32 graden in de growroom en de tweede plant F4 met witte tierap voelt nat aan. En top in pot meteen 70% dus gelukkig vandaag niet verder knippen. Tis ook veels te warm, eerste plantje volledig in de pot met precies 20 gram. Zo zitten er een paar tussen, dacht dat het takken waren, maar waren hele planten. Geen beesjes, geen schimmel, dus toch goed begin 
De wortels waren minder goed ontwikkeld en niet mooi wit van verschillende potten. Vooral wortels aan de buitenkant van de pot en in het midden nauwelijks, ook geen lange wortelsliert in het water. Wat daar de oorzaak van is weet ik niet, te lang te nat staan? 10 min per dag in het water staan is niet veel toch?
De wortels waren minder goed ontwikkeld en niet mooi wit van verschillende potten. Vooral wortels aan de buitenkant van de pot en in het midden nauwelijks, ook geen lange wortelsliert in het water. Wat daar de oorzaak van is weet ik niet, te lang te nat staan? 10 min per dag in het water staan is niet veel toch?




Comment