Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de pot op met je potgrond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: de pot op met je potgrond




    Infrarood butagas hand gaskachel 1000 Watt BDN - 100

    Prijs: € 34.95

    Artikel nummer: KC015
    - Garantie 2 jaar
    - Levertijd: uitverkocht!
    - Verzendkosten € 8,95 (i.c.m. doos gasflacons € 14,95)


    De Infrarood hand gaskachel is is een ideale draagbare kachel voor elke buiten gelegenheid. Geschikt voor de picknick, vissen en vogel- wild spotters en even extra bij verwarmen tijdens het kamperen. Een ideale oplossing om tijdelijk snel te verwarmen voor een klus e.d..
    De kachel is eenvoudig aan te zetten en begint gelijk infrarood en convectie warmte af te geven welke op enkele meters afstand voelbaar is. Daarbij levert hij 1 kW warmte welk zorgt voor een directe voelbare warmte.
    Tevens is de kachel kantelbaar waardoor u hem op verschillende hoogtes kunt plaatsen zoals op de vloer of een verhoging.

    Specificatie Infrarood Handgaskachel

    Gasflacons / gasbusjes


    - Butagas flacons a 230 gram Prijs € 1,75 pst
    Artikel nummer: WB025


    - Butagas flacons a 230 gram per 4 stuks € 6,50
    Artikel nummer: WB025-set


    - Butagas flacons a 230 gram per doos van 28 stuks € 32.50
    Artikel nummer: WB050
    Winkelwagen

    0 Item(s)

    Product overzicht:

    - Barbecue / Buitenkeukens
    - Beschermhoezen
    - Diverse producten
    - Gas detectie alarm melder
    - Gaskanon
    - Gereedschap
    - Houtkachels
    - Kookstellen & Ovens
    - LPG Gasfles
    - Mobiele verwarming
    - Oklahoma Country Smoker
    - Onderdelen
    - Terras verwarmers
    - Wokbranders
    Nieuws



    Provence mobiele verwarming
    Potkachel model met living flame
    Meer info
    Tafelheater RVS
    Meer info

    ---------- Post added at 16:36 ---------- Previous post was at 16:31 ----------

    lijkt me een veilige kachel.ik ga me hok weer dicht maken en isoleren,want de meeldauw komt gelukkig niet meer terug,en de spint laat zich ook niet meer zien.ik zou nu op een veilige en goedkope manier,de co,2 in de kamer zelf willen verhogen.een co2 meter kan ik al lenen van iemand.gaat dat lukken,als ik met de lampen aan deze kachel erbij zet?

    Comment


      #47
      Re: de pot op met je potgrond

      Als je de temperatuur zonder afzuiging onder controle hebt wel, want ik denk dat je wel je afzuiger moet uitzetten, anders zuig je alles er net zo snel weer uit toch ?

      Als je 's nachts draait, en de lucht uit je slaapkamer haalt, heb je ook al een leuke CO2 verhoging.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #48
        Re: de pot op met je potgrond

        ja daarom worden er zoveel c02 kachels verkocht

        Comment


          #49
          Re: de pot op met je potgrond

          nieuwe camera1 565.jpgik heb de grootste plant,die rechts achter stond,maar in het midden gezet.nu is bijna heel me kweek oppervlak volook heb ik de dames een beetje gedieft,dat ga ik over een week nog een keertje doen.foto,s van de dikke stammetjes zet ik er vanavond op,want me camera is leeg.een kuip is al duidelijk lichter dan de rest,dus ze staan gelukkig niet te verzuipen.

          Comment


            #50
            Re: de pot op met je potgrond

            nieuwe camera1 572.jpgnieuwe camera1 566.jpgnieuwe camera1 567.jpgnieuwe camera1 568.jpgnieuwe camera1 569.jpgnieuwe camera1 570.jpgnieuwe camera1 571.jpghet is wat raar, 7 foto,s van maar 5 stammetjes,maar de haze van de vorige ronde slaat zwaar in s,avondsmaar zijn ze dik of zijn ze dik?

