Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Greyvol goes Coco..
Collapse
X
-
Bijna alle mannetjes eruit, de eerste 3 zijn denk ik ook ventjes.
Morgen de cocos uitspoelen en bewaren voor volgende keer?
filedata/fetch?id=1932107&d=1748195465&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
- Likes 4
Comment
-
Shit zeg, weinig water geven op coco is dus 1 of 2 keer per dag! Tensiometer staat op 0 en toch gewoon water geven, heerlijk die coco.
vanaf vandaag dus elke dag nat maken van onderen
mooi man..
meer is meer!
duurt fuckin lang het filmpje en het begin is niet zo boeiend, toch weer veel van opgestoken, als calmag buffering en nat houden die zooi
Comment
-
90 liter kuip is ook wel te krijgen bij een bouwmarkt in de buurt.
Toch!?
-
Zit eeen beetje te twijfelen, de oude vijverbak zou als watervat gebruikt kunnen worden onder de huidige lekbakken, dat is me nog niet gelukt. Om alles 20 cm te verhogen. Twee kleine tafeltjes en een plank ertussen probeer ik nog te scoren
-
Ik weet nog niet hoe hoog ze gaan worden en of ik uberhaupt wel iets kan verhogen, maar mijn rug zou dat wel prettig vinden, iets hoger. Even wachtten tot de lamp voorbij is en dan een plant eruit tillen is goed te doen, sta van te kijken hoe zwaar cocos is. Spierballen kweken
, erg prettig dan ik ze kan herindelen ook. En niet zo lomp als die grote vijverbak. Die was wel lekker hoog, maar ik heb dan toch liever meer wiet ghehehe
-
-
Hoe vaak ik het ook gezien heb, zijn het nou ballen of calyxen en zie ik nou een haartje..
filedata/fetch?id=1932428&d=1748358141&type=thumb filedata/fetch?id=1932429&d=1748358141&type=thumb filedata/fetch?id=1932430&d=1748358141&type=thumb filedata/fetch?id=1932431&d=1748358141&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 1
Comment
-
Yes!
gisteren al een klein stukje verse Santa Maria en dat was een feest, vreetkick, biertje erbij. Smaak kan nog beter, wellicht iets te droog en moet nog even curen. Nog geen zaadje gezien, veel damp, veel smaak en plakkerig gaasje van de verdamper. Is niet voor niks mijn favoriet
vandaag dus voor de eerste keer de killer bee honey geprobeerd en ik stond toch weer even versteld van de ervaring, damn zeg. Die SpeesCees, kei lekkere volle damp en potente wiet. Ik was dus al sinds 20 april aan de legale wiet. Wellicht de gewenning weer en de mixed up blijft altijd als laatste over. Ook die maakte het gaasje vies van de verdamper. De duurdere wiet van canadelaar is wel beter als de goedkopere. Wedding cake is echt top. Kom ik nog steeds wel duur uit als ik alles zou moeten kopen in de shop. Kan nu gelukkig weer verder op eigen shit
heerlijk gevoel en ook een heerlijk soortje erbij. Mooi man, kan straks de huidige ronde vergelijken met de oude ronde. Zelfde soorten, zelfde lamp, alleen de een coco en de andere de oude aardebak. Hopelijk smoor ik niet alles op voordat de nieuwe klaar zijn ghehehe, 8 potten, 8 weken, denk wel dat dat gaat lukken. Af en toe naar de shop voor de afwisseling. Dan heb ik Santa Maria, guerilla gedaan, binnen, buiten en in de kas. En dan nu op de coco.. woooohooooo!
- Likes 5
Comment
-
Grow Co waarom maak je dan niet gewoon stekjes?
-
Minigrowcase ja kan ook maar wil ook af en toe iets anders zetten wil wat extra regulier zaad van sterke en interessante soort om misschien is wat te kruisen
-
- Likes 1
Comment
-
Geen idee, als de oogst erop zit, dan ga ik wel langs Cees om het te laten proeven. Deze keer durfde ik me niet te laten zien, na wat ik zijn damens heb aangedaan
zaadjes kan ik altijd wel gebruiken van Cees. Vorige keer heb ik zijn hash niet geproefd en DAAR heb ik nog spijt van ghehehe zo’n grote blok hash had ik ook nog nooit in mijn handen gehad, mooi man!
