Greyvol’s 2026 Santa Maria op coco

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4725

32 graden in de growroom en de tweede plant F4 met witte tierap voelt nat aan. En top in pot meteen 70% dus gelukkig vandaag niet verder knippen. Tis ook veels te warm, eerste plantje volledig in de pot met precies 20 gram. Zo zitten er een paar tussen, dacht dat het takken waren, maar waren hele planten. Geen beesjes, geen schimmel, dus toch goed begin
    De wortels waren minder goed ontwikkeld en niet mooi wit van verschillende potten. Vooral wortels aan de buitenkant van de pot en in het midden nauwelijks, ook geen lange wortelsliert in het water. Wat daar de oorzaak van is weet ik niet, te lang te nat staan? 10 min per dag in het water staan is niet veel toch?
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Wilde zelf de volgende keer het voedingswater 2 x per week gaan vervangen in plaats van 1 x per week. In het begin ben ik wel helemaal los gegaan met ebben en vloeden een paar keer per dag. En daarna elke dag nog maar 1 x eb en vloed. De bodem rondom te plant was altijd nog wel een beetje vochtig de volgende dag, dus dacht zal wel goed zijn lijkt me inderdaad wel logisch als het iets met het water is.

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Misschien keer 7 minuten proberem?

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Bij de kamerplanten nooit geen voeding maar eens ze alle mineralen eruit getrokken hebben, worden ze minder wit . Vermoed ik . Maar ja das stilstaand water zonder voeding dus..
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4725

filedata/fetch?id=1966181&d=1782804126&type=thumb filedata/fetch?id=1966186&d=1782804126&type=thumb filedata/fetch?id=1966182&d=1782804126&type=thumb filedata/fetch?id=1966184&d=1782804126&type=thumb filedata/fetch?id=1966183&d=1782804126&type=thumb filedata/fetch?id=1966185&d=1782804126&type=thumb Knipper de knip, snacken de snack, we zijn halverwege..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    Last edited by Greyvol; 2 dagen geleden. Reden: Plakker die plak ;)

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Nog niet, heb wel de jumbo condensed melk in huis voor de extra smeuigheid

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Al geprobeerd?

Die heeft geen 52% suiker zoals ik beweerde trouwens.

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Yep, net op
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4725

Knippen klaar, wiet vooraad kastje vol bovenste verdieping binnen kweek, onderste oude buiten kweek van vorig jaar, rustiek geknipt.Beetje aan de droge kant ook, En twee potten knipafval, niet mee getelt trouwens..
    Grootste opbrengst was een Holy Zushi met 79,55 gram en tweede plaats een Santa Maria met 60,74 gram, de rest allemaal een stuk minder. Holy zushi ruikt stevig naar de diesel en de Santa Maria heel zoet.

Teleurstellende opbrengst, veel fluf en slechts de helft denk ik met mooie harde topjes. Geen schimmel, geen beesjes en heel gemakkelijk knippen, wel hier en daar stuifmeel en slechts 1 zaadje. Was wel een heel relaxte kweek, maar die opbrengst mag wel wat hoger. Heb nog niks gevaped, maar de geur belooft veel goeds, en ik kan weer even vooruit
    407,21 gram totaal
    filedata/fetch?id=1966203&d=1782833664&type=thumb filedata/fetch?id=1966202&d=1782833663&type=thumb
    This gallery has 2 photos.

Comment

• Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Hoppa toch weer een jaartje voorraad! Lekker genieten ervan!

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Laat ze smaken hoor !!!
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4725

Dank u mede kwekers van het groene goud, voel me toch wel lekker relaxed met de buit binnen
    geen beesjes, geen schimmel en geen stress, lekker nachtje geslapen en leuke reacties is altijd top ghehehe

dubbel bakje wietboter koffie erin knallen, bodempje legale wedding cake met flink wat legale cbd, cbn en cbg hash in de verdamper. Dit is net roken en moet toegeven, een dikke rookpluim is gewoon vet dit zie ik normaal dus niet, alleen als er een zonnestraal overheen gaat mooi man. Dubbel genieten.. ik zag en en dacht, yes kiekje schieten. Mooi momentje als afsluiter.

Misschien vandaag wat eigen shit testen, maar weet uit ervaring dat ik beter iets langer kan wachtten. En dan gaat het ook langer mee, verse wiet is best lekker, maar vape je ook zo heel wat van weg. Niet dat ik dat anders ook niet doe, maar daarom zijn die potten dus ook zo snel leeg hé.. ben heeel goed in vapen, maar kweken niet zo, blijkbaar.

Genoeg ruimte voor verbetering. Een paar planten vind ik wel relaxed, teveel damens in huis kan die ouwe grey gewoon niet aan. Zou die wel willen ja
    Dit jaar ook geen buitenkweek en relaxed is het zeker, al is het gaaf om buiten bomen te groeien, maar het is ook erg kut om het te zien wegrotten.. die tijd en energie kan ik beter in de binnen kweek steken en daar de basis nog eens goed doornemen.. denk dat ik daarom ook geen beesjes heb gehad, buiten en binnen kweken is extra moeilijk en dat kun je niet gebruiken.
    geen uv clean light en ook geen schimmel meer, maar verdenk eerder het lekke dak en gare kozijnen in de growroom die gaande weg zijn vervangen en wellicht de schimmeldruk heeft doen laten zakken.
    filedata/fetch?id=1966255&d=1782885988&type=thumb

This gallery has 1 photos.

Comment

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Goeie maat wel tof, en moeilijk zelf te doen..
      407 gram, vorige keer had ik dubbel zoveel, maar heb ik de helft weg kunnen gooien ivm beesjes. Dus kwam ik ook op zoiets uit, haal ik het net niet mee om alleen op eigen shit te draaien voor een jaar. Helemaal werkt dat ook niet ivm tolerantie, dus de coffeeshop word nog wel bezocht maar een pak minder. De hash uit spanje is top, maar als ik toch bij de sjop ben kan ik het net zogoed daar halen en dat zit er ook nog thc in. De hash met extra cnb en cbg is wel top en wellicht bestel ik die nog eens bij. Al verwacht ik van de hash van wedding cake ook best wat en ga ik volgende keer zeker meepakken. Enige in de coffeeshop met wat cbd.

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Hehe wat een leven he Welke vape heb je?
      Ik heb de F4 santa van Grow Co binnen. Ik ga hem dus ook een xtje zetten! Ben benieuwd.

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      De verdamper van Evert
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4725

Mooi man, van de jumbo 2,5 uur in kokend water. Hele zoete roomkaas lijkt wel, zonder banaan ook prima te doen
    tips zijn welkom om de wiet voorraad wat extra te rehydrateren met de huidige 45% LV in pot? Heb die zakjes al eens gehad van bodegem,
    en aardappelschil in de pot vind ik niet zo proper
    filedata/fetch?id=1966297&d=1782932399&type=thumb
    This gallery has 1 photos.

Comment

Bezig...