Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Er zit groen plastic als ramen bij jou toch Babz dan zou je bij licht buiten je tent gewoon kunnen kijken zonder te stressen wel n toffe bijkomstigheid van die tenten ππ»
Dan moet je toch vaker je kat aan een riempje doen
En lekker aan de wandel gaan
Want wij hondenmensen zien op veel plekken potentie
Dat ziet ik trouwens ook in elke lege ruimte
Dus dat zegt ook weer niksπ
Waarschijnlijk ben ik gewoon cannabis obsessief ππ
Ah kijk, hier hang je uit Babz, en ik maar kijken in de micro sectie, waar is Babz nou?
Dikke setup hoor! En de plantjes zien er ook happy uit, goed bezig!
Ik zet er ook een stoeltje bij π
Daarom heb ik ze ook direct op 12/12 gezet Voor het eerst
Zo kan ik evengoed 9 plantjes hebben zonder dat ze de tent uitgroeien.
Ik houd verder het licht schema aan wat Migro zelf aangeeft, gezien zij de metingen al voor me hebben gedaan wat betreft licht sterkte en afstand tot de plantjes. π
ik vind het aantal nooit zo spannend.... of eigenlijk wel want het is hetgeen wat me remt in mijn volgende plan... ik wil het liefst 5 planten maar in mijn tent zou ik dan minstens tien weken moeten voorgroeien. Alternatief is 2x9 maar dan moet ik 18x18 liter potgrond hebben.. ook niet ideaal en 18 planten is ook niet echt hobbykweek. dus denk dat ik nu voor 2x 4 ga.. maar moet nog even bedenken welke maat pot. Lage potten zorgen ervoor dat ze sneller in bloei gaan maar daardoor blijven ze ook veel kleiner. keuzes dus
Met 9 in 11L potten kan ik mooi het hele tentje vullen zonder dat ze te groot worden, ideaal in mijn setting omdat ik toch maar 30 gram per plantje hoeft te halen om aan m'n verbruik te voldoen.
Comment