ziet er mooi uit ouwe
NL X White Widow
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Wat staan ze mooi ochh wietboom.
Dat word zeker en vast een mooi oogstje.
grtzComment
-
De bloei komt er goed in, alle mannetjes zijn verwijderd. Iets teveel mannetjes naar mijn zin ongeveer 35 % mannetjes
. Maar we gaan een grotere potmaat kopen en de rest verwennen. Ze krijgen trouwens geregeld een beurt met visemulsie, wat ze aardig van me vinden
.




Grtz
Comment
-
bobo ziet er goed uit maar misschie domme vraag maar wat is hier nu hydro aan dan?2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.pngComment
-
ik dacht dat hydro gewoon betekend dat alles automatisch gaat zoals een druppelsysteem
@zion : dat is dus hetzelfde als normale aarde kopen zonder voeding erin en dan via je water voeding geven
ik vind dat niet het zelfde als druppelsystemen2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.pngComment
-
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f62/cocos-t1001.html.
Tegnwoordig plaatsen sommige "kenners" op cocos kweken in de hydro sector. omdat je idd start van neutraal medium zoals zion zegt. Is eigen aan hydro zoals steenwol, kleikorrels, ...
Druppelsysteem is gewoon dat je planten automatisch een watergift krijgen die je normaal met je handen geeft.
Nog wat fotos, bloemen beginnen aan spurtbloei


GrtzLast edited by bobo; 16 December 2008, 21:42.Comment
-
Mooi bladkleur
houden zo!
grtzComment








Comment