-
Tensiometer op 0, meer als een cm water in de lekbakken, water geven? Lijkt me niet, een kneus eruit gehaald en de cocos eruit gegraven en verdeeld over de andere potten. Zeiknat onderin en ik zie gewoon water en nattigheid. Dus maar besloten geen water te geven.
filedata/fetch?id=1932707&d=1748515816&type=thumb filedata/fetch?id=1932708&d=1748515816&type=thumb filedata/fetch?id=1932709&d=1748515816&type=thumb filedata/fetch?id=1932710&d=1748515816&type=thumb filedata/fetch?id=1932706&d=1748515816&type=thumb filedata/fetch?id=1932705&d=1748515816&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 6 photos.
- Likes 4
Comment
-
Oude watervat stinkt als de ziekte, ben daar natuurlijk al 10 jaar bacteriën (bacterial) in aan het kweken. Buiten gezet en nieuwe voedingswater gemixed, lekker fris, 16,4 graden is het water uit de kraan. Twee tafeltjes gevonden op marktplaats waar ik de poten van ga inkorten. Plank ertussen en dan gaat heel die teringzooi 40 cm omhoog ghehehe vind de dames er zelf prachtig uitzien en krijg een big smile als ik de deur open doe, wooohoooo!!
-
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.Last edited by Greyvol; 30 May 2025, 10:55. Reden: Tweede bakkie wietboter koffie extra strong en een paar verse apflap gebakken zojuist..
- Likes 1
Comment
-
Eigen shit vliegt er door heen, drie keer zoveel in de verdamper en grey is helemaal in zijn nopjes, nog geen zaadje gezien, veel damp, veel effect, droge bek, actief, honger, vreetkick en zo geil als wietboter, godverdomme goeie shit godverdomme. Gaasjes wel een stuk viezer als die van de legale shit. Deed me aan vroeger denken, blowen bij kampvuur tot in de ochtend en dan voor 1 gulden een appelflap scoren bij de achterdeur van de bakker, veels te heet om te eten, maar toch doen hahaha goeie ouwe tij
-
Comment
-
filedata/fetch?id=1933125&d=1748722584&type=thumb filedata/fetch?id=1933129&d=1748722585&type=thumb filedata/fetch?id=1933123&d=1748722584&type=thumb filedata/fetch?id=1933124&d=1748722584&type=thumb filedata/fetch?id=1933126&d=1748722584&type=thumb filedata/fetch?id=1933127&d=1748722584&type=thumb filedata/fetch?id=1933128&d=1748722584&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 7 photos.
- Likes 3
Comment
-
Desnoods een rijtje lowryders ervoor.
-
Rijtje ervoor waren de reserve voor de uitvallers en mannetjes. Ik had meer kunnen ontkiemen, volgende ronde wellicht. De lamp gaat heen en weer en belicht 2.30 bij 1.20 ongeveer. Bij weinig planten kan de lamp ook gewoon stil staan zoals de vorige keer. Morgen gaat alles omhoog en kunnen er weer drie extra bij. Volgende keer ook meteen 12/12 en geheel op coco. Minder voorgroeien blijven ze ook kleiner. De planten spreiden en de grootste aan de buitenkant zodat de kleinste meer licht krijgen. Genoeg opties en ben benieuwd of ik zo’n groot vlak ook mooi kan afbloeien!
-
- Likes 3
Comment
-
Zojuist weer een liter ieder en de rest in de lekbak die nog vol stond. Tensiometer op 0 mooi man! Vind die kleurtjes mixen van de a en b wel geinig en stinkt niet, groot pluspunt! Ph meten, ec meten, is weten! Haha kei mooi! 16 min mee bezig geweest, volgende keer met pompje en dan is het nog maar minuten werk, helemaal geweldig en de dames staat er nog goed bij ook. Jammer dat de rock niet binnen is gekomen. En drie aparte lekbakken is tot nu toe alleen voordelen
-
Twee tafeltjes via marktplaats en oud tafelblad had ik nog liggen. Paste natuurlijk niet, dus paar stukken eruit gezaagd voor de afzuigerbuis. Heel de fuckin dag mee bezig geweest, maar vind het zelf helemaal top. Lamp kan niet veel meer omhoog, maar nu stoot ik ten minste mijn hoofd niet meer. Staat gewoon lumatek op mijn voorhoofd zo vaak dat ik er tegen aan loop. Ghehehe lekker veel ruimte eronder, dat dan weer wel.
filedata/fetch?id=1933259&d=1748799017&type=thumb filedata/fetch?id=1933260&d=1748799017&type=thumb filedata/fetch?id=1933261&d=1748799017&type=thumb filedata/fetch?id=1933262&d=1748799017&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 6
Comment

Comment