Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De ene staat er amper achter ja, maar dat is ook een kush de rest amnesia en die moeten iets te lang bloeien naar mijn zin. Als ik eerst naar de andere tuin was geweest had ik alles weggegooid behalve de paarse. Maar dat wist ik eergisteren nog niet ghehehe greyvol uit de toekomst morgen word een mooie dag, stinken jonguh!
1 Fem 2 reg. De eerste auto's zijn bijna droog. Ze liepen gelukkig al op het eind maar had ze liever nog een week laten staan. Toprot bij een paar toppen, dan gaat ie om. De zomer is gewoon ruk.
Het weer was ook super, gisteren was moeilijker in de zon met zoveel rot is niet leuk werken. Wel ruzie gemaakt met de tuinman en dit was de laatste keer dat ik er wiet mag zetten. Hij was boos en de helft staat er nog en een reguliere santa maria. Over een paar dagen met wat chocolade eens kijke. Of ik het een en ander nog goed kan maken, heb dit al twee keer eerder mee gemaakt.. extra grote doos bon bons heeft ie wel verdiend..
Ja goed hé! Ben ook erg in mijn nopjes, gisteren wel moe na maar een uurtje knippen. Maar zeker voldaan, zware toppen ook, niet te vergelijken met gisteren. In de kas zou ik ze mooi kunnen afbloeien, maar dan ook alleen met ontvochtiger erbij, en dat is ook weer 250 watt. Het is wat het is, je moet gewoon mazzel hebben. De luchtdichte tonnetjes zijn ook super, alleen ikzelf en mijn vriendin stinken mega. Dus niet even de friettent inlopen dus.. bijna twee hele droog hang dingen vol met wiet ligt te drogen.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Last edited by Greyvol; 31 July 2025, 00:42.
Reden: De rest van de automaatjes gaan eruit en de Santa Maria helaas ook om problemen te voorkomen morgen
Buiten seizoen voor die ouwe grey is over, de resterende reguliere Santa heb ik ook genekt, kon het helaas niet goedmaken met de tuinman.
Dus dit was het laatste jaar buitenkweken, flinke toppen er nog af gehaald, ongeveer net zoveel als vorige keer. Hele mooie buitenoogst dit jaar ben benieuwd naar het gewicht.. filedata/fetch?id=1941281&d=1753978868&type=thumb
This gallery has 1 photos.
Last edited by Greyvol; 31 July 2025, 18:22.
Reden: Chocolade kwijt, maar een hoop wiet rijker ;)
This gallery has 9 photos.
Last edited by Greyvol; 9 August 2025, 10:26.
Reden: Drogen, drogen, drogen, tieten, vreten, gamen, mooooi man! Paar luisjes heb je altijd wel zegt Cees :)
Was een beetje teleurstellend knippen, drie planten zaten helemaal onder en heb ik weggegooid. Deed pijn, had het kunnen wassen. Maar ondanks dat en de buitentuin erbij, word/is het al een mooi jaar boteris reeds geklaard en zit me nu al te verheugen op de nieuwe shit. Ben zelf ook wel benieuwd als ik ga wegen, vandaag eerste topje testen
Ik heb alles weggegooid met luis erop. Geen zin in geklooi, schrok wel behoorlijk. Eerste plant had niks en de rest wel op de grote bladeren. Bovenstaande plant heb ik helemaal weggegooid. Risico van binnen en buiten kweken..
This gallery has 6 photos.
Last edited by Greyvol; 12 August 2025, 18:20.
Reden: SpeesCees geeft mij mega op me flikker met dit resultaat! Maar ik ben er blij mee! Woooohooooo! Wooooohooooo!
Comment