ziet er leuk uit man
NL X White Widow
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Zien er goed verzorgd uit van het vrouwtje.Canna is super hè bobo.
grtzz
Comment
-
Zien er stralend uit! Ga je er ook fimmen?
grtz
Comment
-
Lol, ik verschiet er nog steeds van aan welk tempo ze groeien
Zien er stralend uit. Ik zie dat je vierkante potten gebruikt.
Heb ooit eens gelezen dat je best ronde potten gebruikt zodat de wortels gewoon rond kunnen draaien en niet gestoord worden door die hoeken die je wel hebt bij viekante potten. Is dit nu gewoon de grootste onzin of klopt het wel?
Bij jou lijken ze er niet echt onder te lijden
Greetz,
zionComment
-
Lijkt mij gewoon onzin. Heb het er laatst met Bobo over gehad. Stel je hebt een kastje van 20 CM diep en 60 CM breed. Je wilt 3 potjes, dan kun je dus 3 ronde nemen van 20cm, maar beter neem je dan 3 vierkanten van 20cm (waardoor je dus minder ruimte verliest, en je potjes een grotere inhoud heeft
)
Last edited by bobo; 17 November 2008, 21:51.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment
-
Hey bobo staan je plantjes al op 12/12?
Zo ja, kan je al de mannetjes eruit halen?
grtz
Comment













Comment