blijven de LSD en Bubblegum achter. Weet ik nu alvast hoe ze er over een week bij staan.

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik lees net het antwoord op mijn eigen vraag, je hebt er ook 2 bij moeten zaaien . Ik ga deze ook maar eens volgen. Mijn nieuwe ronde met Jack is op kokos mix (niet echt hetzelfde als kokos maar toch), wellicht dat ik hier wat tips uit kan halen. Mooi om te vergelijken. Maar pure kokos is mij te veel werk met al die meetapparatuur

      #18
      Door persoonlijke omstandigheden even geen tijd voor het forum en om mijn kweekverslag up to date te houden. Daarvoor mijn excuses. Ze leven nog en kom er later op terug.

      De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Geen probleempje. Soms is deze hobby gewoon even totaal niet belangrijk. Sterkte en hopelijk alles snel weer rustig.

      • Freedom1984
        Freedom1984 commented
        Editing a comment
        Sterkte, hopelijk geen al te grote troubles

      #19
      vogul.png
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #20
        Update:

        En toen deed corona zijn intrede in huize Waldpiek. De plantjes verwaarloosd en hebben het niet overleefd. Wij gelukkig wel en zijn nu aan de beterende hand. Voordeel is dat we al 3 weken niet gerookt of geblowd hebben. Nu nog proberen dat vol te houden. Ik ken mezelf, doe de spullen nog niet weg, maar de intentie is er wel om te stoppen. Heb ook 61 notificaties...... gaat wel ff wat tijd inzitten om die allemaal te lezen. Ach.... hoef toch nog niet aan het werk.

        Fijne avond allemaal

        De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Fijn dat jullie weer zijn opgeknapt! Stoppen met tabak is altijd aan te raden, maar waarom zou je jezelf een pure joint of waterpijp met wiet misgunnen?

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Shitt. Dat is ff heftig dan eh. Gelukkig allemaal weer richting gezond en wel!
          Plantjes kun je altijd weer opnieuw zetten! Succes met stoppen. Ben er zelf ook mee bezig momenteel, maar dan tijdelijk. Valt mij weer alles mee. Nouja, blowde ook niet super veel.
          Ik ken mezelf goed genoeg Altijd stoppen gaat hem hier sowieso niet worden. Als ik dit zo lees over de spulletjes houden bij jou... Haha, ik heb al zo'n vermoeden waar dit heen gaat.

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Beterschap !
      Bezig...
      X