            Comment


              #51
              Re: de pot op met je potgrond

              effe een paar foto,s gemaakt met de lampen uit.de dames had ik net nat gespoten met alga mix van bio bizz.ze hebben helemaal geen last van de temperatuur,en ik denk er over na,om een derde lamp op te hangen.nieuwe camera1 586.jpgnieuwe camera1 581.jpgnieuwe camera1 583.jpgnieuwe camera1 584.jpg

              Comment


                #52
                Re: de pot op met je potgrond

                Was gewoon een serieuze vraag.
                Ik neem aan dat je het zelf dus ook niet weet ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #53
                  Re: de pot op met je potgrond

                  ik laat het co2 gebeuren even voor wat het isga in het weekend een 500 cub softbox ophalen,die sluit ik aan op een kleine loze pijp die toch op me dak staat,en die ga ik in de kamer zelf laten blazen,dus niet direct in het hok.me afzuiger in het hok is 1000 cub,dus dat past goed op mekaar.dan nog sparen voor een goede fancontroller waarvan ik de voeler in me hok plaats,en aan de koude lucht blazer koppel,ik wil het dan op 28 graden houden in het hok,met 3 keer 600 watt.harry kom er eens in is dit een goed idee?rest mag natuurlijk ook reagerenknallen met die haze zooi

                  Comment


                    #54
                    Re: de pot op met je potgrond

                    nieuwe camera1 603.jpgnieuwe camera1 590.jpgnieuwe camera1 591.jpgnieuwe camera1 592.jpgnieuwe camera1 593.jpgnieuwe camera1 594.jpgnieuwe camera1 595.jpgnieuwe camera1 596.jpgnieuwe camera1 597.jpgnieuwe camera1 598.jpgnieuwe camera1 599.jpgnieuwe camera1 600.jpgnieuwe camera1 601.jpgnieuwe camera1 602.jpger is al een beetje bloei te zien,de kuipen blijven zwaar,maar daar hebben de planten geen last van zo te zien

                    Comment


                      #55
                      Re: de pot op met je potgrond

                      Ik vind ze niet echt florissant ogen. Volgens mij hebben ze er wel last van. slappe fanblad stelen bol staand blad, verbleking. Echt op en top staan ze er in elk geval niet bij.

                      Comment


                        #56
                        Re: de pot op met je potgrond

                        de foto,s zijn genomen toen het licht al een paar uur uit was.als ik bij ze ga kijken een uurtje voordat de lampen uitgaan,dan staan ze echt te knallen.ik neem de volgende keer wel een foto 2 min nadat het licht uit is.

                        Comment


                          #57
                          Re: de pot op met je potgrond

                          nieuwe camera1 616.jpgnieuwe camera1 604.jpgnieuwe camera1 605.jpgnieuwe camera1 607.jpgnieuwe camera1 608.jpgnieuwe camera1 609.jpgnieuwe camera1 610.jpgnieuwe camera1 611.jpgnieuwe camera1 613.jpgnieuwe camera1 614.jpgnieuwe camera1 615.jpgje van de kuipen,zijn merkbaar lichter dan de andere,die blijven nog steeds zwaar.de foto,s zijn in het donker genomen,2 uur voordat het licht aan gaat.ze krijgen nu een ec van 1.3 en nog steeds ph 5.8.

                          Comment


                            #58
                            Re: de pot op met je potgrond

                            mooi bos heb je daar staan tumble very nice
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment


                              #59
                              Re: de pot op met je potgrond

                              nieuwe camera1 626.jpgnieuwe camera1 624.jpgnieuwe camera1 625.jpgde top vorming zet goed door,wel staan de dames in het donker met hun bladeren omhoog.ga de ec iets verlagen tot 1.2 de ph blijft 5.8

                              Comment


                                #60
                                Re: de pot op met je potgrond

                                Gaat lekker daar op de cocos,en nu op naar die dikke toppen.
                                Gzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X